#1
Niet precies op de manier als in het filmpje, maar ik heb meerdere gevalletjes meegemaakt waarbij ik iets had van. Ehm.... donder jij maar weer op. Nu gelukkig geen last van, hoewel ik er sowieso nooit veel last van had. Gewoon op laten donderen die mensen.
Toen heb ik haar uitgelegd dat het niet de borderline was , maar dat ze zich gewoon als een dom schaap gedroeg.