#1
nicolai zei:jammer van de ban...ik was het ook niet vaak met hem eens ofzo, maar hij had wel een bepaalde positieve inbreng; een ongezouten eigen mening. daar kun je toch alleen maar respect voor hebben?
Als je die mening normaal kan overbrengen wel. En ach een beetje hard oke maar zoals hij (of was het zij?) gaat wel wat ver denk ik.
