Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe partner slaan..

Je partner slaan..

204 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
psychedelicchick zei:
nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd :)
Klik om te vergroten...

Woei je haalt wel een heel oud topic op :wink:
K..t voor je dat je ex je sloeg, hopelijk niks aan over gehouden.

Ik heb nooit een ex vriendin geslagen, wel een vrouwelijke cliente.
Ben er nooit voor veroordeeld, was zelfverdediging.
Ze stond met een circelzaag voor mijn neus, toen heb ik haar een klap in het gezicht verkocht en toen viel ze om. Kwam er achteraf pas achter dat die zaag helemaal niet aan stond (niet op de stroom dus) :flushed: :flushed: :flushed:
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
psychedelicchick zei:
nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd :)
Klik om te vergroten...

Woei je haalt wel een heel oud topic op :wink:
K..t voor je dat je ex je sloeg, hopelijk niks aan over gehouden.

Ik heb nooit een ex vriendin geslagen, wel een vrouwelijke cliente.
Ben er nooit voor veroordeeld, was zelfverdediging.
Ze stond met een circelzaag voor mijn neus, toen heb ik haar een klap in het gezicht verkocht en toen viel ze om. Kwam er achteraf pas achter dat die zaag helemaal niet aan stond (niet op de stroom dus) :flushed: :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...

ja ik verveel me een beetje en begon is wat verder te kijken toen kwam ik dit tegen haha :P
nja ik heb er nix aan over gehouden maar ik nu met mijn nieuwe vriend ben ik wel sneller bang en mijn ex kneep ook vaak mijn keel dicht enz.. dus als ik nu aant stoeie ben en iemand komt aan me keel kan ik echt heel hard gaan huilen opeens:( .. ik kwam eerst ook niet van me ex af, dat was zo iemand die overal controle over wou en me chanteerde en me dus mishandelde mja thank god ben ik van hem af hehe :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb mn vriendin wel een paar keer een blauwe plek geslagen op dr arm of been, op dit moment heeft ze er ook 1. Maar ik sloeg haar eigenlijk als reflex toen ze me in mn ballen probeerde te schoppen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dreuge zei:
Ik heb mn vriendin wel een paar keer een blauwe plek geslagen op dr arm of been, op dit moment heeft ze er ook 1. Maar ik sloeg haar eigenlijk als reflex toen ze me in mn ballen probeerde te schoppen.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
psychedelicchick zei:
mijn ex sloeg met zijn vuist op mijn gezicht .. echt expres ookal ontkent hij het nu nog steeds :P .. een reflex is toch niet zo erg? :wink: kan gebeuren toch
Klik om te vergroten...
Jongens slaan heel anders als meisjes...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wil haar veel vaker slaan maar ik hou me automatisch in als mijn vuist haar bijna raakt. Soms lijkt het wel alsof ze het er om doet..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, en ben ik ook niet van plan.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
vode zei:
Wij slaan elkaar nog regelmatig en leuk dat we het vinden :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Heet dat niet stoeien ? :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet als er blauwe plekken, bloeduitstortingen en dergelijke zijn, of wel? :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
vode zei:
Niet als er blauwe plekken, bloeduitstortingen en dergelijke zijn, of wel? :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, inderdaad. :grin:

Alleen zou ik dat niet meer als leuk beschouwen, iedereen zijn eigen hobby. :)
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sado dinges he.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wackie zei:
Sado dinges he.
Klik om te vergroten...

Sadomasochisme.
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#13
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
psychedelicchick zei:
mijn ex sloeg met zijn vuist op mijn gezicht .. echt expres ookal ontkent hij het nu nog steeds :P .. een reflex is toch niet zo erg? :wink: kan gebeuren toch
Klik om te vergroten...
Jongens slaan heel anders als meisjes...
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik gemerkt :P
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ken een meisje uit Jordan. en ik spreek haar heel regelmatig op yahoo en we kunnen urenlang praten over van alles en nog wat.

Het is heel opmerkelijk, ze heeft een universitaire graad en een goede baan als engineer en ze is nog niet getrouwd. Ze is serieus van mening dat een man die zijn vrouw niet minstens 1x per maand slaat zwak is. Alsof een echt man fysiek geweld moet gebruiken om discipline te handhaven. Ik heb haar zo vaak proberen te overtuigen dat een man en een vrouw in alle opzichten gelijkwaardig zijn als mens. Ze zegt dan recht in mijn gezicht dat ze dat ziet als een zwakte.

Beangstigende cultuurverschillen.
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#16
weyoun22 zei:
ik ken een meisje uit Jordan. en ik spreek haar heel regelmatig op yahoo en we kunnen urenlang praten over van alles en nog wat.

Het is heel opmerkelijk, ze heeft een universitaire graad en een goede baan als engineer en ze is nog niet getrouwd. Ze is serieus van mening dat een man die zijn vrouw niet minstens 1x per maand slaat zwak is. Alsof een echt man fysiek geweld moet gebruiken om discipline te handhaven. Ik heb haar zo vaak proberen te overtuigen dat een man en een vrouw in alle opzichten gelijkwaardig zijn als mens. Ze zegt dan recht in mijn gezicht dat ze dat ziet als een zwakte.

Beangstigende cultuurverschillen.
Klik om te vergroten...

wow heftig :openmouth: .. daarom hou ik het al helemaal bij nederlandse jongens :grin: geen rare cultuur verschillen ieh :openmouth:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#17
psychedelicchick zei:
wow heftig :openmouth: .. daarom hou ik het al helemaal bij nederlandse jongens :grin: geen rare cultuur verschillen ieh :openmouth:
Klik om te vergroten...

Toch is het leuk om contacten te houden met leeftijdsgenoten in verschillende hoekjes van de wereld. Zo vang je toch af en toe een glimp op van mensen die gewoon heel anders leven. Je kunt veel van elkaar leren en kunt overal over praten omdat je elkaar nooit zult zien.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat jordaan verhaal komt me bekend voor. Ik had ooit een thaise vriendin, of ze woonde hier maar ze was wel in het boedhisme opgevoed. Ook die wilde regelmatig hard aangepakt worden, met name in bed. Niet slaan, wel onderdanigheidsgevoel krijgen. Dus bljkbaar is dat toch in meerdere culturen zo
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
weyoun22 zei:
Alsof een echt man fysiek geweld moet gebruiken om discipline te handhaven. Ik heb haar zo vaak proberen te overtuigen dat een man en een vrouw in alle opzichten gelijkwaardig zijn als mens. Ze zegt dan recht in mijn gezicht dat ze dat ziet als een zwakte.
Klik om te vergroten...



Mannen zijn er om gezag en discipline uit te stralen, duizenden jaren geleden gebeurde het al dat de man zijn vrouw sloeg, heel normaal hoor. Nu misschien wat minder maar het heeft altijd al bestaan...
L
Lawrence BenderLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind dat als je slaat, je te veel respect toont: Ik schop alleen. Je stapt toch ook liever in een drol met je schoen, dan dat je er met je handen in valt?
Voor de beginners: Begin rustig aan en bouw het op. In het begin hebben ze vaak nog een eigen wil [ en anders: lucky you ] en dat moet langzaam maar zeker afgebouwd worden. Als ze eenmaal af zijn kun je doen wat je wilt, ze zijn geheel afhankelijk van je.
Zorg ook niet dat je ze als gelijke ziet, want dit voelen ze gelijk aan waardoor ze op je medeleven gaan inspelen. kill or be killed! Medeleven is nergens voor nodig. Het is ook veel beter voor henzelf als ze weten waar ze aan toe zijn. Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de geschiedenis!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."