#1
Ik zou echt niemand met een scheermes in de buurt van mijn zak laten komen. No fuckin' way!
J0S zei:Altijd maar naar vrouwen kijken als lust objecten, mannen worden vaak als de boosdoeners gezien...En zijn maar op 1 ding uit: Seks, seks en nog meer seks.
Nou dat vind ik belachelijk want dat ben ik dus helemaal niet..! Maarja dat kan je natuurlijk niet zeggen, want dan ben je een mietje.
Daarom heb ik als fiets een oma fiets , deze zijn ''idioten-zeker'' . Niet kapot te krijgen en fietsen ook nog eens heerlijk.pascal828 zei:Het niet logisch vinden dat een herenfiets een extra stang heeft.
Dat zou omgeruild moeten worden ! of gewoon 1 fiets.. en geen heren/damesfietsen.
Het ongelukkig komen vallen is voor mij een minpunt aangezien ik soms nogal een kluns ben.
Heb je een geslacht gestrikt?vode zei:*hupst omhoog met vinger in de lucht*
Ik heb er eentje gestrikt! Yay!
Inderdaad! Ik heb zo'n hekel aan dat primitieve haantjesgedrag! We zijn mensen, geen godvergeten holbewoners.wobble zei:-veel mannen zijn irritante macho figuren.
whyme zei:Heb je een geslacht gestrikt?vode zei:*hupst omhoog met vinger in de lucht*
Ik heb er eentje gestrikt! Yay!![]()
Kan zo snel eigenlijk geen nadeel noemen dat niet al is genoemd.. Wel nog eentje bij de vrouwen, drugs gebruiken met hen is ziet er nooit zo charmant uit, uitzondering is alcohol, dat blijft grappig(mits ze niet te ver gaan, dronken meisjes = niet vet)
SchilDpadDo zei:- Het opscheppen over hoeveel sex per vrouw , en hoeveel vrouwen ze hebben/gehad hebben.
continue the list
juist! voor mijn werk is een damesfiets sowieso veel makkelijker...pascal828 zei:Het niet logisch vinden dat een herenfiets een extra stang heeft.
Dat zou omgeruild moeten worden ! of gewoon 1 fiets.. en geen heren/damesfietsen.
Het ongelukkig komen vallen is voor mij een minpunt aangezien ik soms nogal een kluns ben.
hahaha, echt he...Bounty zei:- Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.
Daar schaam ik me echt het meest voor. Altijd als iemand voor je loopt te kutten (het woord zegt het al) is het weer zover, ik haal in, kijk naar rechts (nee grapjassen, niet naar links) en ja hoor: Een spleetje!
Ik ben uiteraard de beste automobilist die er is. Duhhh.
Andrew zei:J0S zei:Altijd maar naar vrouwen kijken als lust objecten, mannen worden vaak als de boosdoeners gezien...En zijn maar op 1 ding uit: Seks, seks en nog meer seks.
Nou dat vind ik belachelijk want dat ben ik dus helemaal niet..! Maarja dat kan je natuurlijk niet zeggen, want dan ben je een mietje.
Vrouwen zijn geen objecten, en al helemaal geen lust objecten.
Meatheads : pJ0S zei:Andrew zei:J0S zei:Altijd maar naar vrouwen kijken als lust objecten, mannen worden vaak als de boosdoeners gezien...En zijn maar op 1 ding uit: Seks, seks en nog meer seks.
Nou dat vind ik belachelijk want dat ben ik dus helemaal niet..! Maarja dat kan je natuurlijk niet zeggen, want dan ben je een mietje.
Vrouwen zijn geen objecten, en al helemaal geen lust objecten.
Nee dat vind ik ook absoluut niet. Maar de media en de gemiddelde man denkt daar anders over.
J0S zei:Andrew zei:J0S zei:Altijd maar naar vrouwen kijken als lust objecten, mannen worden vaak als de boosdoeners gezien...En zijn maar op 1 ding uit: Seks, seks en nog meer seks.
Nou dat vind ik belachelijk want dat ben ik dus helemaal niet..! Maarja dat kan je natuurlijk niet zeggen, want dan ben je een mietje.
Vrouwen zijn geen objecten, en al helemaal geen lust objecten.
Nee dat vind ik ook absoluut niet. Maar de media en de gemiddelde man denkt daar anders over.
Ik zeg altijd: Ja hoor, een wijf.Bounty zei:- Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.
Daar schaam ik me echt het meest voor. Altijd als iemand voor je loopt te kutten (het woord zegt het al) is het weer zover, ik haal in, kijk naar rechts (nee grapjassen, niet naar links) en ja hoor: Een spleetje!
Ik ben uiteraard de beste automobilist die er is. Duhhh.
DANKJE!Drientje zei:Vrouwen, luister, mannen kunnen inderdaad nergens aan denken. Lastig te bevatten maar het is zo.
Dopezilla zei:DANKJE!Drientje zei:Vrouwen, luister, mannen kunnen inderdaad nergens aan denken. Lastig te bevatten maar het is zo.
Eindelijk erkenning!
Olle
ik weet niet precies waar jij ze ziet lopen, maar als ik ze hier zie lopen op uggs begin ik ze toch echt hardop uit te lachen, een man op uggs...SchilDpadDo zei:Vroegah had je nog mannen mannen . Tegenwoordig is het al hip om als man uggs, oorbellen, en zelfs lippenstift te dragen.
- Mannen worden steeds mietiger. Bij ieder sneetje of schrammetje moet al tot in den treure behandeld worden.
+1Andrew zei:Gladde ballen feels good man

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."