#1
Volgens mij leef jij nog in 2008, ik word over een paar maanden alweer 18Drientje zei:Jij bent dan ook nog maar 15.Andrew zei:Dreuge zei:ik heb geen borsthaar ben ik nu geen echte man?![]()
Ik heb ook geen borsthaar, gelukkig maar, ik vind dat echt smerig : p