026chickie026 zei:
en niet te vergeten jongen die zichzelf geweldig vinden
oh ja egt om een hekel te krijgen...
En zeker van die mannen die heel te tijd met zichzelf bezig zijn, om hun mooi te maken, hier beginnen ze al haarbanden te dragen, trekken hun haar plat met de platte tang, ze brengen zelfs fond du teint aan, kleuren hun haar in het blond en gaan ook onder de zonnebank.....
zijn dat dan nog mannen?
ze staan langer in de badkamer dan ons... dat zijn egt dingen waar ik op afknap; mannen die te erg bezig zijn met hun uiterlijk en hoe ze overkomen.
Voor mij moet een man wat gespiert zijn, maar ook weer niet té. En gewoon mannelijk overkomen zonder al dat sissy gedoe de laatste tijd. Ze moeten wel proper zijn en mooie kleren dragen, want iemand die onverzorgt is (vb; met vettig haar of rotte tanden of comedonen en puisten over heel het gezicht) en die slonzen draagt knap ik ook egt op af. Waar ik ook nog op afknap zijn jongens die een snob zijn, stoefen over hun "merkkleren"

en ze vinden vaak andere mensen veel minder dan hunzelf.
Ze moeten verzorgt en proper zijn maar ze moeten wel mannelijk blijven! dast belangrijkste