#1
Als er 1-iemand een macho is,dan ben ik dat wel.Dreuge zei:Of heb je jezelf dit wijsgemaakt omdat de macho mannen niet met jou om willen gaan?
Als er 1-iemand een macho is,dan ben ik dat wel.Dreuge zei:Of heb je jezelf dit wijsgemaakt omdat de macho mannen niet met jou om willen gaan?

Je ziet het verkeerd,als er mensen zijn met smaak,dan zijn dat vaak homo-s wel,over kleding,over uiterlijk,enz.Waarom kan ik als hetero,het zo goed vinden met homo-s,..Dreuge zei:
ik doe mijn best zei:dan zijn dat vaak homo-s wel,over kleding,over uiterlijk,enz.
W.F.L. zei:ik doe mijn best zei:dan zijn dat vaak homo-s wel,over kleding,over uiterlijk,enz.
Ik houd niet zo van generaliseren. Dat doen Surinamers ook altijd.ik doe mijn best zei:Dit heeft niks te maken met generaliseren hoor!!
ik doe mijn best zei:De beste ontwerpen en ontwerpers zijn heel vaak gay.Omdat ze gewoon meer smaak en feeling hebben,zeker wat het vrl geslacht betreft.
Dat er veel homo's in de modewereld werken is ook niet zo gek natuurlijk, het is voornamelijk een vrouwending. ik doe mijn best zei:En niet om het een of ander,maar de gemiddelde nederlander weet zich echt niet te kleden,of ze worden aangekleed door hun vrouw.
Maar goed, ik moet zwijgen, ik loop er ook niet altijd even goed bij. ik doe mijn best zei:Een nederlander interesseert dat niet echt.
ik doe mijn best zei:Oops,..nu ben ik zeker weer aan het generaliseren.Ach,zo gaan -ze- ook met mij om.![]()
Exceptional Insight zei:Ik houd niet zo van generaliseren. Dat doen Surinamers ook altijd.ik doe mijn best zei:Dit heeft niks te maken met generaliseren hoor!!
Lauu zei:die 2de is idd ernstigMooiboys, zie ze altijd trots lopen terwijl veel ze haten
![]()
doe mij maar lekker een manneman W.F.L. zei:Sommige mietjes doen limonade of cola bij hun bier. STERF.![]()
Paradox zei:W.F.L. zei:Sommige mietjes doen limonade of cola bij hun bier. STERF.![]()
Gatverdamme! Daar word de limonade zo vies van
Minpunten van je eigen geslacht..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."