#1
Kriebels... niet zo handig direct na een relatie, maar wel fijn!
Angramar Temenos zei:Als ik ooit een idiote euforie nodig heb met een verschrikkelijke afkick ga ik wel speedballs (meth + heroine) shotten, lijkt me iets minder heftig met een dragelijkere afkick.
ik zie je over 10 jaar (als je dat haalt?) wel, schooien voor een euro om ergens nog een pilletje te kunnen regelen om kunstmatig nog wat geluk in je leven te pompen.Angramar Temenos zei:Als ik ooit een idiote euforie nodig heb met een verschrikkelijke afkick ga ik wel speedballs (meth + heroine) shotten, lijkt me iets minder heftig met een dragelijkere afkick.
plantenbak zei:ik zie je over 10 jaar (als je dat haalt?) wel, schooien voor een euro om ergens nog een pilletje te kunnen regelen om kunstmatig nog wat geluk in je leven te pompen.Angramar Temenos zei:Als ik ooit een idiote euforie nodig heb met een verschrikkelijke afkick ga ik wel speedballs (meth + heroine) shotten, lijkt me iets minder heftig met een dragelijkere afkick.
natuurlijk kan het kut zijn als een relatie stuk loopt maar het merendeel van de tijd is het gewoon veel fijner, en anders heb je een kut relatie. Blijf gewoon proberen tot je het goed treft met iemand.
je posts worden depressiever met de dag...
cheer up...
vode zei:Kriebels... niet zo handig direct na een relatie, maar wel fijn!
Pak Suiker zei:lysergine25 zei:advies nodig:
hoe maak je indruk op een mooie vrouw ?
Met een hele dikke portomonee.![]()
![]()
SperSIZEboon zei:En relatie met een collega kan soms best wel vervelend zijn ja, helemaal als het bijvb. weer overgaat tussen jullie
hehehe doet me denken aan vroegah toen ik nog een klein Boontje was en in de supermarkt werkte, had ik een relatie met een collega en ging vreemd met een andere collegaQocaïne zei:SperSIZEboon zei:En relatie met een collega kan soms best wel vervelend zijn ja, helemaal als het bijvb. weer overgaat tussen jullie
Zo echtwel... ik denk dat we daar allemaal wel over mee kunnen praten![]()

SperSIZEboon zei:hehehe doet me denken aan vroegah toen ik nog een klein Boontje was en in de supermarkt werkte, had ik een relatie met een collega en ging vreemd met een andere collegaQocaïne zei:SperSIZEboon zei:En relatie met een collega kan soms best wel vervelend zijn ja, helemaal als het bijvb. weer overgaat tussen jullie
Zo echtwel... ik denk dat we daar allemaal wel over mee kunnen praten![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."