#1
KoxBox zei:Dan koop je de verkeerde
KoxBox zei:Dan koop je de verkeerde
W.F.L. zei:Ik pleit onschuldig want God de Vader heeft die eigenschap in mij ingeplant. De bokkelul!

Beanhead zei:W.F.L. zei:Ik pleit onschuldig want God de Vader heeft die eigenschap in mij ingeplant. De bokkelul!
Tja maar die maatschappelijke/sociale normen maken het tegenwoordig dan weer zo moeilijk :P

Rabbithole zei:Veel vrouwen zijn achterbaks en roddelen, zijn gemeen en laten op een nare wijze merken dat ze iemand niet mogen. Geef mij maar een botte directe kerel die zegt waar het op staat!
Lauu zei:Rabbithole zei:Veel vrouwen zijn achterbaks en roddelen, zijn gemeen en laten op een nare wijze merken dat ze iemand niet mogen. Geef mij maar een botte directe kerel die zegt waar het op staat!
Konijn is een vieze hoeeerr!![]()
![]()
pascal828 zei:Het niet logisch vinden dat een herenfiets een extra stang heeft.
Dat zou omgeruild moeten worden ! of gewoon 1 fiets.. en geen heren/damesfietsen.
Het ongelukkig komen vallen is voor mij een minpunt aangezien ik soms nogal een kluns ben.
eindelijk iemand die ook tegen die onzin met fietsen is!endor zei:Ik haat het hoe ik me gedwongen kan voelen me stoer voor te doen bij andere kerels.
Vooral deze tijd , als je niet stoer doet , ben je zogezegt een fag.

endor zei:Ik ben dan ook geen homo , dus mij doet 't niets. :P
Irezz zei:endor zei:Ik ben dan ook geen homo , dus mij doet 't niets. :P
It's like you said tho. één ongelukkige beweging met je hand en je staat bekend als homo tot je dood en begraven bent. vind ik zo zielig... ik dacht daadwerkelijk dat homohaat bijna extinct was, maar it's on the rise again lately. De minpunten van de man zijn de macho's op zich acctually
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."