Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen prostituee als vriendin

Een prostituee als vriendin

127 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het was een normale vraag m.i., maar jij bent waarschijnlijk niet slim genoeg om dat in te zien, laat staan er een duidelijk en samenhangend antwoord op te geven. En prostitutie heeft niets met "Love" te maken btw....
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad, hoeren zijn afstandelijk totdat ze je grote pik voelen...
Heb zelfs een hoer zien klaar komen toen ik daar op lag te racen.
Echt he, dit is mijn nieuwe verslaving :grin:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#3
3970 zei:
Het was een normale vraag m.i., maar jij bent waarschijnlijk niet slim genoeg om dat in te zien, laat staan er een duidelijk en samenhangend antwoord op te geven. En prostitutie heeft niets met "Love" te maken btw....
Klik om te vergroten...

Gast ik weet dat jij alleen maar commentaar op mij hebt.
Laat mij gewoon mijn mening geven.
Als je een prostituee bent dan neuk je zonder enig gevoel van liefde.
Wat is er mis met die zin.
En kom nou niet met de opmerking dat ik niet slim genoeg ben om dat in te zien.

Het maakt niet uit wat ik zeg .. Jij zoekt gewoon heel de tijd naar reacties van mij waar jij weer zulk soort antwoorden op kan geven .. best zielig.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan zijn,
Ik haat me benen. Ik stap iedere dag met het verkeerde been uit bed
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wromtraxe, wat is je probleem? Heb je slecht geslapen?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moet je dan niet eens gaan denken aan amputatie?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het wel tijd voor een ban wegens het promoten van genocide enzo allemaal.
Grootste kutmongool van DF. Kunnen AT, mindgamer en tomzor met zijn 3en niet tegen op.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou, ik probeer geen mongool te zijn hoor.. :openmouth: :angry:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindgamer zei:
Nou, ik probeer geen mongool te zijn hoor.. :openmouth: :angry:
Klik om te vergroten...

Nee, soms gaat dat goed, soms iets minder :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
Mindgamer zei:
Nou, ik probeer geen mongool te zijn hoor.. :openmouth: :angry:
Klik om te vergroten...

Nee, soms gaat dat goed, soms iets minder :wink:
Klik om te vergroten...
Ik laat me lekker niet sturen door jou!!
Je raakt me niet, lekker puh!!
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lol :grin: wacky denkt dat ie wat waard is
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
wacky heeft toch gelijk,jij verheerlijkt genocide,haat,oorlog en etnische zuivering...wat doe jij trouwens dan op een drugsforum?hier de boel op stelten zetten,zoveel is duidelijk!!!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Ik vind het wel tijd voor een ban wegens het promoten van genocide enzo allemaal.
Grootste kutmongool van DF. Kunnen AT, mindgamer en tomzor met zijn 3en niet tegen op.
Klik om te vergroten...

Ja eigenlijk gaat het nu wel te ver, er is ook al iemand gebanned voor andere foute propoganda van een vergelijkbare stijl dus is er niks op tegen dit nog eens te doen.

Bij deze, ban + IP ban.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wromtraxe zei:
Lol :grin: wacky denkt dat ie wat waard is
Klik om te vergroten...

Let maar op :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindgamer zei:
Mensen, ik zit er wel eens aan te denken om thuis te komen met een bloedmooie vrouw die het oudste beroep van de wereld beoefent.
Zijn hier mannen aanwezig die verlangen naar een soortgelijks iets? Wacky vast wel :grin:
Klik om te vergroten...

Vandaar je frustraties tegenover "de sletterige vrouw", ik snap het nu! :P
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
jammer van de ban...ik was het ook niet vaak met hem eens ofzo, maar hij had wel een bepaalde positieve inbreng; een ongezouten eigen mening. daar kun je toch alleen maar respect voor hebben?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
nicolai zei:
jammer van de ban...ik was het ook niet vaak met hem eens ofzo, maar hij had wel een bepaalde positieve inbreng; een ongezouten eigen mening. daar kun je toch alleen maar respect voor hebben?
Klik om te vergroten...

Wie heeft er een ban?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
tomz0r zei:
nicolai zei:
jammer van de ban...ik was het ook niet vaak met hem eens ofzo, maar hij had wel een bepaalde positieve inbreng; een ongezouten eigen mening. daar kun je toch alleen maar respect voor hebben?
Klik om te vergroten...

Wie heeft er een ban?
Klik om te vergroten...
Wromtraxe
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ontzettend zielige jongen, hij schreeuwde om aandacht en hulp, alleen niet met zoveel woorden. Ik vond het overduidelijk te zien dat hij zwaar depressief is. Hoop dat ie zichzelf niets aandoet...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik hoop eigenlijk dat ie zichzelf wel wat aandoet.
Opgeruimd staat netjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."