Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafknappers in de liefde

afknappers in de liefde

196 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Serenity zei:
Pak Suiker zei:
Serenity is volgens mij een beetje ouderwets. :grin:
Want iedereen trouwt natuurlijk, krijgt babies, huisjeboompjebeestjeschoonouders, en als de kinderen op de basisschool zitten is de seks niet meer lekker en gaat men vreemd; met als gevolg een scheiding. :grin:
Dat is een traditioneel westers gezinnetje voor je. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb het over kindergevoelens, niet over een saai westers gezinnetje :)
Ik vind het alleen zo onzin dat pubers gaan gillen dat ze nóóit kinderen willen..
Klik om te vergroten...

Ik vind het juist onzin dat veel mensen gillen "wacht maar over 10 jaar!!" omdat het echt niet vanzelfsprekend is dat iedereen kinderen wilt.
Overigens hoor ik dat gekrijs veelal van mensen die zélf een hele sterke kinderwens hebben of mensen die al kinderen hebben (en graag oma willen worden? :P ).
Dus nee, ook in m'n eigen geval denk ik wel goede redenen te hebben waarom ik geen kinderen wil :) geen idee hoe dat bij AT zit though...
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
0penmindeD zei:
@ Pak Suiker, ja strepen kunnen wel maar ik bedoel geen 70's style :grin:
Klik om te vergroten...

Kaal vind ik sowieso gewoon echt niet mooi...wat mij betreft mag er echt wel wat haar zitten.
Klik om te vergroten...

Amen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Serenity zei:
Als je al wat ouder bent (volgens mij ben jij dat) dan kan je naar mijn mening beter oordelen of je kinderen wilt of niet. Maar AT is nog een klein mannetje, geef toe. En als die al begint te gillen dat ie geen kinderen wil, is mijn reactie; wacht nog maar even een paar jaar.
Logisch, me dunkt.
Klik om te vergroten...

Op dit moment weet hij zeker dat hij nooit kinderen wil, en aangezien je niet in de toekomst kan kijken of voorspellen (en nee de maya's konden dat ook niet, voor de zwevers onder ons) dus geef ik hem groot gelijk. Ik weet nu zeker dat ik later kinderen wil, of ik dat morgen ook nog zo zeker weet weet ik niet zeker dus kan ik in ieder geval met zekerheid zeggen dat ik nu zeker weet dat ik later kinderen wil.

btw:
Jij bent 20, 19 zoiets toch?
Dan ben je ook nog maar een klein meisje, eerst uitpuberen voordat je anderen gaat afkraken op hun leeftijd.

@ onder de eik:
Inderdaad :grin:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh ja beharing.
Ook een afknapper bij mannen.
Zo'n lekkere shagpluk in je gezicht als je in z'n armen ligt.
Of metershoog schaamhaar ala scary movie
en de topper der afknappers: lang konthaar :kots:
en dan van jou als vrouw verwachten dat je altijd netjes geschoren bent ook nog eens. :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elfquest zei:
Oh ja beharing.
Ook een afknapper bij mannen.
Zo'n lekkere shagpluk in je gezicht als je in z'n armen ligt.
Of metershoog schaamhaar ala scary movie
en de topper der afknappers: lang konthaar :kots:
en dan van jou als vrouw verwachten dat je altijd netjes geschoren bent ook nog eens. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Konthaar, lekker met Tarrels.... :kots:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
Als je al wat ouder bent (volgens mij ben jij dat) dan kan je naar mijn mening beter oordelen of je kinderen wilt of niet. Maar AT is nog een klein mannetje, geef toe. En als die al begint te gillen dat ie geen kinderen wil, is mijn reactie; wacht nog maar even een paar jaar.
Logisch, me dunkt.
Klik om te vergroten...

De reden dat ik geen kinderen wil is dat ik mezelf niet in staat acht ze goed op te voeden, ik ze niet wil opzadelen met een verhoogde kans op schizofrenie door m'n psychische klachten, omdat ik geen verantwoordelijksgevoel heb. Dat laatste ligt trouwens niet aan m'n leeftijd; Ik weet hoe het is om verantwoordelijk te doen, en ik kan het ook wel maar ik wil het niet. Dat ik het voor mezelf niet wil is m'n eigen keus, maar om m'n kinderen dat aan te doen is iets anders. Ik zou wat mezelf betreft graag kids willen, maar ik denk niet dat dat een goed idee is.

Nee echt, stel ik krijg kinderen, en na 6 jaar gaat het uit met m'n vrouw, en ik word weer psychotisch daardoor (wat altijd is gebeurd als het fout ging met relaties/meisjes, dat was altijd de trigger), en ik stalk/val lastig/chanteer hun moeder jarenlang, en verpest daarmee hun leven.

Wil je zo'n vader? Ik doe m'n kids dat niet aan. Misschien als ik ooit stabiel kan zijn op het gebied van relaties dat ik kinderen wil, maar dan moet er nog een hele hoop gebeuren.
S
SpacyKLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het heeft niks met het niet durven van te maken :wink:
ik vind het gewoon totaal niet passen, wat voor vrouw ben je als je als een ongegineerde boer gaat lopen boeren en scheten :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
peuk rokende, alcohol zuipende, coke snuivende, mdma afhankelijke, ghb drinkers, keta spuiters pep zeurende stoppers, en junkies die nooit geld hebben ....

voor de rest moet ze goed geil zijn ...
appeltaart kunnen bakken en een full time baan hebben.

:hearteyes:

iemand ?

:wave:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
peuk rokende, alcohol zuipende, coke snuivende, mdma afhankelijke, ghb drinkers, keta spuiters pep zeurende stoppers, en junkies die nooit geld hebben ....

voor de rest moet ze goed geil zijn ...
appeltaart kunnen bakken en een full time baan hebben.

:hearteyes:

iemand ?

:wave:
Klik om te vergroten...

Dat valt toch wel me toch?! die zijn er wel :P zat volgens mij :wink:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#10
F

yeti zei:
Als ze begint te zingen en haar stem identiek aan die van Yoko OnO blijkt te zijn :angry:
Klik om te vergroten...

QFT
QFT
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
peuk rokende, alcohol zuipende, coke snuivende, mdma afhankelijke, ghb drinkers, keta spuiters pep zeurende stoppers, en junkies die nooit geld hebben ....

voor de rest moet ze goed geil zijn ...
appeltaart kunnen bakken en een full time baan hebben.

:hearteyes:

iemand ?

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb liever wat jij beschrijft dan een full time baan persoon.. Ik heb het idee dat ik daar totaal niks mee kan...

MDMA doen met m'n vriendin lijkt me helemaal waaauuwww :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
lysergine25 zei:
peuk rokende, alcohol zuipende, coke snuivende, mdma afhankelijke, ghb drinkers, keta spuiters pep zeurende stoppers, en junkies die nooit geld hebben ....

voor de rest moet ze goed geil zijn ...
appeltaart kunnen bakken en een full time baan hebben.

:hearteyes:

iemand ?

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb liever wat jij beschrijft dan een full time baan persoon.. Ik heb het idee dat ik daar totaal niks mee kan...

MDMA doen met m'n vriendin lijkt me helemaal waaauuwww :hearteyes:
Klik om te vergroten...


:')!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
afgelopen vrijdag zat er een prachtig meisje een plofje te draaien, dat vond ik een afknapper
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: F

timmaniac zei:
yeti zei:
Als ze begint te zingen en haar stem identiek aan die van Yoko OnO blijkt te zijn :angry:
Klik om te vergroten...

QFT
QFT
Klik om te vergroten...
Als Ringo S. nu eens ff een fatale aanval van de Mexicaanse Griep krijgt, dan zijn we ook van de laatste kever verlost :beer:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#15
mja mannen met een full time baan en een geregeld leventje zijn fijn, maar afknappers zijn toch wel:

- Elke dag stipt om 18.00 willen eten, favoriete serie kijken, om 20.00 douchen en stipt om 22.00 uur naar bed. :confused:
- Thuiskomen en dan nadat ik lekker gekookt heb de rest van de avond op de bank hangen of in slaap vallen voor de tv. :rolleyes:
- Alleen energie voor sex in het weekend en dan alleen op zaterdag, want vrijdag te moe van het werken en zondag moet ie om 22.00 uur naar bed. :angry:
- Als we uitgaan in het weekend om 00.00 al zeggen: Goh het is al wel laat he. :confused:
- Hypotheken of het laatste nieuws of IT als lievelings gespreksonderwerp hebben. :kots:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#16
Elfquest zei:
mja mannen met een full time baan en een geregeld leventje zijn fijn, maar afknappers zijn toch wel:

- Elke dag stipt om 18.00 willen eten, favoriete serie kijken, om 20.00 douchen en stipt om 22.00 uur naar bed. :confused:
- Thuiskomen en dan nadat ik lekker gekookt heb de rest van de avond op de bank hangen of in slaap vallen voor de tv. :rolleyes:
- Alleen energie voor sex in het weekend en dan alleen op zaterdag, want vrijdag te moe van het werken en zondag moet ie om 22.00 uur naar bed. :angry:
- Als we uitgaan in het weekend om 00.00 al zeggen: Goh het is al wel laat he. :confused:
- Hypotheken of het laatste nieuws of IT als lievelings gespreksonderwerp hebben. :kots:
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat ik nooit zo'n saai persoon word :kots:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
- Totaal verschillende intresses hebben, want dan kan je nergens over praten en ik praat graag.
- Hele naiëve mensen die graag hun kop in het zand steken.
- Mensen die te dominant zijn, heb ik een keer geprobeerd en dat werkte voor mij niet zo.
- Ochtend mensen, kan ik gewoon helemaal niks mee helaas.
- Mensen die te graag conformeren aan de massa/media of uberhaubt weinig eigen persoonlijkheid hebben.
- Muur-mensen, kan ik ook helemaal niks mee tenzij ze hun muur neerlaten.
- Mensen die niks willen delen, niet open zijn, zie eigenlijk weer muur mensen, daar kán ik gewoon niks mee.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ochtendmensen en muurmensen (goeie uitdrukking) kan ik ook niks mee idd.
Ben zelf echt een avondmens en erg open over mijn ervaringen/gevoelens en daar moet over gepraat kunnen worden.

Passieloze mensen is ook niks voor mij.

Voorbeeldje:
Hoe was het feestje? : ja wel ok (Ok? ok!!? Je hebt het geweldig naar je zin gehad of het was shit toch? en wat heb je dan allemaal meegemaakt?)
Was het eten lekker?: ja wel ok hoor (WTF) Maar vond je het nou echt lekker of gewoon zo zo? - Ja gewoon wel goed te doen.
Ben je verliefd op me? : ik vind je wel een aardige meid ja. :confused:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Elfquest zei:
Ben je verliefd op me? : ik vind je wel een aardige meid ja. :confused:
Klik om te vergroten...

Dit vind ik altijd zo een dooddoener.
Het meisje van 10 hoog achter is ook een aardige meid, wat is er dan anders aan mij dan aan haar?

Ik kan me wel vinden in de afknappers die jij en azgaza noemen, naast de dingen die ik zelf wel al had.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: F

yeti zei:
timmaniac zei:
yeti zei:
Als ze begint te zingen en haar stem identiek aan die van Yoko OnO blijkt te zijn :angry:
Klik om te vergroten...

QFT
QFT
Klik om te vergroten...
Als Ringo S. nu eens ff een fatale aanval van de Mexicaanse Griep krijgt, dan zijn we ook van de laatste kever verlost :beer:
Klik om te vergroten...


eeeum.... en mccartney dan?

of geloof je de 'paul is dead' myth? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."