Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsycho girlfriends (of boyfriends) ervaring?

Psycho girlfriends (of boyfriends) ervaring?

33 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee nooit mee gemaakt gelukkig, wel een vrij vreemde relatie meegemaakt, maar niet op deze manier en volgens mij lang niet zo vervelend.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Elfquest zei:
maar je moet behoorlijk sterk in je schoenen staan wil je overeind blijven in een relatie met een borderliner
Klik om te vergroten...
Dat kun je wel zeggen, en destijds stond ik dat niet. Dat resulteerde vaak in hele hevige ruzies waarin ze me op alle vlakken keihard raakte. Maar o wee als ik vroeg haar op te houden, omdat ze me pijn deed, want dan probeerde ik haar een schuldgevoel aan te praten.
Toen ik eindelijk de kracht en moed had gevonden het uit te maken, maakte ze pas echt bang. Gooien met glas en het slopen van mijn spullen.

Jeetje, wat ben ik blij dat ik daar van af ben. Niet alle borderliners zullen zo zijn, maar deze was echt psycho.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wacky zei:
Ik word nogal snel verliefd op dat soort types. Borderline, autisme, you name it, i love it.
Heb dan de illusie dat ik ze kan helpen enzo. Zal wel onzekerheid zijn, dat ik denk dat ik die wat te bieden heb. (en vrouwen die gewoon stabiel en gelukkig zijn niet)
Gelukkig heb ik het idee dat ik daarvanaf aan het raken ben :)
Klik om te vergroten...


Ik heb precies hetzelfde! Maar toch kom ik ze nooit tegen... Ja alleen vrouwen die altijd maar het slachtoffer spelen en nooit een compliment kunnen accepteren - daar ben ik wel een beetje moe van.

Voor de rest denk ik dat ik de psycho boyfriend was haha, toen mijn laatste vriendin 't uitmaakte begon ik psychotische symptonen te krijgen (onder andere stemmen horen). Maar ik zou best wel is een psycho girlfriend willen hebben - misschien krijg ik er dan wel spijt van maar wie weet :grin:.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#4
J0S zei:
vrouwen die altijd maar het slachtoffer spelen en nooit een compliment kunnen accepteren - :grin:.
Klik om te vergroten...

Haha maar dat is echt een sneaky truuk van sommige vrouwen! Geen compliment accepteren bedoel ik. Sommige vrouwen zeggen dan nee joh, zodat je nog een keer een compliment maakt en zegt nee echt je ziet er geweldig uit. Resultaat = 2 keer je ego gestreeld. :grin:

Ik zou zelf trouwens als iemand tegen me zegt: wat zie jij er geweldig uit, niet terugzeggen: ja dat weet ik ook wel. :wink: Ook al ben ik op dat moment tevreden met hoe ik eruitzie, ik vind dat arrogant.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, ja dat is ook wel redelijk arrogant. :tongueout:

Herinner me wel eentje die het een keer zei ja "Hmm, you're pretty" -I know "And arrogant :tongueout:" zei ik er dus ook maar achterna :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elfquest zei:
Ik zou zelf trouwens als iemand tegen me zegt: wat zie jij er geweldig uit, niet terugzeggen: ja dat weet ik ook wel. :wink: Ook al ben ik op dat moment tevreden met hoe ik eruitzie, ik vind dat arrogant.
Klik om te vergroten...
Maar wanneer je het compliment ontkent zal degene die het compliment geeft na een tijdje zoiets hebben van "Ik ga diegene niet meer complimenteren, hij/zij zegt toch dat het niet waar is"
De beste reactie is om een compliment te accepteren met "Dank je", ook al vind je zelf dat het compliment ongegrond is. Dat hoeft diegene niet persé te weten, en als je dan toch wil zeggen dat je het er niet mee een bent, kan je alsnog beter reageren met "Dank je,"(aanvaard het compliment), "maar ik ben het niet met je eens, want..." (bijvoorbeeld) "ik heb een te grote neus"

Tot zover mijn les in het omgaan met complimenten. Nog vragen?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb altijd hele relaxte en vrije vriendinnetjes gehad, en anders richte ik ze wel een beetje af...

wel ooit eens een vriendinnetje gehad die een dxm gebruikte op haar werk tegen de verveling, en toen moest ik allemaal zware gesprekken gaan voeren met haar ouders over haar verslaving, of ik daar van wist en zo, en of ik mee deed, en over blowen...

ik ben volgens mij wel vaak een nalatig, saai klotevriendje geweest...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb nu een hele leuke, zowel super cool als lichtelijk psycho :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Andrew zei:
nooit ervaring hiermee gehad
Klik om te vergroten...
ik gelukkig ook niet
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aalpoepert zei:
Tot zover mijn les in het omgaan met complimenten. Nog vragen?
Klik om te vergroten...

Nee. Bedankt voor dit enorme inzicht. :grin:

Dit is trouwens deel 2 van Psycho girlfriend.

[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VqNTdcO_myU&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VqNTdcO_myU&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]

OMG dat vrouwtje is grappig. :grin:
Hoe ver ben jij of jouw ex gegaan om iemand terug te krijgen?
Emails hacken? Beste vrienden worden met mama en papa? Stalken en je ex in bed proberen te krijgen? Ben benieuwd.

Ik ben weleens gestalkt door een ex.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Ik heb nu een hele leuke, zowel super cool als lichtelijk psycho :P
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het in jouw geval eerder andersom is, AT :wink:
l
livingthedreamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben ondertussen de nodige borderline patiëntjes tegen gekomen, of meisjes van de toneelschool.. die dermate veel rollen aan hebben moeten nemen dat zo emotioneel zo instabiel werden en dus niet een relatie konden onderhouden.. :confused: ze wisten dus niet wie ze wel en niet waren. hoe ze dingen vonden en waarom omdat ze niet wisten wie ze zijn...

van beiden 1, en loop er nu met een boog omheen.

~ livingthedream
W
WithciZLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Ik heb uit mezelf een enorme neiging naar psycho bezitterigheid en overdadig affectie vragen - echter, omdat ik dit doorheb van mezelf kan ik het onderdrukken en "Normaal doen".

...

Maar het is bij mij veel meer obsessie dan wantrouwen/paranoia. En door goede zelfkennis doe ik niet psycho :)
Klik om te vergroten...

Haha, zo kijk ik ook wel eens naar mezelf, en denk dan: "Als je in je hoofd psychopatische gedahten hebt, maar je uit ze niet, en je kan er mee leven dát je zulke gedachten hebt, ben je dan een psychopaat?

Aalpoepert zei:
Elfquest zei:
maar je moet behoorlijk sterk in je schoenen staan wil je overeind blijven in een relatie met een borderliner
Klik om te vergroten...
Dat kun je wel zeggen, en destijds stond ik dat niet. Dat resulteerde vaak in hele hevige ruzies waarin ze me op alle vlakken keihard raakte. Maar o wee als ik vroeg haar op te houden, omdat ze me pijn deed, want dan probeerde ik haar een schuldgevoel aan te praten.
Toen ik eindelijk de kracht en moed had gevonden het uit te maken, maakte ze pas echt bang. Gooien met glas en het slopen van mijn spullen.
Klik om te vergroten...

Was ze ook van het type "ik zeg nooit sorry, want ik heb nooit ergens spijt van?" Je verhaal is stekend herkenbaar. Ik heb me er niet bepaald onder laten krijgen; toen het uit ging voelde het eigenlijk als een instant-opluchting, maar dat nam niet weg dat ik gemengde gevoelens overhield bij alle gedachten aan/over haar uit "deze" periode in m'n leven.

Aalpoepert zei:
Ik heb wel een psycho vriendin gehad maar op een andere manier. Ze heeft borderline en is later zelfs psychotisch geworden.
In elk geval werd ze dus vaak boos om een of andere lompe reden, werd dan mega-onredelijk en uiteindelijk was ik degene die zijn excuses aan moest bieden.
En met lompe onredelijke dingen bedoel ik dus echt dingen als dat ze bijvoorbeeld beweert dat de aarde plat is, en dat ze dat vol blijft houden. Nou niet precies dat dus maar wel echt domme dingen waarvan voor de hand ligt of je zelfs aan kan tonen dat het niet zo is, en dan met dat bewijs in haar gezicht staan zwaaien en dan nog volhouden dat je liegt.
Klik om te vergroten...

Incluis de verbazingwekkende vaardigheden om wat krom is kaarsrecht te praten?

Wacky zei:
Heb dan de illusie dat ik ze kan helpen enzo. Zal wel onzekerheid zijn, dat ik denk dat ik die wat te bieden heb. (en vrouwen die gewoon stabiel en gelukkig zijn niet)
Gelukkig heb ik het idee dat ik daarvanaf aan het raken ben :)
Klik om te vergroten...

Is dat niet gewoon "een typisch mannen eigen"? Willen zorgen voor de partner enzo.

livingthedream zei:
Ik ben ondertussen de nodige borderline patiëntjes tegen gekomen, of meisjes van de toneelschool.. die dermate veel rollen aan hebben moeten nemen dat zo emotioneel zo instabiel werden en dus niet een relatie konden onderhouden.. :confused: ze wisten dus niet wie ze wel en niet waren. hoe ze dingen vonden en waarom omdat ze niet wisten wie ze zijn...

van beiden 1, en loop er nu met een boog omheen.

~ livingthedream
Klik om te vergroten...

Ik heb me altijd afgevraagd of dat nou echt zo is. Ik krijg meer het idee dat het heel snel als excuus of gemakszucht gebruikt wordt. Je verschuilen achter al je maskers en dat dan je niet eens meer weet welk gezicht nou oorspronkelijk van jou is, alsof er dan een angst is om met zichzelf geconfronteerd te worden.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb een vriend, maar die is wel redelijk normaal. Ik ben hier de psycho.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."