Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSingle / Relatie ?

Single / Relatie ?

669 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.
:rockband:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
M'n beste vriendin (nee niet degene die nu naast me staat te springen omdat ze hard gaat :P ) heb ik nu eigenlijk na 4 jaar een soort van relatie mee, we houden onvoorwaardelijk van elkaar sinds het begin dat we elkaar kennen en mensen om ons heen dachten altijd al dat we stiekem een relatie hadden maar dat is nooit zo geweest.
Tot nu!
Ik zie d'r bijna iedere dag en als we bij elkaar zijn is het zó liefdevol dat heb ik nog nooit met iemand mee gemaakt, als we elkaar in de ogen kijken smelten we samen tot 1 grote wolk van liefde...Knuffelen met haar is alsof ik op een wolk zit, af en toe zoenen we dan wat maar dat is eigenlijk bij zaak...voor ons is het geestelijk, seks wil ik niet eens met haar. Niet dat ze niet aantrekkelijk is, in tegendeel, maar ik heb het gevoel dat we dan deze vriendschap verbreken en verder gaan, te ver waardoor het begin van het einde in zicht is...
We hebben eigenlijk gewoon de mooiste relatie die ik me kan voorstellen, eigenlijk zijn we gewoon elkaars beste vrienden met af en toe (het knuffelen was altijd al) beetje zoenen...We gunnen elkaar ook gewoon de vrijheid om met anderen te gaan, zij zelf is nog maagd en zoent alleen met andere jongens, en ik heb af en toe gewoon seks met een andere meid...
Als ik 's avonds in bed lig en ik kijk terug op de tijd die ik met haar heb dan denk ik zelfs dat we nog met elkaar zouden gaan trouwen...alhoewel ik zelf niet al te graag aannames maak over de toekomst maar dat terzijde...

Misschien is het een heel onduidelijk verhaal maar ik wou het gewoon kwijt en laten zien wat voor, in mijn ogen, speciale relatie ik heb met mijn lief :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
Drientje zei:
Nu al 2 jaar, 8 maanden, 0 dagen en 6 uur vrijgezel. Ik kan de keukenklok nog op 28 mei 2006 om 06.15 zien staan toen hij me vertelde dat hij al twee jaar iemand anders had. Love has never been that painfull for me.....
Klik om te vergroten...

Ouch.. *Geeft een knuffel plus aai over de bol*
Klik om te vergroten...

Och, ik ben wel blij hoor, stel je voor, hij heeft nu twee kinderen(ja ze was nog zwanger ook, dat wist hij toen ook nog niet, hahaha)en beter toen als nu.
Birdy, birdy in the sky,
dropped a poopie in my eye,
I'll be fine whene time goes by,
I'm just glad cows can't fly...

MAW, tel je zegeningen, en geen relatie hebben is er op dit moment wel een van.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
relatie, bijna een jaar :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Birdy, birdy in the sky,
dropped a poopie in my eye,
I'll be fine whene time goes by,
I'm just glad cows can't fly...
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :hearteyes: +1 That's the spirit!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Open relaties zijn geweldig :smoke:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
that's no shame,18 vind ik PERSOONLIJK te vroeg om reeds voor altijd bij elkaar te blijven.in mijn levenservaring dat ik zie van ANDERE mensen ,die reeds op zo een prille leeftijd bij elkaar zijn of waren,waren de kansen heel miniem dat ze bij elkaar(eeuwig) bleven.we zijn anno 2009 en geen anno fifties niet meer.veel geluk azgaza!!!
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alweer 3 maanden en een paar dagen bezet.
S
SsteffanNLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eeuwig op zoek :openmouth:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
En nog altijd hard in :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vandaag een maand samen met men vriend :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
pasquali zei:
...gelukkig getrouwd met god..
Klik om te vergroten...

nog nooit ruzie mee gehad?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Morgen 1jaartje gelukkig samen met mijn vriendin :hearteyes:
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
alweer anderhalf jaar vrijgezel en niet echt op zoek.
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#15
Half jaartje vrijgezel,

zoeken werkt niet , zie wel..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
richelle zei:
Half jaartje vrijgezel,

zoeken werkt niet , zie wel..
Klik om te vergroten...

post eens een foto :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
bijna 2 jaar vrijgezel, een beetje eenzaam af en toe maar over het algemeen enorm tevreden
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Relatie :)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
Relatie :)
Klik om te vergroten...
nog steeds? :openmouth: :tearsofjoy: :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
cronos zei:
Ellesdee zei:
Relatie :)
Klik om te vergroten...
nog steeds? :openmouth: :tearsofjoy: :wink:
Klik om te vergroten...
huh? :grin:

in januari hadden we onze eerste date
en sinds begin februari is ie mn vriendje <3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...34
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."