Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchaamhaarfobie = degeneratie

Schaamhaarfobie = degeneratie

97 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
l
lulloLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik moet er toch echt niet aan denken wanneer een vrouw zich uitkleed en er blijkt een soort oerwoud tussen haar benen te zitten....
Helemaal wanneer de puntjes gebleekt zijn van de urine. :grin:
Drugs of geen drugs, alle geilheid is bij mij dan toch echt verdwenen....
Kaal mag, hoeft niet, netjes getrimd is een absoluut vereiste.
Zelf hou ik het ook allemaal netjes bij, ballen geschoren, buik en schaamhaar allemaal netjes kort.
Is overigens heel erg pijnlijk wanneer er een haar tussen je voorhuid komt terwijl zij net lekker met haar handen bezig is, alsof er iemand met een scheermesje in aan het snijden is. :openmouth:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
lullo zei:
Helemaal wanneer de puntjes gebleekt zijn van de urine. :grin:
Klik om te vergroten...
Say whaaaaat :confused:

Ik weet niet met wat jij zoal moet werken maar dat heb ik toch nog nooit gezien hoor :P :tearsofjoy:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#3
doe maar een toefje ja
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
3970 zei:
Het is erg persoonlijk; ten eerste vind ik het er niet uitzien, ten tweede vind ik het erg onpraktisch met bv orale sex. En als je een kale kut een kinderkut vindt; dat ziet er toch echt iets anders uit :grin: Maar ieder zijn ding.

Anderzijds; wat is het nut van schaamhaar? We weten allemaal de functie van hoofdhaar en wenkbrauwen, maar van schaamhaar weet ik het eerlijk gezegd niet...
Klik om te vergroten...

Is het niet zo dat het schaamhaar een bepaalt geurtje afgeeft waarvan je onbewust geil van wordt?

Persoonlijk vind ik een streepje mooi bij een meisje (ja een meisje, nee ben geen pedo, ik ben nog steeds 17 jaartjes jong). Alleen die van mn vriendin is kaal, zit er op zich niet mee maar als ze een streepje zou laten staan zou ik dat wel een stuk geiler vinden. :hearteyes:

Zelf scheer ik het weg, gewoonweg omdat ik geen zin heb om te trimmen, scheren is dan een stuk makkelijker. Kan me niet schelen hoe mensen erover denken :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Schaamhaar verf;
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
Schaamhaar verf;
Klik om te vergroten...
Waarom zouden ze er de naam Betty aan geven :confused: :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zommes :grin:
kijk

http://forum.fok.nl/topic/1234848
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het er gewoon (ook bij mezelf) niet uitzien. Zonder haar is het een stuk schoner enzo...plus, er gaat niets boven een lekker glad babyhuidje =P


Maar om terug te vragen: waarom moeten vrouwen wel alles scheren dan?
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hangt allemaal af van de kleur. Donker haar steekt af tegen een lichte huid, vooral als het veel haar is. Donker haar bij vrouwen komt over als hard en onvrouwelijk. Donker haar bij mannen volkomen overbodig en doelloos.
Geef mij maar getrimd haar bij een vrouw, houdt me toch niet tegen.
Schaamhaarfobie = uniformiteit = zelfwegcijfering = de-individualisering.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
heeft juist niks met individualisering te maken....het wordt geschoren omdat het hip is, omdat je er bij hoort met een kale poes/piemel.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Er staat ook DE-individualisering..

Waarom moet iedereen trouwens weeral noncomformistisch doen? Het ziet er gewoon beter uit zonder haar, punt uit! :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een leuk streepje staat toch beter vind ik. Heb trouwens nog van een vriendin gehoord dat ze een roze hanenkam heeft die matcht met de roze haren en roze wenkbrauwen.

Dat klinkt nog best stoer ook.

Olle
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dus dan zijn we al aan het degenereren sinds weet ik veel hoelang geleden? Op hoeveel schilderijen met naakte vrouwen kan je haar ontdekken? Bijna geen!

Kaalheid is altijd al een obsessie geweest, vroeger en nu. Vroeger in de kunst vanwege perfectie, tegenwoordig is het bereikbaar voor iedereen met die hippe scheermesjes.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haar op de kut vind ik dan weer sexy zolang het verzorgt is. Een kale kut vind ik persoolijk niet zo mooi geeft een babykont-gevoel.

Ikzelf trim mijn schaamstreek vind kaal bij mijzelf ook niet echt fijn, maar het zakje moet wel glad zijn.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#15
vode zei:
Dus dan zijn we al aan het degenereren sinds weet ik veel hoelang geleden? Op hoeveel schilderijen met naakte vrouwen kan je haar ontdekken? Bijna geen!
Klik om te vergroten...
nog nooit bij stil gestaan! dat is echt een goeie :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Klaara zei:
vode zei:
Dus dan zijn we al aan het degenereren sinds weet ik veel hoelang geleden? Op hoeveel schilderijen met naakte vrouwen kan je haar ontdekken? Bijna geen!
Klik om te vergroten...
nog nooit bij stil gestaan! dat is echt een goeie :grin:
Klik om te vergroten...
Misschien omdat het niet per se waar is. Waar ik gelijk aan moest denken was het volgende:



Wie ik daar de schuld van moet geven weet ik nog niet.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
Klaara zei:
vode zei:
Dus dan zijn we al aan het degenereren sinds weet ik veel hoelang geleden? Op hoeveel schilderijen met naakte vrouwen kan je haar ontdekken? Bijna geen!
Klik om te vergroten...
nog nooit bij stil gestaan! dat is echt een goeie :grin:
Klik om te vergroten...
Misschien omdat het niet per se waar is. Waar ik gelijk aan moest denken was het volgende:



Wie ik daar de schuld van moet geven weet ik nog niet.
Klik om te vergroten...

Daarom zegt vode ook bijna geen. Ze heeft het ook over oude beeldende kunst als ik me niet vergis; om aan te tonen dat die schaamhaarfobie allang bestaat. Daar heeft ze zeker gelijk in, moet ik als kunsthistorica zeggen. :wink: De moderne schilderijen van Lucian Freud, zoals die van je afbeelding, zijn zeker niet representatief voor de rest van de beeldende kunst. Sowieso kun je moderne kunst absoluut niet vergelijken met oude.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
cropp zei:
ik blijf schaamhaar gewoon vatzig vinden...
Klik om te vergroten...
Het is vadsig. En dat betekent langzaam.
Klik om te vergroten...
Ik blijf het smerig vinden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."