Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was al 23 of 24 en het was speed. Beviel natuurlijk supergoed."
"Gewoon een klein bultje op je vinger kloppen en weg snuiven. Ik gebruik het altijd als ik verkouden ben. Je hebt meteen een schone neus."
"Cocaine hoeft voor mij nooit weer. Ik heb het nu twee keer gebruikt en ik voelde me beide keren snel geirriteerd, paranoide en gewoon niet fijn. Gewoon niet de drugs voor mij."
"M'n vriend zou het niet leuk vinden, dus ik zou het ook niet doen. Je maakt bepaalde afspraken als je een relatie aangaat en daar moet je je dan ook aan houden. Wij hebben afgesproken om monogaam te zijn en dat neem ik uiterst serieus."
"Je past je lijst inderdaad altijd aan als je verliefd bent, maar als ik in mijn omgeving kijk, zijn er wel een aantal dingen waar ik erg op afknap. - Een 'ouderwetse' man, zo van 'de vrouw is er om dingen in huis te doen'. Ik ben behoorlijk van de gelijke rechten. En ik heb vooral een hekel aan mannen die vinden dat vrouwen niet kunnen denken. - Mannen die denken dat ze fantastisch zijn, maar die geen flikker uitvreten en alles wat fout kan gaan, ook fout laten gaan. - Parasieten, van die mannen die op mijn zak willen leven, maar nooit wat terug doen en het ook nog vanzelfsprekend vinden. - Mannen die constant de fouten in de relatie bij een ander leggen. Je doet het met z'n tweeën, dus de fouten maak je ook vaak zo. Qua uiterlijk ben ik heel makkelijk. Liefde maakt toch blind."
"Ik ben zelf ook een tijd weekendgebruiker geweest, maar op den duur is de lol er wel van af. Ik ben toen gestopt, maar ik ken genoeg mensen die het niet zo makkelijk hadden. Goed uitkijken, dus. Gebruik maar 'ns een weekend niet. Is het dan nog wel leuk? En zit je op woensdag of donderdag al uit te kijken naar het weekend omdat je dan lekker kan niffen? Dan ben je al hard op weg naar probleemgebruiker."
"Heb 1 keer een mcpp pil gehad en ik vond het niks. Eerst heel veel overgeven en daarna heel emotioneel om niks en niet op een fijne manier. En daarna echt drie dagen ziek geweest. M'n vriend heeft ook veel overgegeven en was gewoon een zombie en ook drie dagen ziek. Echt niet te doen."
"Grappig, da's op de verjaardag van m'n vriend. Zal hij wel leuk vinden."
"Ik vind die gast echt zo fout. Hij lokt je met dingen die inderdaad kloppen en dan heel langzaam voedt 'ie je gigantische onwaarschijnlijke bullshit. En in z'n onderzoek zitten ook best een groot aantal fouten als je er wat dieper op in gaat. Not my cup of tea."
"Een beetje xtc en wat coke. Ben er nu wel achter dat ik een stronthekel aan coke heb. Ik word er helemaal niet gezellig van en behoorlijk paranoide. En dit was de 2e keer. Nooit weer dus."