#1
Nee nooit mee gemaakt gelukkig, wel een vrij vreemde relatie meegemaakt, maar niet op deze manier en volgens mij lang niet zo vervelend.
Dat kun je wel zeggen, en destijds stond ik dat niet. Dat resulteerde vaak in hele hevige ruzies waarin ze me op alle vlakken keihard raakte. Maar o wee als ik vroeg haar op te houden, omdat ze me pijn deed, want dan probeerde ik haar een schuldgevoel aan te praten.Elfquest zei:maar je moet behoorlijk sterk in je schoenen staan wil je overeind blijven in een relatie met een borderliner
Wacky zei:Ik word nogal snel verliefd op dat soort types. Borderline, autisme, you name it, i love it.
Heb dan de illusie dat ik ze kan helpen enzo. Zal wel onzekerheid zijn, dat ik denk dat ik die wat te bieden heb. (en vrouwen die gewoon stabiel en gelukkig zijn niet)
Gelukkig heb ik het idee dat ik daarvanaf aan het raken ben![]()
J0S zei:vrouwen die altijd maar het slachtoffer spelen en nooit een compliment kunnen accepteren -.
Maar wanneer je het compliment ontkent zal degene die het compliment geeft na een tijdje zoiets hebben van "Ik ga diegene niet meer complimenteren, hij/zij zegt toch dat het niet waar is"Elfquest zei:Ik zou zelf trouwens als iemand tegen me zegt: wat zie jij er geweldig uit, niet terugzeggen: ja dat weet ik ook wel.Ook al ben ik op dat moment tevreden met hoe ik eruitzie, ik vind dat arrogant.
ik gelukkig ook nietAndrew zei:nooit ervaring hiermee gehad
Aalpoepert zei:Tot zover mijn les in het omgaan met complimenten. Nog vragen?
Ik denk dat het in jouw geval eerder andersom is, ATAngramar Temenos zei:Ik heb nu een hele leuke, zowel super cool als lichtelijk psycho :P
Angramar Temenos zei:Ik heb uit mezelf een enorme neiging naar psycho bezitterigheid en overdadig affectie vragen - echter, omdat ik dit doorheb van mezelf kan ik het onderdrukken en "Normaal doen".
...
Maar het is bij mij veel meer obsessie dan wantrouwen/paranoia. En door goede zelfkennis doe ik niet psycho![]()
Aalpoepert zei:Dat kun je wel zeggen, en destijds stond ik dat niet. Dat resulteerde vaak in hele hevige ruzies waarin ze me op alle vlakken keihard raakte. Maar o wee als ik vroeg haar op te houden, omdat ze me pijn deed, want dan probeerde ik haar een schuldgevoel aan te praten.Elfquest zei:maar je moet behoorlijk sterk in je schoenen staan wil je overeind blijven in een relatie met een borderliner
Toen ik eindelijk de kracht en moed had gevonden het uit te maken, maakte ze pas echt bang. Gooien met glas en het slopen van mijn spullen.
Aalpoepert zei:Ik heb wel een psycho vriendin gehad maar op een andere manier. Ze heeft borderline en is later zelfs psychotisch geworden.
In elk geval werd ze dus vaak boos om een of andere lompe reden, werd dan mega-onredelijk en uiteindelijk was ik degene die zijn excuses aan moest bieden.
En met lompe onredelijke dingen bedoel ik dus echt dingen als dat ze bijvoorbeeld beweert dat de aarde plat is, en dat ze dat vol blijft houden. Nou niet precies dat dus maar wel echt domme dingen waarvan voor de hand ligt of je zelfs aan kan tonen dat het niet zo is, en dan met dat bewijs in haar gezicht staan zwaaien en dan nog volhouden dat je liegt.
Wacky zei:Heb dan de illusie dat ik ze kan helpen enzo. Zal wel onzekerheid zijn, dat ik denk dat ik die wat te bieden heb. (en vrouwen die gewoon stabiel en gelukkig zijn niet)
Gelukkig heb ik het idee dat ik daarvanaf aan het raken ben![]()
livingthedream zei:Ik ben ondertussen de nodige borderline patiëntjes tegen gekomen, of meisjes van de toneelschool.. die dermate veel rollen aan hebben moeten nemen dat zo emotioneel zo instabiel werden en dus niet een relatie konden onderhouden..ze wisten dus niet wie ze wel en niet waren. hoe ze dingen vonden en waarom omdat ze niet wisten wie ze zijn...
van beiden 1, en loop er nu met een boog omheen.
~ livingthedream
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."