Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Okay dan!!! Ik heb er nooit echt aan gedacht om salvia te nemen, omdat ik van mijn vrienden alleen nog maar heb gehoord dat ze niets voelden enz. En meestal besloot ik dan iets te nemen wat ik sowieso zou voelen. Maar ok, dan ga ik dat ook maar eens gauw uitproberen. Maybe vrijdag... of maybe vanavond"
"Sinds kort is ontdenkt dat ik ADHD heb, maar ze hebben die test gedaan toen ik nog elke dag blowde, dus ik weet niet hoe erg ik het geloof. Sommige dingen komen overeen en sommige weer niet. Anyway, ze hebben me dagelijks ritalin voorgeschreven. Ik doe het nu denk ik 3 tot 5 keer in de week. Eerst alleen voor school, daarna ook recreatief. Op school blow ik er een beetje bij wat het effect iets minder maakt, maar tenminste geen afleidende zweethandjes enzo. Als ik het recreatief gebruik, snuif ik ze altijd en drink en blow ik erbij. Vind het een fijne combinatie voor een normale chill-avond, omdat ik me dan wel heel goed voel en relatief gesproken weinig op heb. Op school snuif ik ze nu ook bijna altijd omdat hoewel het effect iets minder helder is, het sneller werkt en ik word er iets blijer van. Ik heb niet het gevoel alsof ik verslaafd ga worden, want het maakt mijn craving voor wiet erger en vaak heb ik daar geen zin in. Wat denken jullie? Is het een probleem als ik al mijn voorgeschreven ritalin blijf snuiven en het af en toe reacreatief gebruik?"
"Fijn dat je zo positief blijft, Klaas. Liefde laat je inderdaad geweldig voelen en helemaal vercrackt voelen, maar drugs is toch gewoon iets heel anders. Jij vindt liefde beter dan drugs, ok, nou dan doe je het niet meer. Ik zou ook zo alle drugs opgeven als mijn vriendin dat wilde, maar als allebei kan, wat is dan het probleem. Trippen met mn liefje is een van mijn lievelingsbezigheden. Dus maak gewoon je eigen keuzes, laat je geliefden voor drugs gaan, maar ''fuck alle drugs''? nooit"
"Kijk, je moet aan een aantal dingen denken. Je moet wel jezelf blijven en iemand die echt van je houdt zou jou juist moeten loslaten in de dingen die je wil doen. Als je weet dat je nog niet wil stoppen met drugs, om welke reden dan ook, en dat je het alleen voor haar zou doen, is er al iets mis met jullie relatie. Met mijn vriendin heb ik de regeling dat ik één soort drugs éénmaal per maand mag gebruiken (met uitzondering van wiet en alcohol, moet ik toevoegen) en dan zal ze erbij zijn, bij elke keer daarna die maand is ze er niet bij. Maar ja, is een beetje offtopic. Waar het om gaat is dit: Je zegt dat het je allebei de gevolgen van je keus niet veel moeite of verdriet zou kosten, doe dan gewoon waar je meer van houdt. Ik bedoel, ik hou van de meeste drugs meer dan van de meeste mensen, maar mijn vriendin gaat boven alles."
"Ewa Mensen. Ik ben vrij nieuw op dit forum, maar ik moet toch even mijn trip van vrijdagavond reporten. Ik ging paddo's doen en ik wilde kijken wat het effect van lachgas daarbij had (want bij de mdma was het niet normaal). Normaal doet mijn meisje met me mee, maar we hadden te veel drugs gedaan in de zomervakantie, dus zij wilde nog even niet. Dus voor de eerste keer ooit had ik een tripsitter (hooray ). Waar: In de kamer van mn vriendin Wat: Equadoriaanse paddo's, wiet en lachgas Wanneer: 21:00 Wie: Ik en mn meisje, die voor het eerst als tripsitter speelde. Na school kochten we de Equadoriaanse paddo's (had ik goede ervaring mee) en daarna lachgas. Thuis hoorde we dat de rest van onze vrienden gingen zuipen. Eerst hebben we veel geblowt en een patroontje gedaan. Toen ging ik die paddo's eten. Toen de paddo's insloegen gingen we nog een joint roken en toen besloten we SAW III te kijken. Dat leek me fucking eng, maar ze was toch bij me. Toen de film een kwartiertje bezig was, besloot ik nog een patroontje te doen. Ik tripte m al vrij hard, dus ik dacht wel dat er iets zou gebeuren. Dus ik pak haar hand en neem die ballon. Terwijl ik m neem hoor ik een heeeeel hard tikkend geluid en alles begint te flitsen, maar ik wilde nog niet ophouden dus ik deed mijn ogen dicht en ging door. Toen leek het alsof mijn lichaam zich oppompte. Ik begon te trillen. Toen ik mijn ogen open deed trilde alles dus ik liet de ballon los. Alles werd zwart. Ik zag niets. Ik hoorde alleen een heel zacht geluid dat steeds harder werd. Na ongeveer een minuut denk ik, was het geluid op zn hardst en zag ik opeens de kamer weer. Mn meisje keek me aan maar haar ogen namen haar hele gezicht in beslag. Ik bekeek de kamer en er waren overal waar ik keek visuals. Toen ik na een tijdje weer probeerde te praten, merkte ik dat ik de film niet kon kijken. Het lukte me niet. De gezichten vervormden te erg, de geluiden galmden allemaal en er zaten te veel visuals voor de ondertiteling om het te lezen. Ik dacht dat het door de lachgas kwam dus ik wachtte nog even, maar het hield niet op. Ik heb die hele film niet kunnen zien. Na de film viel ze in slaap. Toen was ik alleen. Ik was zo verward dat ik niet was wat ik kon doen. Ik probeerde een jointje te draaien, lukte niet, ballonnetje nemen? Ook niet. Ik probeerde te denken, maar ik dacht alleen aan rare zelfbedachte filmscenes, en overal waar ik me op focuste ging draaien en van vorm veranderen, dus ik vergat de hele tijd waar ik mee bezig was. Ik probeerde op te staan, maar dat voelde zo raar dat bewegen alleen al een bezigheid op zichzelf was. Ik begon maar gewoon te lopen. Gelukkig kwamen er toen allemaal dronken mensen thuis. En na een uur in je eentje trippen was dat echt heel vreemd. Iedereen was zo raar en bezopen en ze waren allemaal vergeten dat ik aan het trippen was, dus ze praatten gewoon heel snel tegen me. Toen heb ik uiteindelijk nog met G lachgas gedaan. Dit was heel ziek, maar niet zo ziek als het eerste patroontje. Daarna nog een jointje en na het laatste patroontje ging ik nokkie. Het was echt mijn fijnste paddotrip ooit en door die lachgas ook de hardste. Hoewel ik harder ging dan de vorige keer kon ik het heel goed aan en daardoor kon ik zo ver gaan als ik wilde, omdat zij er toch bij was. Ik wil ook lachgas gaan doen bij de lsd volgende maand. Een paar vrienden van me hebben dit al gedaan en vonden dit nogal heftig. Heeft iemand hier dit al gedaan en wat vond die ervan?"
"Ik begrijp wel wat je bedoelt. Toen ik begon met blowen, blowde ik vaak veel te veel en kon ik het niet aan. Ik ben meerdere malen nokkie-gegaan, op de grond wakker geworden met geen enig besef van waar ik was of wat er gebeurde of zelfs wie ik was. Dat kwam ook wel een beetje door mijn leeftijd en de alcohol erbij, maar dat neemt niet af dat als je al die gevoelens niet kent en dan opeens zo stoned bent, dat het je enorm kan verassen. Kijk gewoon uit en blow rustig, na meer ervaring met blowen raak je eraan gewend om zo stoned te zijn en dan vind je het alleen maar relaxed."
"Hmm... ik weet het niet man."
"Toen ik aan de antibiotica had ik ook schijt, maar na een paar shotjes had ik het wel gezien. Ik was gelijk dronken genoeg, minder lekker dronken dan normaal maar gewoon sneller. Had ook een zieke kater de volgende dag, maar ach, behalve dat was het gewoon zoals altijd. tis gewoon niet goed, maar als je vaak zuipt kan je het echt wel hebben."
"Ok, ik zou me ook schamen. Wel eens door mijn ouders, maar vaker terwijl ik gewoon sex aan het hebben was. Wat echt geweldig was dat ik betrapt werd door een meisje. Eerst schrok ze en toen schaamde ik me kapot want het was op een feestje, maar daarna bleek dat ze mij wel leuk vond en dat liep dus een stuk beter af dan gepland"
"Door de LSD ga ik in ieder geval heel erg nadenken en als er ernstige shit in mijn hoofd zit, moet dat er ook uit. Ik begrijp wat je bedoelt. Als ik paddo's of LSD doe wil ik sowieso uittrippen met mn liefje, maar met niemand anders. Ik hoef dan niet altijd te huilen, maar een paar keer wel. Ik wil in ieder geval de trip verwerken en dat is gewoon heel gezond. Als je dat oplost met huilen, dan is dat heel normaal. Als je moet huilen is dat om een reden en is het beter dat je het eruit huilt dan het tegenhouden. Maak je geen zorgen en trip lekker door"