Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe partner slaan..

Je partner slaan..

204 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
cronos zei:
had ik verwacht hoor,deze reacties...maar ik heb al genoeg vernedering (en slachtoffer geweest van geweld)meegemaakt in mijn leven :( ,gelukkig is dat allemaal verleden tijd :grin:
Klik om te vergroten...

To make things clear: (BD)SM en (seksueel) geweld zijn 2 totaal verschillende dingen, voor al mocht je dat verband wel zo trekken...
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#2
pak suiker dat weet ik wel hoor :tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet van toepassing :openmouth:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#4
beoordeel nooit iemand voor je iemand echt kent!!!,kwestie van de platte hand,die ik gegeven heb aan mijn ex,wat ik al moet verkroppen heb van deze vrouw :( ,met mijn eigen zoon ervandoor gaan,voor met een andere vent te kunnen wippen(nota:dat was voor ik haar eens een platte hand gegeven heb),...je zou voor minder een woedebui krijgen...gelukkig dat ik ben dat dit verleden tijd is(we zijn reeds 15 jaar gescheiden) :grin: ,sommigen zeiden nog tegen mij,trouw toch niet met haar!!!maarja ik kende haar niet zo goed...te vroeg getrouwd na amper een paar maanden een relatie met haar :rolleyes: ,gelukkig kan ik veel steun hebben tot op de dag van vandaag,van vrouwen...die de situatie wel begrijpen :) ,ik ben een lieve man...maar teveel is teveel :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
cronos zei:
beoordeel nooit iemand voor je iemand echt kent!!!,kwestie van de platte hand,die ik gegeven heb aan mijn ex,wat ik al moet verkroppen heb van deze vrouw :( ,met mijn eigen zoon ervandoor gaan,voor met een andere vent te kunnen wippen(nota:dat was voor ik haar eens een platte hand gegeven heb),...je zou voor minder een woedebui krijgen...gelukkig dat ik ben dat dit verleden tijd is(we zijn reeds 15 jaar gescheiden) :grin: ,sommigen zeiden nog tegen mij,trouw toch niet met haar!!!maarja ik kende haar niet zo goed...te vroeg getrouwd na amper een paar maanden een relatie met haar :rolleyes: ,gelukkig kan ik veel steun hebben tot op de dag van vandaag,van vrouwen...die de situatie wel begrijpen :) ,ik ben een lieve man...maar teveel is teveel :wave:
Klik om te vergroten...
Everybody has a snappoint
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindgamer zei:
Klik om te vergroten...

Mensen confronteren met de waarheid die ze niet willen horen=fun! :openmouth: ,nu wordt er nog beweert dat ik de waarheid niet vertelt :openmouth: ,tja...nevermind :rock:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindgamer zei:
Maar qua fysiek geweld heb ik nog nooit een meisje geslagen. Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken :tearsofjoy:
Als ze me toen had gebeten, dan gaf ik haar bijv. wel een keiharde klap in dr face.
Als ik kwaad ben op een meisje, dan trek ik meestal aan haar haren en sleur ik haar mee naar de bad om die te vullen met ijskoud water om haar steeds half te verzuipen, tot ze echt begint te schreeuwen. Dan heb ik voortaan weer een mak lammetje naast me liggen :tearsofjoy:
Maar dan moet je mij wel heel kwaad maken!! :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Ode.

Zelf heb ik nog nooit geslagen. Ben zelf wel geslagen, maar toen had ik de 'onmacht' situatie wel een beetje uitgelokt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ken van het werk een echtpaar, waarvan de vrouw haast dagelijks wordt geslagen. Zelfs zo erg dat ze regelmatig met een blauw gezicht rond loopt. Mevrouw wilt geen aangifte doen en vind het naar eigen zeggen heel normaal dat ze geslagen wordt door haar man (als hij onder invloed is).
Ik heb het hier laatst met onze psychiater over gehad, en die verteld dat het een deel van iemands opvoeding is. Wordt jij thuis geslagen dan kan (let op kan) jij het normaal vinden dat je echtgenoot je slaat. Helaas zal het zo vaker gaan vrees ik
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#10
He bah, dat vind ik echt te misselijk voor woorden wat je daar beschrijft Flameon! Ik maak op m'n stage nu ook dingen mee dat ik bij mezelf denk van: het net zo goed een film kunnen zijn. Verschrikkelijk, zulke dingen!
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als iemand Me aanraakt (slaat , mishandeling ) en k heb echt heel veeel pijn als het met veel geweld gepleegd is ..Heeft die gene er zichzelf mee doe K lekker aangifte met me blauwe plekke ..
Slaan doe je alleen met stoeie en dan zelfs NIET Hard ..
Slaan doe je maar op straat niet degene waarvan je houdt hoe boos ej ook bent of wat er is gebeurt ..

1 TIP :
als je erachter komt dat je partner vreemd is gegaan ..
Vertell dat m dat je het weet
Als die gene gaat huile weg gaan en niet terug komen en de komende 2 dage geen contact meer leggen
HARDSTE STRAFF DIE ER IS !! ..:wink: BELIEVE MEE ..
als je vreemdgaat en j wil het goed maken is het veel harder als iemand wegloopt en niet terug komt pas na 2 dagen plaats van die gene tege me uit se plaat gaat .. :wink:
Denk t je maar eens in

Gr . Lindsayyy Xtc
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb welleens zo heel hard me partner bij de schouders beetgepakt. 1 keertje
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben bang dat me dat nooit over men hart zou krijgen
Mijn partner waar ik dan zo verliefd op ben en waar ik dan een relatie meer zou hebben
Zou een deel van mijn hart hebben veroverd
En als ik haar iets zou aandoen weet ik dat ik men eigen hart pijn doe + haar hart...

Echt zielig als je je partner slaat naar mijn mening...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn collega is onlangs gescheiden en haar ex-man kwam de kinderen halen en vanuit het niets geeft hij haar een paar flinke tikken en knijp haar keel dicht in bijzijn van de kinderen. Ze heeft aangifte gedaan maar de politie zegt ijskoud dat zij hem vrijwillig heeft binnengelaten en hun dus niks kunnen doen. Haar keel was blauw, haar armen en rug ook. Hoever moet het gaan? Ze had geen reden om hem niet binnen te laten omdat ze dit nog nooit met hem had meegemaakt. Bizar hoor, de wereld op zijn kop.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het jammere is dat er tegen huiselijk geweld heel weinig te doen is qua aangifte etc.
Althans in de tijd dat ik het heb meegemaakt met een ex vriendin. Beste meid werd thuis flink geslagen, en de politie en de kindertelefoon konden niks voor haar doen.
Zij moest maar bewijzen dat ze werd geslagen, en blauwe plekken waren niet genoeg. Daarom denk ik dat veel mensen die huiselijk geweld weg komen veel te goed weg komen.
Nederland moet soms maar eens wat harder zijn denk ik, dan zou er ook veel minder criminaliteit in ons kikkerlandje zijn
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je de persoon waarvan je houdt gaat slaan, is het naar mijn idee een teken dat er iets toch helemaal niet goed zit. Waarom zou je iemand slaan waarvan je houd? Praat het uit.
Als iemand is vreemdgegaan, is dat natuurlijk kut, maar beter hou je dan de ere aan jezelf. Maak het uit, loop weg en kom niet meer terug in zijn/haar leven.

Slaan en schoppen is een middel voor op straat als je aangevallen word, niet iets voor de persoon waar je van houd.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tenzij hij/zij er om vraagt natuurlijk. :wink:
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beyond Illusion zei:
Slaan en schoppen is een middel voor op straat als je aangevallen word, niet iets voor de persoon waar je van houd.
Klik om te vergroten...

Zo denk ik er ook over ! :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
vode zei:
Wij slaan elkaar nog regelmatig en leuk dat we het vinden :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Heet dat niet stoeien ? :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet als er blauwe plekken, bloeduitstortingen en dergelijke zijn, of wel? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...67891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."