#1
Waar komt dat nou weer vandaan? Wie zegt dat je aan het liegen bent? Over wat?Angramar Temenos zei:Elke keer als mensen op dit forum zeggen dat ik aan het "liegen" ben schiet ik keihard in de lach. Tomz0r residu, anyone?![]()
Waar komt dat nou weer vandaan? Wie zegt dat je aan het liegen bent? Over wat?Angramar Temenos zei:Elke keer als mensen op dit forum zeggen dat ik aan het "liegen" ben schiet ik keihard in de lach. Tomz0r residu, anyone?![]()
ExceptionalInsight zei:Waar komt dat nou weer vandaan? Wie zegt dat je aan het liegen bent? Over wat?Angramar Temenos zei:Elke keer als mensen op dit forum zeggen dat ik aan het "liegen" ben schiet ik keihard in de lach. Tomz0r residu, anyone?![]()
Angramar Temenos zei:Elke keer als mensen op dit forum zeggen dat ik aan het "liegen" ben schiet ik keihard in de lach. Tomz0r residu, anyone?![]()

ExceptionalInsight zei:Waar komt dat nou weer vandaan? Wie zegt dat je aan het liegen bent? Over wat?
Pak Suiker zei:Let the paranoia be the paranoid.![]()
Pak Suiker zei:Je nieuwe kapsel en meer lachen doe je al goed, nu nog minder liegen en stoppen drugs te misbruiken.![]()
Vigilante zei:ExceptionalInsight zei:Waar komt dat nou weer vandaan? Wie zegt dat je aan het liegen bent? Over wat?
Pak Suiker zei:Let the paranoia be the paranoid.![]()
....
Pak Suiker zei:Je nieuwe kapsel en meer lachen doe je al goed, nu nog minder liegen en stoppen drugs te misbruiken.![]()

Ik wel. Ik vroeg me af waarom AT uit het niks over dat liegen begon. Bleek dus niet uit het niets te zijn.cropp zei:leg even uit, want ik snap je hele punt niet![]()
Jij slet!vode zei:Het gaat zoooo ontzettend goed! Hopelijk wonen we snel samen en kunnen we nestje makenHet klikt echt op bijna alle vlakken zo goed, too good to be true!
Drientje zei:Jij slet!vode zei:Het gaat zoooo ontzettend goed! Hopelijk wonen we snel samen en kunnen we nestje makenHet klikt echt op bijna alle vlakken zo goed, too good to be true!
![]()
Wie ik?cropp zei:Drientje zei:Jij slet!vode zei:Het gaat zoooo ontzettend goed! Hopelijk wonen we snel samen en kunnen we nestje makenHet klikt echt op bijna alle vlakken zo goed, too good to be true!
![]()
tijd voor een kroost of nog een paar jaartjes wachten?
Drientje zei:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!dirtbag zei:sinds 2,5 a 3 jaar tot gisteren was mijn liefdesleven een beetje dood.
maar toenik had zowaar een date en lijken we elkaar wel te kunnen verdragen
FUCK YEAH sorry ben er een beetje opgewonden van :P
Onze DF hunk zometeen bezet.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."