Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw liefdesleven!

Jouw liefdesleven!

251 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel erg goed. Seksrelaties ftw!
Geen zin in een relatie de komende tijd, ik vermaak me prima zo. Heerlijk dat mijn seksrelaties er precies zo over denken en niet moeilijk doen, en wel gewoon een leuke tijd samen hebben. Zonder enige verplichtingen en ik vind het heerlijk dat ik écht kan doen wat ik wil. 100%. Nog nooit gehad.
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Andrew zei:
Liefdesleven? que?
Klik om te vergroten...
+1
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn liefdesleven is non existant.
Voel me eigenlijk te fucked up om iemand in mijn leven toe te laten ook, dus hou iedereen op een afstand. Niet goed eigenlijk, want niemand heeft een perfect leventje toch?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Ik ben helemaal niet depressief, maar ik heb het gewoon een beetje gezien met doordraaien. Ik geloof gewoon niet meer in seksuele liefde.. Niks mis met seks, ik kan me best voorstellen dat ik seks met iemand heb, maar ik kan en mag geen gevoelens laten ontstaan, dat is hi-speed ticket naar de psychotische afdeling in het locale psychiatrische ziekenhuis.
Klik om te vergroten...
Durf de sprong naar het leven te wagen jongen. Zorg dat je verstand jezelf niet teveel in de weg zit en geef je ogen goed de kost: er zijn altijd chicka's die je zien zitten. Veel gedachten en ideeen die in onszelf opkomen zijn misvattingen, en dan vooral die over liefde en seks.
Denk niet teveel na, ontspan jezelf, raak een smatje dat je leuk vindt voorzichtig even aan als je met haar spreekt...als ze dit lichaamscontact niet afwijst, dan ben je al een eind op weg :P
Het is allemaal zo veel makkelijker dan je denkt. Ga voor je mooie verlangens want het leven is zo voorbij en liefde is zo belangrijk, gewoon de belangrijkste vorm van erkenning die een mens nodig heeft. Breek uit de kerker die de maatschappij om je heen gemetseld heeft en let's go for it!

Geloof de woorden van deze oude man die weet waarover hij spreekt: als je datgene gevonden hebt, wat aan je grote droom beantwoordt, dan wordt je spontaan een ander mens...dan durf je ook de gevoelens die je nu vreest toe te laten...misschien onstaan er dan van die magische momenten waarop seks en liefde samensmelten... en dan zijn dope & psychosen slechts diffuse vormeloze entiteiten die wegzweven uit je herinneringswereld.

Ik zal voor je duimen dat je krijgt wat je nu ontbeert :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nog een heel leven voor me.. Ik doe een goede opleiding, ik heb vrienden en familie die om me geven...

Ik kan dat toch niet op het spel zetten om een vriendin te krijgen..? Het gaat niet eens om mezelf, weet hoe m'n vader, of m'n vrienden zich zouden voelen om me op te moeten zoeken in een dwangbuis in een isoleercel (oké, ik breng het nu wel erg overdreven, maar sowieso in een psych.ziekenhuis) omdat het weer eens fout gaat?

Dat risico nemen is ronduit egoistisch.


P.S: De dope niet, want als ik een vriendin zou hebben zou ik sowieso mdma met der willen doen :hearteyes:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
P.S: De dope niet, want als ik een vriendin zou hebben zou ik sowieso mdma met der willen doen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Hand in hand met haar door de branding lopen is zoveel beter jongen...het gaat bij liefde om bestendigheid, die moet je niet vertroebelen met de vluchtigheid van een doperush.

Verder adviseer ik je met klem niet bang te zijn dat akelige ervaringen zich hoe dan ook zullen herhalen onder overeenkomstige omstandigheden. Ieder mens herbergt andere krachten in zich. Ooit was ik een medogenloze bruut maar toen een onbekende jonge vrouw op de parkeerplaats van een disco me tegen haar bevallige gestalte aandrukte en me een paar jaar niet meer losliet. veranderde ik voorgoed in een lieve softie :grin:
Het blijft natuurlijk psychologie van de koude grond hier op DF, maar ik lees in je post een sterke angst voor de angst. Vrees voor een onvermijdelijk apocalyptisch scenario zodra je een liefdesrelatie met iemand start. De angst voor de angst is echter een illusionair gegeven dat je beter kan negeren.

De maatschappij is een organisme met een blinde wil dat ons probeert te temmen met patronen van vrees die generatie na generatie in ons denken ingesleten zijn. Zodoende knevelen we onszelf met angsten die uit primaire fysieke alarmsignalen voortkomen maar in ons zelfbewustzijn een eigen leven gaan leiden. Een buitenproportioneel eigen leven waarin we makkelijk verknoopt kunnen raken.
Je hebt echter de mogelijkheid om uit deze valstrik te geraken. Transformeer de wijze waarop je nu denkt zodat jezelf het mes wordt dat de touwen die je boeien door zal snijden.

Open de deur van de cel waarin je nu opgesloten denkt te zitten: daarbuiten wacht een prachtige wereld op je die bevolkt wordt door vrouwen die evenzeer als jij hunkeren naar iemand die hen verlichting kan geven.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
yeti zei:
Angramar Temenos zei:
P.S: De dope niet, want als ik een vriendin zou hebben zou ik sowieso mdma met der willen doen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Hand in hand met haar door de branding lopen is zoveel beter jongen...het gaat bij liefde om bestendigheid, die moet je niet vertroebelen met de vluchtigheid van een doperush.
Klik om te vergroten...
goed gezegd :)
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#8
yeti zei:
De maatschappij is een organisme met een blinde wil dat ons probeert te temmen met patronen van vrees die generatie na generatie in ons denken ingesleten zijn. Zodoende knevelen we onszelf met angsten die uit primaire fysieke alarmsignalen voortkomen maar in ons zelfbewustzijn een eigen leven gaan leiden. Een buitenproportioneel eigen leven waarin we makkelijk verknoopt kunnen raken.
Je hebt echter de mogelijkheid om uit deze valstrik te geraken. Transformeer de wijze waarop je nu denkt zodat jezelf het mes wordt dat de touwen die je boeien door zal snijden.

Open de deur van de cel waarin je nu opgesloten denkt te zitten: daarbuiten wacht een prachtige wereld op je die bevolkt wordt door vrouwen die evenzeer als jij hunkeren naar iemand die hen verlichting kan geven.
Klik om te vergroten...
:hearteyes:

heel erg mooi gezegd!

idd, de meeste mensen beseffen gewoon niet dat zij de 'metaprogrammer' van hun eigen denken zijn :)
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yeti for president! :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb geen liefdesleven meer :(
Het was toen het uit ging even een moeilijke tijd, een heel moeilijke tijd maar nu ik ben opgeknapt voel ik me ook wel weer goed. Ik hou van mezelf :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Omg, ik ben ZO verliefd! :hearteyes: Afgelopen dagen urenlang lopen videoskypen en morgen daarheen tot maandag. Het leven is goed. :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
vode zei:
Omg, ik ben ZO verliefd! :hearteyes: Afgelopen dagen urenlang lopen videoskypen en morgen daarheen tot maandag. Het leven is goed. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Gefeliciteerd met het fijne gevoel, hopelijk lukt het en werkt het en wordt het alleen nog maar mooier :hearteyes:
P
PositiveCreepLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vlinders! Veeeel vlinders!

Een relatie die al in verschillende mate 9 maanden duurt, nu lijkt het toch echt wel op een algehele polygame relatie met twee verschrikkelijk leuke meisjes. En het leuke aan dit alles? Na 9 maanden word het alleen maar beter! *begrijpt het niet, maar vind het awesome*
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn liefdesleven:
*insert clipje van verlaten woestijn waar een hooibal door waait en krekels in tjirpen* :wink:

Soms is voor jezelf kiezen gewoon kut, het was zo veel makkelijker toen ik nog toneelspeelde en voldeed aan de verwachtingen van de maatschappij.
Maarja, ooit zal ik gelukkig zijn. :) alleen de komende 2 á 3 jaar in ieder geval nog niet.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind 'm leuk. Weet niet hoe lang het gaat duren, en daar wil ik ook niet over nadenken. Hij is leuk. Toch is het leeftijdverschil moeilijk en heeft hij meer aan mij dan ik aan hem. Veel heeft hij me niet te bieden, al is z'n liefde natuurlijk genoeg. Hij worstelt ongelofelijk met zichzelf en wie niet van zichzelf houdt kan ook niet van een ander houden. Het is cru gezegd, maar er zit een kern van waarheid in waar ik nu wel tegenaan loop. Toch geniet ik ervan om hem te helpen in z'n leven.
Ik vind het maar lastig, daarom bekijk ik het van dag tot dag. Misschien omdat ik verder kijken ook te pijnlijk vind.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
vode zei:
Omg, ik ben ZO verliefd! :hearteyes: Afgelopen dagen urenlang lopen videoskypen en morgen daarheen tot maandag. Het leven is goed. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Gefeliciteerd met het fijne gevoel, hopelijk lukt het en werkt het en wordt het alleen nog maar mooier :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Dat komt helemaal goed vermoed ik :hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Serenity zei:
Ik vind 'm leuk. Weet niet hoe lang het gaat duren, en daar wil ik ook niet over nadenken. Hij is leuk. Toch is het leeftijdverschil moeilijk en heeft hij meer aan mij dan ik aan hem. Veel heeft hij me niet te bieden, al is z'n liefde natuurlijk genoeg. Hij worstelt ongelofelijk met zichzelf en wie niet van zichzelf houdt kan ook niet van een ander houden. Het is cru gezegd, maar er zit een kern van waarheid in waar ik nu wel tegenaan loop. Toch geniet ik ervan om hem te helpen in z'n leven.
Ik vind het maar lastig, daarom bekijk ik het van dag tot dag. Misschien omdat ik verder kijken ook te pijnlijk vind.
Klik om te vergroten...

Oh jee, heb je het over je vriend?
Sterkte iig meis, ik hoop dat het goed komt.

OT: Still going strong. :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
het gaat nog steeds perfect...
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soms vind ik het lastig, het verdiepen van een relatie, die supergigakriebels van het begin zijn er minder - maar ik krijg er zoiets moois bij, rrrrr. Ik hou echt van die dude <3
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stapelverliefd :hearteyes: en in het begin van een vaste relatie (drie maandjes nu)

Al vreest ze dat mijn liefde voor drugs het gaat winnen van mijn liefde voor haar.

achja... We'll see

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."