Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminpunten van je eigen geslacht...

minpunten van je eigen geslacht...

132 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hét grootste nadeel is toch wel dat iedereen kan zien als je opgewonden bent...
If you know what I mean...

Die kloot aziaten zijn ook altijd one step ahead!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn grote zwakte is dat ik altijd een zakje heb dat geleegd moet worden....

Of dit nou mijn balzak of portemonnee betreft.... Het heeft in beide gevallen met een mooie geile dame te maken, meestal tussen de 20-25 jaar oud

Ik geef daarom nu ook de voorkeur aan vrouwen die 25+ zijn....

Meer kans dat ik mezelf kan beheersen/ECHT iets aan haar heb....

Jonge bloemetjes water geven is altijd nog een optie :wink:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Hét grootste nadeel is toch wel dat iedereen kan zien als je opgewonden bent...
Klik om te vergroten...
daar geef ik werkelijk geen zak om als ze het zouden zien. Ik baal er altijd wel ontzettend van als ik zit. En 'ie zit dan zo klem tussen je onderbroek/broek en je been. Dan moet je hem meestal zo rechtleggen. Tsja.. en in de klas is dat minder charmant, hoe je het ook probeert.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
SchilDpadDo zei:
KoxBox zei:
Hét grootste nadeel is toch wel dat iedereen kan zien als je opgewonden bent...
Klik om te vergroten...
daar geef ik werkelijk geen zak om als ze het zouden zien. Ik baal er altijd wel ontzettend van als ik zit. En 'ie zit dan zo klem tussen je onderbroek/broek en je been. Dan moet je hem meestal zo rechtleggen. Tsja.. en in de klas is dat minder charmant, hoe je het ook probeert.
Klik om te vergroten...

Dus, stel: je loopt op straat met een paal in je broek en iedereen kijkt je na... Dat kan je dus geen zak schelen... (Mooie beeldspraak van je dat moet ik wel toegeven :tearsofjoy:)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
SchilDpadDo zei:
KoxBox zei:
Hét grootste nadeel is toch wel dat iedereen kan zien als je opgewonden bent...
Klik om te vergroten...
daar geef ik werkelijk geen zak om als ze het zouden zien. Ik baal er altijd wel ontzettend van als ik zit. En 'ie zit dan zo klem tussen je onderbroek/broek en je been. Dan moet je hem meestal zo rechtleggen. Tsja.. en in de klas is dat minder charmant, hoe je het ook probeert.
Klik om te vergroten...

Dus, stel: je loopt op straat met een paal in je broek en iedereen kijkt je na... Dat kan je dus geen zak schelen... (Mooie beeldspraak van je dat moet ik wel toegeven :tearsofjoy:)
Klik om te vergroten...
Ik zorg dat die goed in mijn broek zit. en niet klem naar voren . Gewoon omhoog. Sowieso als die zo klem naar voren steekt kan ik amper lopen met dat geschuur over mijn eikel.

kutste is nogwel als die zo dwars zit , en dat wil je hem recht schuiven maar dan trek je ook direct aan je mooie lokken van je schaamhaar waardoor je met tranen in je ogen je paal aan het manouvreren bent.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon je zaakie scheren heb je daar ook geen last van
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
gewoon je zaakie scheren heb je daar ook geen last van
Klik om te vergroten...
ooit eens gedaan ( met de scheermachine van pa :openmouth: ) maar dat was meer zo'n ''haren trekken'' . Die sneed ze niet mooi af maar trok ze er gewoon uit. En als ej dan zo'n half-bebloede onderbroek in de wasmachine gooit reageerd je ma wel vreemd.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
endor zei:
Het minpunt van een man (wat ik bij mezelf allesinds merk) is dat veel boxers te strak zitten ! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Dan koop je de verkeerde, of gewoon een maat groter. De mijne zijn gewoon kussenslopen.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
endor zei:
Het minpunt van een man (wat ik bij mezelf allesinds merk) is dat veel boxers te strak zitten ! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Dan koop je de verkeerde, of gewoon een maat groter. De mijne zijn gewoon kussenslopen.
Klik om te vergroten...

Ik koop al XL , die zitten nog verdomd strak. :tearsofjoy:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#10
endor zei:
Ik haat het hoe ik me gedwongen kan voelen me stoer voor te doen bij andere kerels.
Vooral deze tijd , als je niet stoer doet , ben je zogezegt een fag.

We hebben rustpauzes nodig tijdens de seks , hoe ouder je bent , hoe langer deze pauze nodig is. :P
Klik om te vergroten...
Toch worden ook veel mannen steeds verwijfder met sjaaltjes, gezichtscreme en al die andere bullshit.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
clockcable zei:
endor zei:
Ik haat het hoe ik me gedwongen kan voelen me stoer voor te doen bij andere kerels.
Vooral deze tijd , als je niet stoer doet , ben je zogezegt een fag.

We hebben rustpauzes nodig tijdens de seks , hoe ouder je bent , hoe langer deze pauze nodig is. :P
Klik om te vergroten...
Toch worden veel ook mannen steeds verwijfder met sjaaltjes, gezichtscreme en al die andere bullshit.
Klik om te vergroten...

Woord :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
clockcable zei:
endor zei:
Ik haat het hoe ik me gedwongen kan voelen me stoer voor te doen bij andere kerels.
Vooral deze tijd , als je niet stoer doet , ben je zogezegt een fag.

We hebben rustpauzes nodig tijdens de seks , hoe ouder je bent , hoe langer deze pauze nodig is. :P
Klik om te vergroten...
Toch worden veel ook mannen steeds verwijfder met sjaaltjes, gezichtscreme en al die andere bullshit.
Klik om te vergroten...

Woord :grin:
Klik om te vergroten...
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit opmerkt, is het "in" om gay te zijn ofzo de laatste jaren... :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit opmerkt, is het "in" om gay te zijn ofzo de laatste jaren... :confused:
Klik om te vergroten...

Ja toch, vraag maar aan Ronaldo.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mannen zijn jaloerse en zwakke wezens.

Oh shit, ik ben geen man.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
KoxBox zei:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit opmerkt, is het "in" om gay te zijn ofzo de laatste jaren... :confused:
Klik om te vergroten...

Ja toch, vraag maar aan Ronaldo.
Klik om te vergroten...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Mannen zijn jaloerse en zwakke wezens.
Klik om te vergroten...
Hahaaa, nice one. Vrouwen zijn pas jaloers, zet er 2 in dezelfde kamer en er komt er maar 1 levend uit. :tearsofjoy:

Wat een concurrentie dat er altijd heerst tussen vrouwen, ik zal het nooit begrijpen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Drientje zei:
Mannen zijn jaloerse en zwakke wezens.
Klik om te vergroten...
Hahaaa, nice one. Vrouwen zijn pas jaloers, zet er 2 in dezelfde kamer en er komt er maar 1 levend uit. :tearsofjoy:

Wat een concurrentie dat er altijd heerst tussen vrouwen, ik zal het nooit begrijpen.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, mannen kunnen het niet hebben als je een keer in een relatie naar een andere man kijkt en zegt, die zou ik wel willen neuken. Of je steelt een kusje en je hebt meteen ruzie.

Ik zou me niet druk maken als mijn partner een kus geeft aan een andere vrouw, of een keer een hete geile nacht heeft met een andere vrouw.

Mannen willen meteen vechten en elkaars ballen eraf schieten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gatverdamme.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jij doelt op wat Endor poste, en dat heeft niets te maken met het feit dat er iemand aan zijn vriendin heeft gezeten.. Maar goed ik snap wat je bedoelt.

Ik doelde eerder op het feit dat vrouwen meestal ongelooflijk schijnheilig doen tegen elkaar en zeer vlug jaloers zijn op elkaar.

Eerst zijn ze bevriend met iemand en hebben ze ruzie met een andere, dan zijn ze bevriend met diegene waar ze ruzie mee hadden en hebben ze op hun beurt weer ruzie met diegene waarmee ze eerst bevriend waren. En dan zijn ze plots allemaal goede vriendinnen...

Ik zeg niet dat het bij alle meisjes/vrouwen zo is maar het gebeurt toch echt ongelooflijk veel.

En elkaars vriend (lief dan) proberen afpakken en van die dingen...

En ik vind het maar logisch dat ik niet wil dat mijn vriendin met een andere jongen in bed kruipt ofzo... Waarom ben je anders een koppel... :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Nee hoor, mannen kunnen het niet hebben als je een keer in een relatie naar een andere man kijkt en zegt, die zou ik wel willen neuken.
Klik om te vergroten...

En vrouwen wél? :confused:

Drientje zei:
Ik zou me niet druk maken als mijn partner een kus geeft aan een andere vrouw, of een keer een hete geile nacht heeft met een andere vrouw.
Klik om te vergroten...

Zolang het maar geen mannen zijn :grin:

Drientje zei:
Mannen willen meteen vechten en elkaars ballen eraf schieten...
Klik om te vergroten...

Dat is Endor met zijn ballenfetisj.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."