#1
Serenity zei:Pak Suiker zei:Serenity is volgens mij een beetje ouderwets.![]()
Want iedereen trouwt natuurlijk, krijgt babies, huisjeboompjebeestjeschoonouders, en als de kinderen op de basisschool zitten is de seks niet meer lekker en gaat men vreemd; met als gevolg een scheiding.![]()
Dat is een traditioneel westers gezinnetje voor je.![]()
Ik heb het over kindergevoelens, niet over een saai westers gezinnetje
Ik vind het alleen zo onzin dat pubers gaan gillen dat ze nóóit kinderen willen..
Ik vind het juist onzin dat veel mensen gillen "wacht maar over 10 jaar!!" omdat het echt niet vanzelfsprekend is dat iedereen kinderen wilt.
Overigens hoor ik dat gekrijs veelal van mensen die zélf een hele sterke kinderwens hebben of mensen die al kinderen hebben (en graag oma willen worden? :P ).
Dus nee, ook in m'n eigen geval denk ik wel goede redenen te hebben waarom ik geen kinderen wil


