beoordeel nooit iemand voor je iemand echt kent!!!,kwestie van de platte hand,die ik gegeven heb aan mijn ex,wat ik al moet verkroppen heb van deze vrouw
![:(]()
,met mijn eigen zoon ervandoor gaan,voor met een andere vent te kunnen wippen(nota:dat was voor ik haar eens een platte hand gegeven heb),...je zou voor minder een woedebui krijgen...gelukkig dat ik ben dat dit verleden tijd is(we zijn reeds 15 jaar gescheiden)
![:grin:]()
,sommigen zeiden nog tegen mij,trouw toch niet met haar!!!maarja ik kende haar niet zo goed...te vroeg getrouwd na amper een paar maanden een relatie met haar

,gelukkig kan ik veel steun hebben tot op de dag van vandaag,van vrouwen...die de situatie wel begrijpen
![:)]()
,ik ben een lieve man...maar teveel is teveel
