Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Ik heb al veel ervaring met drugs, maar zou nu eens salvia willen proberen. Hoelang doe je ongeveer met salvia 10x? En blijft het gelijk op wat soort pijpje je het rookt, zoals zo'n klein glazen pijpje Verkopen ze in smartshops nog aan belgen? grtz"
"-Wiet/ Hasj -Speed -Coke/Crack -Ephedra -Mdma kristal. -Xtc -Lsd - 2- cb -Ketamine -Ghb -Poppers -Heroine"
"1. crack 2. special 3. wiet"
"Vigilante zei: okras zei: 1. crack 2. special 3. wiet Klik om te vergroten... Special wat? K? Of krijg jij gewoon speciale pilletjes? Klik om te vergroten... ja special k. dope die ik zeer graag doe, kheb er alleen maar 1 nadeel bij, je krijgt er een spraakgebrek van"
"Toen ik nog vrijgezel was zat ik vrijwel elke dag aan de speed, ofwel ghb, crack, xtc, special,.. er was altijd wel iets te vinden. Zelfs voor ik naar school ging, tijdens school, s'middags, na school, ik dacht constant maar aan 1 ding. DRUGS!! Op het moment dat ik ben beginnen te verkeren heb ik aan mijn vriendin belooft dat ik geleidelijk aan zou stoppen met drugs, alhoewel ze er niets op tegen had dat ik gebruikte (was wel te zien welke drugs) Zij gebruikt zelf niet, maar ze heeft toch heel wat van mij gezien.. Nu smoor ik wel nog zo goed als elke dag, maar ze vindt dit niet erg. En juist in het weekend of op speciale gelegenheden gebruik ik nog ghb of andere dope, maar met mate."