Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminpunten van je eigen geslacht...

minpunten van je eigen geslacht...

132 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#1
nvt
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
ik doe mijn best zei:
Dit heeft niks te maken met generaliseren hoor!!
Klik om te vergroten...
Ik houd niet zo van generaliseren. Dat doen Surinamers ook altijd.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het minpunt van een man (wat ik bij mezelf allesinds merk) is dat veel boxers te strak zitten ! :openmouth:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
endor zei:
Het minpunt van een man (wat ik bij mezelf allesinds merk) is dat veel boxers te strak zitten ! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Dan koop je de verkeerde, of gewoon een maat groter. De mijne zijn gewoon kussenslopen.
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sommige jongens kunnen het echt niet hebben als hun 'slachtoffer' van de avond wordt gestolen door iemand anders :tearsofjoy: Ook al kon iedereen zien dat het echt compleet hopeloos was en ze er echt geen zin in had.

Ben dan tenminste nog echt een man en accepteer je verlies of probeer haar te winnen op een eerlijke manier.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
whyme zei:
Ben dan tenminste nog echt een man en accepteer je verlies of probeer haar te winnen op een eerlijke manier.
Klik om te vergroten...
Precies, drink 3 bier, eet een pizza, rook een jointje en ga tevreden in je bed liggen...
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
whyme zei:
Sommige jongens kunnen het echt niet hebben als hun 'slachtoffer' van de avond wordt gestolen door iemand anders :tearsofjoy: Ook al kon iedereen zien dat het echt compleet hopeloos was en ze er echt geen zin in had.

Ben dan tenminste nog echt een man en accepteer je verlies of probeer haar te winnen op een eerlijke manier.
Klik om te vergroten...

Leuk datings gedrag..
w
weed_smokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
wij mannen moeten elke dag scheren, wordt je gek van :openmouth: en verder wordt verwacht dat wij die ikea meubels in elkaar kunnen zetten ( :kots: ikea), de spinnen wel ff uit de hoeken van de kamer halen, de video-recorder instellen en de wc bril omlaag doen :P

het zit ons niet mee...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
weed_smoker zei:
wij mannen moeten elke dag scheren, wordt je gek van :openmouth:
Klik om te vergroten...
Nooit gehoord van Indische vrouwen?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
weed_smoker zei:
de wc bril omlaag doen.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik aangeleerd sinds ik klein was , dus ik doe het eigenlijk altijd. :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
endor zei:
weed_smoker zei:
de wc bril omlaag doen.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik aangeleerd sinds ik klein was , dus ik doe het eigenlijk altijd. :P
Klik om te vergroten...

Same! Maar ik zit danook meestal :grin: Is gezonder.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Irezz zei:
endor zei:
weed_smoker zei:
de wc bril omlaag doen.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik aangeleerd sinds ik klein was , dus ik doe het eigenlijk altijd. :P
Klik om te vergroten...

Same! Maar ik zit danook meestal :grin: Is gezonder.
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad , al zittend pis je eigenlijk meer dan als je rechtstaat
+ rechtstaan is kut. :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeker onder keta, niet, endor? ;p Sharpshooter skill cooldown! :smoke:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Irezz zei:
Zeker onder keta, niet, endor? ;p Sharpshooter skill cooldown! :smoke:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Je weet mijn verhaal. :grin:
Een wc kuisen is zeer moeilijk onder de ket.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Noem 's één productief taakje dat niet moeilijk is onder ket? :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Irezz zei:
Noem 's één productief taakje dat niet moeilijk is onder ket? :grin:
Klik om te vergroten...

Vallen is niet moeilijk.
Al zittend schoenen aandoen is niet moeilijk.
Maar , ik weet er niet meer. :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Van al deze minpunten herken ik gelukkig niets bij mezelf.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
-veel mannen zijn verwijfd
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou echt niemand met een scheermes in de buurt van mijn zak laten komen. No fuckin' way!
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
pascal828 zei:
Het niet logisch vinden dat een herenfiets een extra stang heeft.
Dat zou omgeruild moeten worden ! of gewoon 1 fiets.. en geen heren/damesfietsen.
Het ongelukkig komen vallen is voor mij een minpunt aangezien ik soms nogal een kluns ben.
Klik om te vergroten...
Daarom heb ik als fiets een oma fiets , deze zijn ''idioten-zeker'' . Niet kapot te krijgen en fietsen ook nog eens heerlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."