Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchaamhaarfobie = degeneratie

Schaamhaarfobie = degeneratie

97 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Andrew zei:
Dreuge zei:
ik heb geen borsthaar ben ik nu geen echte man? :cry:
Klik om te vergroten...

Ik heb ook geen borsthaar, gelukkig maar, ik vind dat echt smerig : p
Klik om te vergroten...
Jij bent dan ook nog maar 15.
Klik om te vergroten...
Volgens mij leef jij nog in 2008, ik word over een paar maanden alweer 18
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
We hebben volgens mij toch echt een [sarcasm] [/sarcasm] button nodig op dit forum. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rabbithole zei:
We hebben volgens mij toch echt een [sarcasm] [/sarcasm] button nodig op dit forum. :P
Klik om te vergroten...
Als jij nou mod wordt kun je dat vast wel regelen...

Oh nee, je staat niet op de lijst, jammer nou.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, ik heb erover getwijfeld maar ik wilde toch niet dat DF een verplichting zou worden. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rabbithole zei:
Nee, ik heb erover getwijfeld maar ik wilde toch niet dat DF een verplichting zou worden. :)
Klik om te vergroten...
Gelijk heb je. Ik denk er eigenlijk net zo over maar ja, je moet mensen toch ergens mee sarren?

En hier zou dan dat knopje erg handig zijn weer.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou, wie weet word jij mod en kun jij het instellen! :grin:
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
We hebben volgens mij toch echt een [sarcasm] [/sarcasm] button nodig op dit forum. :P
Klik om te vergroten...

LOL, mag ik dan wel vragen wat jouw persoonlijke beweegredenen zijn om zo'n knopje te verzoeken?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ach, er zijn de laatste tijd flink wat gevallen geweest op dit forum waarbij mensen niet begrepen dat een opmerking sarcastisch werd bedoeld, en alles te serieus werd genomen. :grin: Dat levert toch wel eens vervelende situaties op.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
sarcasm zei:
Rabbithole zei:
We hebben volgens mij toch echt een [sarcasm] [/sarcasm] button nodig op dit forum. :P
Klik om te vergroten...

LOL, mag ik dan wel vragen wat jouw persoonlijke beweegredenen zijn om zo'n knopje te verzoeken?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Je zou wel willen dat we jou uit konden zetten..... LOL
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wel schattig wat jullie allemaal denken te kunnen als je eenmaal mod bent. Je kunt echt helemaal niks behalve rommel opruimen haha.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nouu, dat dacht ik niet echt hoor. :(
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ga voor kaal, met streepje, of kaal. De man kort. ik vind het praktischer en hygienischer
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Junk Deluxe zei:
Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij dan over een mini beschikt.
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:
Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij dan over een mini beschikt.
Klik om te vergroten...

Jaaa wat ben jij een grapjas :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Junk Deluxe zei:
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:
Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij dan over een mini beschikt.
Klik om te vergroten...

Jaaa wat ben jij een grapjas :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik moest lachen :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Junk Deluxe zei:
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:
Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij dan over een mini beschikt.
Klik om te vergroten...

Jaaa wat ben jij een grapjas :tongueout:
Klik om te vergroten...

Danku. Als je zoiets post vraag je erom vind ik. :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lyst zei:
Er gaan luchtjes in zitten, t schuurt, t staat zo oostblok t wordt een smurrieboel als je met glijmiddel/massage olie/kaarsvet etc aan de gang gaat en ik haat t om haar in m'n mond te krijgen tijdens t geven van orale sex. Daarom voor mij: kaal, voor zowel man als vrouw.
Klik om te vergroten...
Ik sta opzich best open voor nieuwe dingen maar No Fucking Way dat ik een vrouw bef met schaamhaar!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
cropp zei:
Lyst zei:
Er gaan luchtjes in zitten, t schuurt, t staat zo oostblok t wordt een smurrieboel als je met glijmiddel/massage olie/kaarsvet etc aan de gang gaat en ik haat t om haar in m'n mond te krijgen tijdens t geven van orale sex. Daarom voor mij: kaal, voor zowel man als vrouw.
Klik om te vergroten...
Ik sta opzich best open voor nieuwe dingen maar No Fucking Way dat ik een vrouw bef met schaamhaar!
Klik om te vergroten...
Dat gaat dan ook voor een man op he.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
cropp zei:
Lyst zei:
Er gaan luchtjes in zitten, t schuurt, t staat zo oostblok t wordt een smurrieboel als je met glijmiddel/massage olie/kaarsvet etc aan de gang gaat en ik haat t om haar in m'n mond te krijgen tijdens t geven van orale sex. Daarom voor mij: kaal, voor zowel man als vrouw.
Klik om te vergroten...
Ik sta opzich best open voor nieuwe dingen maar No Fucking Way dat ik een vrouw bef met schaamhaar!
Klik om te vergroten...
Dat gaat dan ook voor een man op he.
Klik om te vergroten...
Klopt, ik vind dat je als man jezelf ook gewoon kunt verzorgen, en als meisjes helemaal niet pijpen is dat jammer, maar geen afknapper hoor...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."