Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminpunten van je eigen geslacht...

minpunten van je eigen geslacht...

132 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dreuge zei:
Of heb je jezelf dit wijsgemaakt omdat de macho mannen niet met jou om willen gaan?
Klik om te vergroten...
Als er 1-iemand een macho is,dan ben ik dat wel.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:rock:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dreuge zei:
:rock:
Klik om te vergroten...
Je ziet het verkeerd,als er mensen zijn met smaak,dan zijn dat vaak homo-s wel,over kleding,over uiterlijk,enz.Waarom kan ik als hetero,het zo goed vinden met homo-s,.. :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik doe mijn best zei:
dan zijn dat vaak homo-s wel,over kleding,over uiterlijk,enz.
Klik om te vergroten...

I beg to differ. Er zijn net zo goed hetero's die zich wel kunnen kleden en homo's die dat niet kunnen. Niet generaliseren hé. :P
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#5
minpunt is dat als je als dame op een datingsite gaat zitten , je overspoelt wordt door berichten van geile mannetjes die op sex uit zijn ipv een relatie (daar zijn andere sites voor heren!).
Vaak zijn ze getrouwd, of liegen over zichzelf met een 10 jaar oude foto erbij.
Jochies van 20 reageren op profielen van 30 jaar oudere vrouwen....
En gelijk is een VETTE stempel gezet en worden alle mannen zo gezien.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
ik doe mijn best zei:
dan zijn dat vaak homo-s wel,over kleding,over uiterlijk,enz.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

I beg to differ.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik doe mijn best zei:
Dit heeft niks te maken met generaliseren hoor!!
Klik om te vergroten...
Ik houd niet zo van generaliseren. Dat doen Surinamers ook altijd.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik doe mijn best zei:
De beste ontwerpen en ontwerpers zijn heel vaak gay.Omdat ze gewoon meer smaak en feeling hebben,zeker wat het vrl geslacht betreft.
Klik om te vergroten...

:confused: Weet niet wat voor kleren jij draagt haha, maar niet veel van de ontwerpers van de kleren die ik aan heb waren gay, volgens mij. Nou ja, niet openlijk tenminste. :rolleyes: Dat er veel homo's in de modewereld werken is ook niet zo gek natuurlijk, het is voornamelijk een vrouwending.

ik doe mijn best zei:
En niet om het een of ander,maar de gemiddelde nederlander weet zich echt niet te kleden,of ze worden aangekleed door hun vrouw.
Klik om te vergroten...

De gemiddelde man weet zich niet te kleden vind ik, net zo goed buiten Nederland. :confused: Ook een kwestie van smaak en of je er wat om geeft natuurlijk, haha. Tenzij in één of ander hautain land zoals Italië of Frankrijk. :mrgreen: Maar goed, ik moet zwijgen, ik loop er ook niet altijd even goed bij.

ik doe mijn best zei:
Een nederlander interesseert dat niet echt.
Klik om te vergroten...

Die is liever stoned. </gener..

ik doe mijn best zei:
Oops,..nu ben ik zeker weer aan het generaliseren.Ach,zo gaan -ze- ook met mij om. :wink:
Klik om te vergroten...

Ja, maar jij bent dan ook een Fransman. :grin:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#9
nvt
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
ik doe mijn best zei:
Dit heeft niks te maken met generaliseren hoor!!
Klik om te vergroten...
Ik houd niet zo van generaliseren. Dat doen Surinamers ook altijd.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het minpunt van een man (wat ik bij mezelf allesinds merk) is dat veel boxers te strak zitten ! :openmouth:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, die zijn er ook.
ik trap af:

- Aangezien ik van het mannelijk geslacht ben moet ik direct van voetbal houden , ik kan mij nergens fatsoenlijk plaatsen of ik krijg de vraag wie er waar heeft gewonnen.

- Vroegah had je nog mannen mannen . Tegenwoordig is het al hip om als man uggs, oorbellen, en zelfs lippenstift te dragen.

- Mannen worden steeds mietiger. Bij ieder sneetje of schrammetje moet al tot in den treure behandeld worden.

- Het opscheppen over hoeveel sex per vrouw , en hoeveel vrouwen ze hebben/gehad hebben.

continue the list
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk dat je daar een paar hele mooie hebt, kan er weinig meer aan toevoegen :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
die 2de is idd ernstig :tearsofjoy: Mooiboys, zie ze altijd trots lopen terwijl veel ze haten :tearsofjoy:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#15
:tearsofjoy: Sinds wanneer is het hip voor mannen om lippenstift te dragen?

Ik vind het vooral onzinnig generaliserend gelul. Als een kleine groep mannen oorbellen dragen, dan is dat toch niet gelijk een minpunt voor het hele geslacht?

Ik kan in ieder geval niet op minpunten komen voor mannen of vrouwen. Beide geslachten zijn zoals ze horen te zijn.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
die 2de is idd ernstig :tearsofjoy: Mooiboys, zie ze altijd trots lopen terwijl veel ze haten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

idd :kots: doe mij maar lekker een manneman :confused:
Voor mij overiggens ook echt geen kantoorpikkies das niet mijn ding,doe mij maar een man die zijn handen gebruikt voor zwaar werk,die s"avonds stinkend en zwart thuiskomt....

Maar ehhh ik dwaal af van de topic......oeps
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Sommige mietjes doen limonade of cola bij hun bier. STERF. :angry:
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
W.F.L. zei:
Sommige mietjes doen limonade of cola bij hun bier. STERF. :angry:
Klik om te vergroten...

Gatverdamme! Daar word de limonade zo vies van
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#19
-veel mannen zijn irritante macho figuren.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Paradox zei:
W.F.L. zei:
Sommige mietjes doen limonade of cola bij hun bier. STERF. :angry:
Klik om te vergroten...

Gatverdamme! Daar word de limonade zo vies van
Klik om te vergroten...

Doodzonde inderdaad! :( Als ik met MDMA op wat limonade wil drinken dan mag er geen bier in.. :angry:

Minpunten van je eigen geslacht..
Klik om te vergroten...

Het is te klein.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."