#1
psychedelicchick zei:nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd![]()
Woei je haalt wel een heel oud topic op
K..t voor je dat je ex je sloeg, hopelijk niks aan over gehouden.
Ik heb nooit een ex vriendin geslagen, wel een vrouwelijke cliente.
Ben er nooit voor veroordeeld, was zelfverdediging.
Ze stond met een circelzaag voor mijn neus, toen heb ik haar een klap in het gezicht verkocht en toen viel ze om. Kwam er achteraf pas achter dat die zaag helemaal niet aan stond (niet op de stroom dus)