#1
nvt
Exceptional Insight zei:Ik houd niet zo van generaliseren. Dat doen Surinamers ook altijd.ik doe mijn best zei:Dit heeft niks te maken met generaliseren hoor!!
Dan koop je de verkeerde, of gewoon een maat groter. De mijne zijn gewoon kussenslopen.endor zei:Het minpunt van een man (wat ik bij mezelf allesinds merk) is dat veel boxers te strak zitten !![]()
Precies, drink 3 bier, eet een pizza, rook een jointje en ga tevreden in je bed liggen...whyme zei:Ben dan tenminste nog echt een man en accepteer je verlies of probeer haar te winnen op een eerlijke manier.
whyme zei:Sommige jongens kunnen het echt niet hebben als hun 'slachtoffer' van de avond wordt gestolen door iemand andersOok al kon iedereen zien dat het echt compleet hopeloos was en ze er echt geen zin in had.
Ben dan tenminste nog echt een man en accepteer je verlies of probeer haar te winnen op een eerlijke manier.
ikea), de spinnen wel ff uit de hoeken van de kamer halen, de video-recorder instellen en de wc bril omlaag doen :P Nooit gehoord van Indische vrouwen?weed_smoker zei:wij mannen moeten elke dag scheren, wordt je gek van![]()
weed_smoker zei:de wc bril omlaag doen.
endor zei:weed_smoker zei:de wc bril omlaag doen.
Dat heb ik aangeleerd sinds ik klein was , dus ik doe het eigenlijk altijd. :P
Irezz zei:endor zei:weed_smoker zei:de wc bril omlaag doen.
Dat heb ik aangeleerd sinds ik klein was , dus ik doe het eigenlijk altijd. :P
Same! Maar ik zit danook meestalIs gezonder.

Irezz zei:Zeker onder keta, niet, endor? ;p Sharpshooter skill cooldown!![]()
Irezz zei:Noem 's één productief taakje dat niet moeilijk is onder ket?![]()
Daarom heb ik als fiets een oma fiets , deze zijn ''idioten-zeker'' . Niet kapot te krijgen en fietsen ook nog eens heerlijk.pascal828 zei:Het niet logisch vinden dat een herenfiets een extra stang heeft.
Dat zou omgeruild moeten worden ! of gewoon 1 fiets.. en geen heren/damesfietsen.
Het ongelukkig komen vallen is voor mij een minpunt aangezien ik soms nogal een kluns ben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."