#1
Ik heb een vriend, maar die is wel redelijk normaal. Ik ben hier de psycho.
Elfquest zei:Maar mannen dus ook.
Ik heb dit precies zo meegemaakt met een ex van mij.
- Hij belde mij 20 keer per dag, omdat ie me miste, maar eigenlijk om te checken waar ik was en waarom.
- Als ik uitwilde met vriendinnen kon ik niet anders of ik wilde drugs gebruiken of mannen versieren, dus dan ging hij uit zijn plaat. Ik gebruikte toen nooit drugs btw.
- Hij zei niet 'ik hou van je', maar 'hou je van me?' Echt vaak. En als ik dan niet overtuigend genoeg ja zei, dan 'hield ik niet van hem'.
- Als ik mijn uitstapjes met vriendinnen/vrienden niet afzei ombij hem te blijven 'hield ik niet van hem'.
- Als ik even langsging bij de buurman om een tang te lenen, was ik absoluut vreemd gegaan.
- Uiteindelijk ging ie zelf vreemd om 'wraak' te nemen, omdat ik in zijn hoofd was vreemdgegaan.Ik hield van hem, maar dat was toch echt de druppel.
Ben benieuwd naar andere psycho girlfriend/boyfriend ervaringen.
Andrew zei:nooit ervaring hiermee gehad
Andrew zei:Mocht de relatie waar ik nu in zit foutlopen dan denk ik sowieso niet dat ik ooit nog aan het vriendje vriendinnetje gedoe ga doen, en dat meen ik : p
Andrew zei:Ach who knows
Wacky zei:Ik word nogal snel verliefd op dat soort types. Borderline, autisme, you name it, i love it.
Heb dan de illusie dat ik ze kan helpen enzo. Zal wel onzekerheid zijn, dat ik denk dat ik die wat te bieden heb. (en vrouwen die gewoon stabiel en gelukkig zijn niet)
Gelukkig heb ik het idee dat ik daarvanaf aan het raken ben![]()
Toen heb ik haar uitgelegd dat het niet de borderline was , maar dat ze zich gewoon als een dom schaap gedroeg. SchilDpadDo zei:Later ook een die constant van de brug zou springen als ze een beetje negatieviteit had. Kijk, als vriend troost ik haar dan , maar uiteindelijk denk je ook constant , ja kom hier, ik duw je wel .
Ach, ik kan het hier prima met mezelf vinden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."