#1
Sinds 3 weken een nieuwe vriend, ben daar erg blij mee. Staat misschien raar tegenover mijn vorige berichtje maar ik typ meestal niet zo veel persoonlijks op DF en dit zat er opzich wel aan te komen, wie uit leg wil mag het zelf persoonlijk komen vragen, dat hoeft hier helemaal niet openlijk te staan. Ik kan alleen zeggen dat het echt geweldig is.
