Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw liefdesleven!

Jouw liefdesleven!

251 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Andrew zei:
Nee ik weet inderdaad niet wat Emo is, kan jij het me misschien uitleggen het ziet er naar uit dat jij er verstand van hebt, kun je me helpen? :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...


Emo is niets meer als een overgevoelig persoon die vaak/snel emotioneel word.
Vandaar de afkorting ''EMO''.

En er is niks mis met overgevoelig zijn dus waarom vind iedereen emo zo slecht?

En is het zo raar dat ik zonder liefde niet gelukkig kan zijn? Ben ik dan gelijk emo?
Voor mij geldt love=life.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
hislordship zei:
En is het zo raar dat ik zonder liefde niet gelukkig kan zijn? Ben ik dan gelijk emo?
Voor mij geldt love=life.
Klik om te vergroten...
Waarom dan eens niet proberen het in jezelf te vinden, in plaats van altijd in de wispelturige ander?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog steeds gelukkig samen, nog steeds samenwoon plannen. En zelfs trouwen is niet meer eng als ik er aan denk. En dat al na bijna 4 maanden, ik herken mezelf niet meer. :grin:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
hislordship zei:
En is het zo raar dat ik zonder liefde niet gelukkig kan zijn? Ben ik dan gelijk emo?
Voor mij geldt love=life.
Klik om te vergroten...
Waarom dan eens niet proberen het in jezelf te vinden, in plaats van altijd in de wispelturige ander?
Klik om te vergroten...

Als ik zou weten hoe zal ik het zeker proberen.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Jezelf vormen met je gedachten.

Jezelf leren kennen en verliefd worden.
Klik om te vergroten...


Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met jezelf vormen.
Zou je dat iets beter kunnen uitleggen?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
afgelopen dinsdag waren we anderhalf jaar samen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://james-allen.in1woord.nl/?lang=du ... e-denkt#c1

Ik zou dit eens doorlezen als ik jou was. Hier staat eigenlijk alles in wat een man moet weten.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
http://james-allen.in1woord.nl/?lang=dutch&text=zoals-je-denkt#c1

Ik zou dit eens doorlezen als ik jou was. Hier staat eigenlijk alles in wat een man moet weten.
Klik om te vergroten...

Dat is nog eens een lap tekst.
Ik ga het zeker lezen bedankt hiervoor :)
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
In 3 jaar veel ups en downs maar dat maakt de relatie ook sterker. Nu gelukkiger dan ooit :hearteyes:
:P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
vode zei:
Nog steeds gelukkig samen, nog steeds samenwoon plannen. En zelfs trouwen is niet meer eng als ik er aan denk. En dat al na bijna 4 maanden, ik herken mezelf niet meer. :grin:
Klik om te vergroten...
Je hebt dan ook wel een super kerel getroffen....

Las pas zijn blog, hij is lief en cool!
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na mislukte relaties heb ik enkel nog gevoelens voor hoeren gehad.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
vode zei:
Nog steeds gelukkig samen, nog steeds samenwoon plannen. En zelfs trouwen is niet meer eng als ik er aan denk. En dat al na bijna 4 maanden, ik herken mezelf niet meer. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook..
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gemini zei:
vode zei:
Nog steeds gelukkig samen, nog steeds samenwoon plannen. En zelfs trouwen is niet meer eng als ik er aan denk. En dat al na bijna 4 maanden, ik herken mezelf niet meer. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook..
Klik om te vergroten...

Wordt vervolgd en wel om half 2 vannacht.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gemini zei:
Gemini zei:
vode zei:
Nog steeds gelukkig samen, nog steeds samenwoon plannen. En zelfs trouwen is niet meer eng als ik er aan denk. En dat al na bijna 4 maanden, ik herken mezelf niet meer. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook..
Klik om te vergroten...

Wordt vervolgd en wel om half 2 vannacht.
Klik om te vergroten...

Ga je vannacht om half twee trouwen?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Verre van.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk iets met geërecteerde geslachtsdelen.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Verre van.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#18
sinds 2,5 a 3 jaar tot gisteren was mijn liefdesleven een beetje dood.
maar toen :openmouth: ik had zowaar een date en lijken we elkaar wel te kunnen verdragen :):)
FUCK YEAH sorry ben er een beetje opgewonden van :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
dirtbag zei:
sinds 2,5 a 3 jaar tot gisteren was mijn liefdesleven een beetje dood.
maar toen :openmouth: ik had zowaar een date en lijken we elkaar wel te kunnen verdragen :):)
FUCK YEAH sorry ben er een beetje opgewonden van :P
Klik om te vergroten...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Onze DF hunk zometeen bezet. :(
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
dirtbag zei:
sinds 2,5 a 3 jaar tot gisteren was mijn liefdesleven een beetje dood.
maar toen :openmouth: ik had zowaar een date en lijken we elkaar wel te kunnen verdragen :):)
FUCK YEAH sorry ben er een beetje opgewonden van :P
Klik om te vergroten...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Onze DF hunk zometeen bezet. :(
Klik om te vergroten...

haha *bloos* :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."