Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSingle / Relatie ?

Single / Relatie ?

669 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sinds 3 weken een nieuwe vriend, ben daar erg blij mee. Staat misschien raar tegenover mijn vorige berichtje maar ik typ meestal niet zo veel persoonlijks op DF en dit zat er opzich wel aan te komen, wie uit leg wil mag het zelf persoonlijk komen vragen, dat hoeft hier helemaal niet openlijk te staan. Ik kan alleen zeggen dat het echt geweldig is.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
DrippTone zei:
Drientje zei:
Nu al 2 jaar, 8 maanden, 0 dagen en 6 uur vrijgezel. Ik kan de keukenklok nog op 28 mei 2006 om 06.15 zien staan toen hij me vertelde dat hij al twee jaar iemand anders had. Love has never been that painfull for me.....
Klik om te vergroten...

Ouch.. *Geeft een knuffel plus aai over de bol*
Klik om te vergroten...

Och, ik ben wel blij hoor, stel je voor, hij heeft nu twee kinderen(ja ze was nog zwanger ook, dat wist hij toen ook nog niet, hahaha)en beter toen als nu.
Birdy, birdy in the sky,
dropped a poopie in my eye,
I'll be fine whene time goes by,
I'm just glad cows can't fly...

MAW, tel je zegeningen, en geen relatie hebben is er op dit moment wel een van.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
relatie, bijna een jaar :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Birdy, birdy in the sky,
dropped a poopie in my eye,
I'll be fine whene time goes by,
I'm just glad cows can't fly...
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :hearteyes: +1 That's the spirit!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Open relaties zijn geweldig :smoke:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#6
that's no shame,18 vind ik PERSOONLIJK te vroeg om reeds voor altijd bij elkaar te blijven.in mijn levenservaring dat ik zie van ANDERE mensen ,die reeds op zo een prille leeftijd bij elkaar zijn of waren,waren de kansen heel miniem dat ze bij elkaar(eeuwig) bleven.we zijn anno 2009 en geen anno fifties niet meer.veel geluk azgaza!!!
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alweer 3 maanden en een paar dagen bezet.
S
SsteffanNLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eeuwig op zoek :openmouth:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
En nog altijd hard in :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vandaag een maand samen met men vriend :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
pasquali zei:
...gelukkig getrouwd met god..
Klik om te vergroten...

nog nooit ruzie mee gehad?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Morgen 1jaartje gelukkig samen met mijn vriendin :hearteyes:
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
alweer anderhalf jaar vrijgezel en niet echt op zoek.
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Half jaartje vrijgezel,

zoeken werkt niet , zie wel..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
richelle zei:
Half jaartje vrijgezel,

zoeken werkt niet , zie wel..
Klik om te vergroten...

post eens een foto :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
bijna 2 jaar vrijgezel, een beetje eenzaam af en toe maar over het algemeen enorm tevreden
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Relatie :)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
Relatie :)
Klik om te vergroten...
nog steeds? :openmouth: :tearsofjoy: :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
cronos zei:
Ellesdee zei:
Relatie :)
Klik om te vergroten...
nog steeds? :openmouth: :tearsofjoy: :wink:
Klik om te vergroten...
huh? :grin:

in januari hadden we onze eerste date
en sinds begin februari is ie mn vriendje <3
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ellesdee zei:
cronos zei:
Ellesdee zei:
Relatie :)
Klik om te vergroten...
nog steeds? :openmouth: :tearsofjoy: :wink:
Klik om te vergroten...
huh? :grin:

in januari hadden we onze eerste date
en sinds begin februari is ie mn vriendje <3
Klik om te vergroten...

daarom zeg ik het ellesdeeke ,omdat je op 8 februari relatie vermeldt :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...293031323334
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."