Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchaamhaarfobie = degeneratie

Schaamhaarfobie = degeneratie

97 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Junk Deluxe zei:
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:
Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij dan over een mini beschikt.
Klik om te vergroten...

Jaaa wat ben jij een grapjas :tongueout:
Klik om te vergroten...

Danku. Als je zoiets post vraag je erom vind ik. :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lyst zei:
Er gaan luchtjes in zitten, t schuurt, t staat zo oostblok t wordt een smurrieboel als je met glijmiddel/massage olie/kaarsvet etc aan de gang gaat en ik haat t om haar in m'n mond te krijgen tijdens t geven van orale sex. Daarom voor mij: kaal, voor zowel man als vrouw.
Klik om te vergroten...
Ik sta opzich best open voor nieuwe dingen maar No Fucking Way dat ik een vrouw bef met schaamhaar!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
Lyst zei:
Er gaan luchtjes in zitten, t schuurt, t staat zo oostblok t wordt een smurrieboel als je met glijmiddel/massage olie/kaarsvet etc aan de gang gaat en ik haat t om haar in m'n mond te krijgen tijdens t geven van orale sex. Daarom voor mij: kaal, voor zowel man als vrouw.
Klik om te vergroten...
Ik sta opzich best open voor nieuwe dingen maar No Fucking Way dat ik een vrouw bef met schaamhaar!
Klik om te vergroten...
Dat gaat dan ook voor een man op he.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
cropp zei:
Lyst zei:
Er gaan luchtjes in zitten, t schuurt, t staat zo oostblok t wordt een smurrieboel als je met glijmiddel/massage olie/kaarsvet etc aan de gang gaat en ik haat t om haar in m'n mond te krijgen tijdens t geven van orale sex. Daarom voor mij: kaal, voor zowel man als vrouw.
Klik om te vergroten...
Ik sta opzich best open voor nieuwe dingen maar No Fucking Way dat ik een vrouw bef met schaamhaar!
Klik om te vergroten...
Dat gaat dan ook voor een man op he.
Klik om te vergroten...
Klopt, ik vind dat je als man jezelf ook gewoon kunt verzorgen, en als meisjes helemaal niet pijpen is dat jammer, maar geen afknapper hoor...
m
mammoetLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik hou het bij gewoon kortgeknipt want van ontharingscrème krijg ik verschrikkelijke uitslag ( ja ook die met allerlei kalmerende/goed voor je huid middeltjes erin, blijft chemische troep) en scheren is ook geen succes omdat er door dat gebruik van crème last ben blijven houden en dus ook al reactie krijg op scheercrème, moet nu dus ook met een bikini/badpak met pijpjes gaan zwemmen omdat m.n bikinilijn er niet uitziet. optie laseren maar dat kost ook aardig wat,
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Van alle kutjes vond ik dat ene goed geschoren kutje toch wel erg lekker ''fris''

Thats all :beer:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hou wel van een kale vlakte. Maar een mooi streepje of hartje :hearteyes: :hearteyes:

Bij mezelf vind ik het wel het fijnst kaal of redelijk bijgehouden. Een hele bos is niet echt mijn ding.

Maarja een fobie? nee gelukkig niet.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
Schaamhaar verf;
Klik om te vergroten...



whoa, black betty (bam-BA-lam)
whoa, black betty (bam-BA-lam)
She really gets me high (bam-BA-lam)
You know that's no lie (bam-BA-lam)
She's so rock steady (bam-BA-lam)
She's always ready (bam-BA-lam)
whoa, black betty (bam-BA-lam)
whoa, black betty (bam-BA-lam)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vet nummer ja! :rock:

Haha, die roze verf. :tearsofjoy: Die koop ik als m'n moeder jarig is!

:rolleyes:
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zijn hier mannen die hun zakje ook waxen? Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo prettig om met een mes aan mijn zakje te zitten het geeft mij een -wandeling in een mijnenveld- gevoel.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amateurtje zei:
Zijn hier mannen die hun zakje ook waxen? Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo prettig om met een mes aan mijn zakje te zitten het geeft mij een -wandeling in een mijnenveld- gevoel.
Klik om te vergroten...
Ball dipping!

Lijkt me pijnlijk.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Balzak epileren doe ik wel aan, waxen is voor watjes.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Amateurtje zei:
Zijn hier mannen die hun zakje ook waxen? Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo prettig om met een mes aan mijn zakje te zitten het geeft mij een -wandeling in een mijnenveld- gevoel.
Klik om te vergroten...

zakje :tearsofjoy:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:
Balzak epileren doe ik wel aan, waxen is voor watjes.
Klik om te vergroten...

zakje.... :tearsofjoy:

Ik verbaas me sowieso over het feit dat niemand epileren noemt. Zak epileren is mij iets te lastig, maar de rest gaat ongeveer 1 keer per maand de epilator overheen. Gladder dan dat kan je het niet krijgen. En je bent er voor een maand van af. Zak doe ik gewoon met het mes.

Toegegeven, de eerste keer is niet echt prettig (understatement) maar daarna voel je het nauwelijks meer!
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mike zei:
Lauu zei:
Balzak epileren doe ik wel aan, waxen is voor watjes.
Klik om te vergroten...

zakje.... :tearsofjoy:

Ik verbaas me sowieso over het feit dat niemand epileren noemt. Zak epileren is mij iets te lastig, maar de rest gaat ongeveer 1 keer per maand de epilator overheen. Gladder dan dat kan je het niet krijgen. En je bent er voor een maand van af. Zak doe ik gewoon met het mes.

Toegegeven, de eerste keer is niet echt prettig (understatement) maar daarna voel je het nauwelijks meer!
Klik om te vergroten...

Ik gebruik altijd een mesje en dat gaat prima... Er gaat niet boven een gladde klokkenspel.. (nja bij me zelf dan, de rest moet lekker zelf weten wat die er mee doet) whahah

:P
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
sarcasm zei:
Rabbithole zei:
We hebben volgens mij toch echt een [sarcasm] [/sarcasm] button nodig op dit forum. :P
Klik om te vergroten...

LOL, mag ik dan wel vragen wat jouw persoonlijke beweegredenen zijn om zo'n knopje te verzoeken?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Je zou wel willen dat we jou uit konden zetten..... LOL
Klik om te vergroten...

Je kan me alleen aanzetten, niet uitzetten, sorry. Die functie is met de jaren verloren gegaan. Slijtage denk ik.... :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lauu zei:
Balzak epileren doe ik wel aan, waxen is voor watjes.
Klik om te vergroten...
Hoe de fuck wil je jezelf nog serieus nemen als je met je ene hand je lul omhoog houd en met je andere hand haren van je zak staat te trekken :tearsofjoy:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
cropp zei:
Lauu zei:
Balzak epileren doe ik wel aan, waxen is voor watjes.
Klik om te vergroten...
Hoe de fuck wil je jezelf nog serieus nemen als je met je ene hand je lul omhoog houd en met je andere hand haren van je zak staat te trekken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
hahahaahha woop :tearsofjoy: :mrgreen:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind helemaal kaal tog wel heel erg 90's begin 2000.
De heropleving nu is met name uit de prono industrië overgenomen.
Het filmt makkelijker zondere al die bossen haar in de weg:betere closups etc.
Ook in de playboy zie je aleen maar kinderpoesjes omdat dit zogenaamd minder porno zou zijn,het schaamlipcorigeren is hier ook uit voorgekomen, er mag geen haar op en de kalkoenennek mag niet flubberen, want dat is aanstootgevend :confused:

Persoonlijk vind ik een hele kale kut niet lekker, schaamhaar zie ik als het laatste stukje lingerië, het is iets persoonlijks en je kan er van alles mee doen om het mooier,geiler,persoonlijker te maken.
trimmen beetje scheren tussen de lippen indien nodig, of er een randje afhalen vind ik het lekkerst :P
Hele kale snikkel bij de heren vind ik ook een afknapper, beetje haar (max 2cm lang) en kale ballen zie ik het liefst.
WEL vind ik MOET de ANUSgeschoren worden, dat vind ik wel vies, zeker als het haar lang is, daar blijven tog ongewenst geurtjes in hangen.

In veel Aziatishe landen is schaamhaar juist belangrijk hoe meer hoe beter, in Japan is het teken van kracht en vruchtbaarheid als ik me niet vergis.
Ze hebben daar zelfs schaamhaarpruikjes voor wie daaronder wat kalend is van nature.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."