Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminpunten van je eigen geslacht...

minpunten van je eigen geslacht...

132 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou echt niemand met een scheermes in de buurt van mijn zak laten komen. No fuckin' way!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
J0S zei:
Altijd maar naar vrouwen kijken als lust objecten, mannen worden vaak als de boosdoeners gezien...En zijn maar op 1 ding uit: Seks, seks en nog meer seks.

Nou dat vind ik belachelijk want dat ben ik dus helemaal niet..! Maarja dat kan je natuurlijk niet zeggen, want dan ben je een mietje :rolleyes:.
Klik om te vergroten...

Vrouwen zijn geen objecten, en al helemaal geen lust objecten.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
pascal828 zei:
Het niet logisch vinden dat een herenfiets een extra stang heeft.
Dat zou omgeruild moeten worden ! of gewoon 1 fiets.. en geen heren/damesfietsen.
Het ongelukkig komen vallen is voor mij een minpunt aangezien ik soms nogal een kluns ben.
Klik om te vergroten...
Daarom heb ik als fiets een oma fiets , deze zijn ''idioten-zeker'' . Niet kapot te krijgen en fietsen ook nog eens heerlijk.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
*hupst omhoog met vinger in de lucht*

Ik heb er eentje gestrikt! Yay!
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#5
vode zei:
*hupst omhoog met vinger in de lucht*

Ik heb er eentje gestrikt! Yay!
Klik om te vergroten...
Heb je een geslacht gestrikt? :confused:

Kan zo snel eigenlijk geen nadeel noemen dat niet al is genoemd.. Wel nog eentje bij de vrouwen, drugs gebruiken met hen is ziet er nooit zo charmant uit, uitzondering is alcohol, dat blijft grappig :grin: (mits ze niet te ver gaan, dronken meisjes = niet vet)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
wobble zei:
-veel mannen zijn irritante macho figuren.
Klik om te vergroten...
Inderdaad! Ik heb zo'n hekel aan dat primitieve haantjesgedrag! We zijn mensen, geen godvergeten holbewoners.

Een ander nadeel is dat je als man gelimiteerd bent in wat je kunt doen, want je zou maar eens niet mannelijk genoeg zijn.

De mening dat het vrouwlijk geslacht maar één recht heeft, wat het aanrecht is. Ik heb zwaar veel respect voor vrouwen (waarmee ik niet wil zeggen dat vrouwen beter zijn, niemand is beter, ieder heeft andere kwaliteiten).
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
whyme zei:
vode zei:
*hupst omhoog met vinger in de lucht*

Ik heb er eentje gestrikt! Yay!
Klik om te vergroten...
Heb je een geslacht gestrikt? :confused:

Kan zo snel eigenlijk geen nadeel noemen dat niet al is genoemd.. Wel nog eentje bij de vrouwen, drugs gebruiken met hen is ziet er nooit zo charmant uit, uitzondering is alcohol, dat blijft grappig :grin: (mits ze niet te ver gaan, dronken meisjes = niet vet)
Klik om te vergroten...

Nee ik heb een mannetje gestrikt met de mooie kwaliteiten die Anon beschrijft.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
SchilDpadDo zei:
- Het opscheppen over hoeveel sex per vrouw , en hoeveel vrouwen ze hebben/gehad hebben.

continue the list
Klik om te vergroten...
:)

maat van mij snapte dat ook nooit toen ik vrijgezel was, dat ik gewoon vriendschappelijk met vrouwen om kan gaan zonder daar bedoelingen bij te hebben..
bijvb. Djo en Safiertje hebben wel eens bij mij geslapen zonder dat er wat gebeurd is ofzo (Djo zelfs een hele week)

pascal828 zei:
Het niet logisch vinden dat een herenfiets een extra stang heeft.
Dat zou omgeruild moeten worden ! of gewoon 1 fiets.. en geen heren/damesfietsen.
Het ongelukkig komen vallen is voor mij een minpunt aangezien ik soms nogal een kluns ben.
Klik om te vergroten...
juist! voor mijn werk is een damesfiets sowieso veel makkelijker...

B
BountyLid
01-01-2024, 00:00
#9
- Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.

Daar schaam ik me echt het meest voor. Altijd als iemand voor je loopt te kutten (het woord zegt het al) is het weer zover, ik haal in, kijk naar rechts (nee grapjassen, niet naar links) en ja hoor: Een spleetje!

Ik ben uiteraard de beste automobilist die er is. Duhhh.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bounty zei:
- Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.

Daar schaam ik me echt het meest voor. Altijd als iemand voor je loopt te kutten (het woord zegt het al) is het weer zover, ik haal in, kijk naar rechts (nee grapjassen, niet naar links) en ja hoor: Een spleetje!

Ik ben uiteraard de beste automobilist die er is. Duhhh.
Klik om te vergroten...
hahaha, echt he... :grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Andrew zei:
J0S zei:
Altijd maar naar vrouwen kijken als lust objecten, mannen worden vaak als de boosdoeners gezien...En zijn maar op 1 ding uit: Seks, seks en nog meer seks.

Nou dat vind ik belachelijk want dat ben ik dus helemaal niet..! Maarja dat kan je natuurlijk niet zeggen, want dan ben je een mietje :rolleyes:.
Klik om te vergroten...

Vrouwen zijn geen objecten, en al helemaal geen lust objecten.
Klik om te vergroten...

Nee dat vind ik ook absoluut niet. Maar de media en de gemiddelde man denkt daar anders over.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
J0S zei:
Andrew zei:
J0S zei:
Altijd maar naar vrouwen kijken als lust objecten, mannen worden vaak als de boosdoeners gezien...En zijn maar op 1 ding uit: Seks, seks en nog meer seks.

Nou dat vind ik belachelijk want dat ben ik dus helemaal niet..! Maarja dat kan je natuurlijk niet zeggen, want dan ben je een mietje :rolleyes:.
Klik om te vergroten...

Vrouwen zijn geen objecten, en al helemaal geen lust objecten.
Klik om te vergroten...

Nee dat vind ik ook absoluut niet. Maar de media en de gemiddelde man denkt daar anders over.
Klik om te vergroten...
Meatheads : p
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
J0S zei:
Andrew zei:
J0S zei:
Altijd maar naar vrouwen kijken als lust objecten, mannen worden vaak als de boosdoeners gezien...En zijn maar op 1 ding uit: Seks, seks en nog meer seks.

Nou dat vind ik belachelijk want dat ben ik dus helemaal niet..! Maarja dat kan je natuurlijk niet zeggen, want dan ben je een mietje :rolleyes:.
Klik om te vergroten...

Vrouwen zijn geen objecten, en al helemaal geen lust objecten.
Klik om te vergroten...

Nee dat vind ik ook absoluut niet. Maar de media en de gemiddelde man denkt daar anders over.
Klik om te vergroten...

Wel lust opwekkend
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bounty zei:
- Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.

Daar schaam ik me echt het meest voor. Altijd als iemand voor je loopt te kutten (het woord zegt het al) is het weer zover, ik haal in, kijk naar rechts (nee grapjassen, niet naar links) en ja hoor: Een spleetje!

Ik ben uiteraard de beste automobilist die er is. Duhhh.
Klik om te vergroten...
Ik zeg altijd: Ja hoor, een wijf.

Minpunt vind ik dat vrouwen in relaties vaak ruzie maken om niets, gewoon om ruzie te maken en uiteindelijk is de oorzaak niet belangrijk en wordt er ruzie gemaakt over hele andere dingen. Vaak wordt er een hele rits met dingen bij gehaald die niet van toepassing zijn op de oorzaak van de ruzie in het begin.
Oh en vrouwen praten te veel, ik heb daar wel en handje van.
Ook het altijd willen weten waar de man aan denkt:
-Waar denk je aan
-Nergens aan
-Dat kan niet
-Oh jawel
-Je wil me gewoon niet zeggen waar je aan denkt, denk je misschien aan iets wat je me niet durft te vertellen
-Nee
.......(stilte)
-Ik geloof je niet

Hop, ruzie is geboren.

Vrouwen, luister, mannen kunnen inderdaad nergens aan denken. Lastig te bevatten maar het is zo.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Vrouwen, luister, mannen kunnen inderdaad nergens aan denken. Lastig te bevatten maar het is zo.
Klik om te vergroten...
DANKJE!

Eindelijk erkenning! :grin:

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopezilla zei:
Drientje zei:
Vrouwen, luister, mannen kunnen inderdaad nergens aan denken. Lastig te bevatten maar het is zo.
Klik om te vergroten...
DANKJE!

Eindelijk erkenning! :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Idd, Door heeft het door :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
SchilDpadDo zei:
Vroegah had je nog mannen mannen . Tegenwoordig is het al hip om als man uggs, oorbellen, en zelfs lippenstift te dragen.

- Mannen worden steeds mietiger. Bij ieder sneetje of schrammetje moet al tot in den treure behandeld worden.
Klik om te vergroten...
ik weet niet precies waar jij ze ziet lopen, maar als ik ze hier zie lopen op uggs begin ik ze toch echt hardop uit te lachen, een man op uggs...

2e herken ik mezelf ook niet in...

maar dat zijn wel 2 voorbeelden om je te schamen voor je piemol...
L
LokiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat ik vreselijk irritant vind aan vrouwen is dat ze meestal nogal gemeen zijn. Roddelen enzo.
Aanstellerij vind ik ook heeel irritant. Overal bij gillen, en owéé als er een plukje van hun net gestylde kapsel niet goed zit, laat staan als het te kort geknipt is bij de kapper. Daar kan ik echt niet tegen ><
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Andrew zei:
Gladde ballen feels good man
Klik om te vergroten...
+1
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mannen hebben geen minpunten, alleen vrouwen, maar vrouwen zijn wel leuker. God heeft vrouwen geschapen uit de onderste ribben van een man. Ik was er zelf bij.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."