Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw liefdesleven!

Jouw liefdesleven!

251 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Elke keer als mensen op dit forum zeggen dat ik aan het "liegen" ben schiet ik keihard in de lach. Tomz0r residu, anyone? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Waar komt dat nou weer vandaan? Wie zegt dat je aan het liegen bent? Over wat?
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
Elke keer als mensen op dit forum zeggen dat ik aan het "liegen" ben schiet ik keihard in de lach. Tomz0r residu, anyone? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Waar komt dat nou weer vandaan? Wie zegt dat je aan het liegen bent? Over wat?
Klik om te vergroten...

Let the paranoia be the paranoid. :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Elke keer als mensen op dit forum zeggen dat ik aan het "liegen" ben schiet ik keihard in de lach. Tomz0r residu, anyone? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jezus gast, wat is er toch allemaal met je aan de hand! :beer:
M
MaDam_ELid
01-01-2024, 00:00
#4
veel gevoelens voor jongen die ik bijna dagelijks hoor, maar zal nooit iets worden (heeft vriendin en heb geen nood om daar iets kapot te gaan maken)

ondertussen wel afspraakjes met andere lieve jongen, maar heb ik toch niet zo veel gevoelens voor, lijkt mij meer wat aandacht zoeken ofzo :flushed:

dan nog een derde kerel die mij te pas en te onpas kust :openmouth: maar zich niet wil binden
blijft ook soms eens slapen maar we horen elkaar voor de rest eigenlijk niet

rare situaties het laatste jaar: soms weleens 2 liefjes tegelijk gehad of onbedoeld met iemand in bed geraakt

Maar voor mij geldt steeds weer: het gras is altijd groener aan de overkant,
ben ik vrijgezel, dan wil ik een liefje,
heb ik een liefje, dan wil ik die weer kwijt

fucked up shit soms
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt niks te willen!
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben nog steeds verliefd op een collega, niemand weet het. Ze is erg gesloten en ik ben de enige die echt met haar praat op het werk, nou zijn het nog geen diepgaande gesprekken, maar dat maakt niet uit. Met andere collega's praat ze nauwelijks, alleen zeer oppervlakkig. Qua muziek kunnen we elkaar goed vinden. Ik vind het moeilijk omdat ze zo weinig van zichzelf toont. Haar ogen stralen als ik met haar praat. Ik doe beter me best op mezelf als ik weet dat ik met haar moet werken. Ik blijf langer op het werk om samen met haar haar pauze door te brengen.

Ik weet niet wat ik moet doen, het is heel vreemd voor mij.
Gelukkig kan ik er 2 weken over nadenken als ik op vakantie ben.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Waar komt dat nou weer vandaan? Wie zegt dat je aan het liegen bent? Over wat?
Klik om te vergroten...

Pak Suiker zei:
Let the paranoia be the paranoid. :)
Klik om te vergroten...

....

Pak Suiker zei:
Je nieuwe kapsel en meer lachen doe je al goed, nu nog minder liegen en stoppen drugs te misbruiken. :wink:
Klik om te vergroten...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vigilante zei:
ExceptionalInsight zei:
Waar komt dat nou weer vandaan? Wie zegt dat je aan het liegen bent? Over wat?
Klik om te vergroten...

Pak Suiker zei:
Let the paranoia be the paranoid. :)
Klik om te vergroten...

....

Pak Suiker zei:
Je nieuwe kapsel en meer lachen doe je al goed, nu nog minder liegen en stoppen drugs te misbruiken. :wink:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

leg even uit, want ik snap je hele punt niet :rolleyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zaterdag een maand \\o/
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
leg even uit, want ik snap je hele punt niet :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik wel. Ik vroeg me af waarom AT uit het niks over dat liegen begon. Bleek dus niet uit het niets te zijn.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
vode zei:
Het gaat zoooo ontzettend goed! Hopelijk wonen we snel samen en kunnen we nestje maken :hearteyes: Het klikt echt op bijna alle vlakken zo goed, too good to be true!
Klik om te vergroten...
Jij slet!

:wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
vode zei:
Het gaat zoooo ontzettend goed! Hopelijk wonen we snel samen en kunnen we nestje maken :hearteyes: Het klikt echt op bijna alle vlakken zo goed, too good to be true!
Klik om te vergroten...
Jij slet!

:wink:
Klik om te vergroten...

tijd voor een kroost of nog een paar jaartjes wachten?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
cropp zei:
Drientje zei:
vode zei:
Het gaat zoooo ontzettend goed! Hopelijk wonen we snel samen en kunnen we nestje maken :hearteyes: Het klikt echt op bijna alle vlakken zo goed, too good to be true!
Klik om te vergroten...
Jij slet!

:wink:
Klik om te vergroten...

tijd voor een kroost of nog een paar jaartjes wachten?
Klik om te vergroten...
Wie ik? :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kleine vodes is nog geen realistisch plan :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
-----
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb ik niet.

Liefde heeft me een paar jaar geleden gesloopt.
Sinds dien lijkt het wel of ik gewoon niet meer gelukkig kan zijn.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
nieuwe vriendin...eindelijk iemand bij wie ik het gevoel heb dat ik er tegenop kan leven.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
dirtbag zei:
sinds 2,5 a 3 jaar tot gisteren was mijn liefdesleven een beetje dood.
maar toen :openmouth: ik had zowaar een date en lijken we elkaar wel te kunnen verdragen :):)
FUCK YEAH sorry ben er een beetje opgewonden van :P
Klik om te vergroten...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Onze DF hunk zometeen bezet. :(
Klik om te vergroten...

haha *bloos* :grin:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ruim 3 jaar samen, met ups en downs afgelopen 2 jaar, en heb sinds kort pas door waar het door komt, zitten totaaaal niet meer op 1 niveau.. Zij, universitair student net begonnen aan dr master, ouder, denkt alles al te hebben gezien, zoals vele hoog opgeleide studenten denkt ze soort van monopoly op slimheid te hebben WANT ze zit op de universiteit.. Maar ik ben continue bezig dingen voor te kauwen, wijzen op egoistisch gedrag, dingen voor haar relativeren.. Maar als ik is lekker wil praten, gevoel bloot leggen (niet eens zo zeer over onze relatie, gewoon over het leven en mensen in t algemeen) wordt het haar al gauw te moeilijk/depri en wil ze het liever over andere dingen hebben..

Vind het moeilijk, ik kan er heel moeilijk mee omgaan dat ze ondanks haar goed kunnen leren verschrikkelijk narrowminded is, bekijkt alles vanuit eigen oogpunt en oordeelt dus ook zo.. Als ik dr uitleg dat je bepaalde dingen ook vanuit andermans ogen moet bekijken, snapt ze het gelijk.. Maar ze doet er niets mee.. En voor je het weet hebben we weer een discussie, en als ik haar iets wil uitleggen (discussieren) moet ik maar weer ophouden met "mijn mening opleggen". Irritantttttttttt.....

Er zijn genoeg leuke dingen ook natuurlijk, maar dat is wel een beetje mijn negatieve gevoel bij de relatie.. En ik weet ook echt niet wat ik moet doen na 3 / 3,5 jaar samen.. Maar ik heb gewoon iemand nodig die mijn gevoel niet te moeilijk/depressief vind, als zij problemen heeft draag ik ze ook voor haar.. En misschien pak ik dingen wel verkeerd aan hoor, als je zoiets kan opmaken uit mn verhaal wijs me erop. Misschien zie ik het dit keer wel heel narrowminded, i dont know...
Bluh!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
What wonderment! Het lijkt zo wat de goede kant op te gaan met mij! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."