Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsycho girlfriends (of boyfriends) ervaring?

Psycho girlfriends (of boyfriends) ervaring?

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vriend, maar die is wel redelijk normaal. Ik ben hier de psycho.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er een milde variant van gehad. Gelukkig is dat allemaal voorbij.

Olle
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#3
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JMoGj9QtZts&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JMoGj9QtZts&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]

Ik moest wel erg lachen om dit filmpje. Man wat kunnen wij vrouwen erg zijn.

Maar mannen dus ook.
Ik heb dit precies zo meegemaakt met een ex van mij.
- Hij belde mij 20 keer per dag, omdat ie me miste, maar eigenlijk om te checken waar ik was en waarom.
- Als ik uitwilde met vriendinnen kon ik niet anders of ik wilde drugs gebruiken of mannen versieren, dus dan ging hij uit zijn plaat. Ik gebruikte toen nooit drugs btw.
- Hij zei niet 'ik hou van je', maar 'hou je van me?' Echt vaak. En als ik dan niet overtuigend genoeg ja zei, dan 'hield ik niet van hem'.
- Als ik mijn uitstapjes met vriendinnen/vrienden niet afzei ombij hem te blijven 'hield ik niet van hem'.
- Als ik even langsging bij de buurman om een tang te lenen, was ik absoluut vreemd gegaan.
- Uiteindelijk ging ie zelf vreemd om 'wraak' te nemen, omdat ik in zijn hoofd was vreemdgegaan. :confused: Ik hield van hem, maar dat was toch echt de druppel.

Ben benieuwd naar andere psycho girlfriend/boyfriend ervaringen.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Herkenbaar..
Dat bellen en smsen, vragen 'hou je van me'?'
Dat ken ik zeker..
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#5
lol, lache toch xD
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die kan ik al ruiken op een grote afstand, dus gelukkig geen ervaring.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elfquest zei:
Maar mannen dus ook.
Ik heb dit precies zo meegemaakt met een ex van mij.
- Hij belde mij 20 keer per dag, omdat ie me miste, maar eigenlijk om te checken waar ik was en waarom.
- Als ik uitwilde met vriendinnen kon ik niet anders of ik wilde drugs gebruiken of mannen versieren, dus dan ging hij uit zijn plaat. Ik gebruikte toen nooit drugs btw.
- Hij zei niet 'ik hou van je', maar 'hou je van me?' Echt vaak. En als ik dan niet overtuigend genoeg ja zei, dan 'hield ik niet van hem'.
- Als ik mijn uitstapjes met vriendinnen/vrienden niet afzei ombij hem te blijven 'hield ik niet van hem'.
- Als ik even langsging bij de buurman om een tang te lenen, was ik absoluut vreemd gegaan.
- Uiteindelijk ging ie zelf vreemd om 'wraak' te nemen, omdat ik in zijn hoofd was vreemdgegaan. :confused: Ik hield van hem, maar dat was toch echt de druppel.

Ben benieuwd naar andere psycho girlfriend/boyfriend ervaringen.
Klik om te vergroten...

Dat dus precies zo.... Klootzak. Nog nooit heb ik mijn vinger aan een andere man gelegd toen ik samen was met hem en omdat hij dacht dat ik vreemd was gegaan ging hij ook maar vreemd.

Godver, wat heb ik een verdriet gehad...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb uit mezelf een enorme neiging naar psycho bezitterigheid en overdadig affectie vragen - echter, omdat ik dit doorheb van mezelf kan ik het onderdrukken en "Normaal doen".

Soms kost het wel moeite niet om 3 uur 's nachts te bellen om te vragen of ze nog van me houdt :grin:.

Maar het is bij mij veel meer obsessie dan wantrouwen/paranoia. En door goede zelfkennis doe ik niet psycho :)
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
nooit ervaring hiermee gehad
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Andrew zei:
nooit ervaring hiermee gehad
Klik om te vergroten...

idd, houden zo
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mocht de relatie waar ik nu in zit foutlopen dan denk ik sowieso niet dat ik ooit nog aan het vriendje vriendinnetje gedoe ga doen, en dat meen ik : p
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Andrew zei:
Mocht de relatie waar ik nu in zit foutlopen dan denk ik sowieso niet dat ik ooit nog aan het vriendje vriendinnetje gedoe ga doen, en dat meen ik : p
Klik om te vergroten...

dat zeg je nu, maar later als je groot ben kleine andrew :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ach who knows
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Andrew zei:
Ach who knows
Klik om te vergroten...

Big Brother Balkenende knows
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niet precies op de manier als in het filmpje, maar ik heb meerdere gevalletjes meegemaakt waarbij ik iets had van. Ehm.... donder jij maar weer op. Nu gelukkig geen last van, hoewel ik er sowieso nooit veel last van had. Gewoon op laten donderen die mensen.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb wel een psycho vriendin gehad maar op een andere manier. Ze heeft borderline en is later zelfs psychotisch geworden.
In elk geval werd ze dus vaak boos om een of andere lompe reden, werd dan mega-onredelijk en uiteindelijk was ik degene die zijn excuses aan moest bieden.
En met lompe onredelijke dingen bedoel ik dus echt dingen als dat ze bijvoorbeeld beweert dat de aarde plat is, en dat ze dat vol blijft houden. Nou niet precies dat dus maar wel echt domme dingen waarvan voor de hand ligt of je zelfs aan kan tonen dat het niet zo is, en dan met dat bewijs in haar gezicht staan zwaaien en dan nog volhouden dat je liegt.

En ik had al zo'n goed zelfbeeld, dat is er in die periode niet beter op geworden.

Ook had ze vogels, en vogels maken herrie als ze geluid horen. En dan niet als ze er last van heeft een dekentje overheen leggen, nee KEIHARD schreeuwen tegen die vogels dat ze hun bek moeten houden en dingen gooien.

Man o man wat een kutperiode was dat.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik word nogal snel verliefd op dat soort types. Borderline, autisme, you name it, i love it.
Heb dan de illusie dat ik ze kan helpen enzo. Zal wel onzekerheid zijn, dat ik denk dat ik die wat te bieden heb. (en vrouwen die gewoon stabiel en gelukkig zijn niet)
Gelukkig heb ik het idee dat ik daarvanaf aan het raken ben :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wacky zei:
Ik word nogal snel verliefd op dat soort types. Borderline, autisme, you name it, i love it.
Heb dan de illusie dat ik ze kan helpen enzo. Zal wel onzekerheid zijn, dat ik denk dat ik die wat te bieden heb. (en vrouwen die gewoon stabiel en gelukkig zijn niet)
Gelukkig heb ik het idee dat ik daarvanaf aan het raken ben :)
Klik om te vergroten...

Beter zo! Een relatie vult elkaar aan maar het is niet zo dat je de ontbrekende schakel van iemand moet zijn. Dus als iemand tegen mij zegt dat ie mij gelukkig gaat maken dan ben ik vertrokken. Je kunt niet iemand gelukkig maken als die persoon niet gelukkig is zonder jou. Klinkt krom maar iemand die zijn geluk van een ander af laat hangen gaat nooit gelukkig zijn met een ander en maakt de ander vaak erg ongelukkig.
Tijd om iemand te vinden die erg gelukkig is met zichzelf Wackymans!
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik had wel een vriendin die begon te beweren dat ze borderline had en allemaal dat soort dingen. :rolleyes: Toen heb ik haar uitgelegd dat het niet de borderline was , maar dat ze zich gewoon als een dom schaap gedroeg.
( ze had overigens echt geen borderline )

Later ook een die constant van de brug zou springen als ze een beetje negatieviteit had. Kijk, als vriend troost ik haar dan , maar uiteindelijk denk je ook constant , ja kom hier, ik duw je wel .

Ach, ik kan het hier prima met mezelf vinden.
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
SchilDpadDo zei:
Later ook een die constant van de brug zou springen als ze een beetje negatieviteit had. Kijk, als vriend troost ik haar dan , maar uiteindelijk denk je ook constant , ja kom hier, ik duw je wel .

Ach, ik kan het hier prima met mezelf vinden.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."