#1
Wromtraxe zei:En niet fris, onhygi毛nisch, verwerpelijk
...een krachtige detergent kan hierbij helpen...
Wromtraxe zei:En niet fris, onhygi毛nisch, verwerpelijk

caatje zei:Flaffie zei:caatje zei:Waarom is een prostituee nou weer ranzig?
Omdat ze der billen niet goed afveegt![]()
Domme vraag dom antwoord.
Domme vragen bestaan niet! Kortzichtigheid daarentegen.....
3970 zei:Het was een normale vraag m.i., maar jij bent waarschijnlijk niet slim genoeg om dat in te zien, laat staan er een duidelijk en samenhangend antwoord op te geven. En prostitutie heeft niets met "Love" te maken btw....
3970 zei:Het was een normale vraag m.i., maar jij bent waarschijnlijk niet slim genoeg om dat in te zien, laat staan er een duidelijk en samenhangend antwoord op te geven. En prostitutie heeft niets met "Love" te maken btw....
Flaffie zei:Gast ik weet dat jij alleen maar commentaar op mij hebt.
Laat mij gewoon mijn mening geven.
Als je een prostituee bent dan neuk je zonder enig gevoel van liefde.
Wat is er mis met die zin.
En kom nou niet met de opmerking dat ik niet slim genoeg ben om dat in te zien.
Het maakt niet uit wat ik zeg .. Jij zoekt gewoon heel de tijd naar reacties van mij waar jij weer zulk soort antwoorden op kan geven .. best zielig.
En misschien reageer ik vaker op uitspraken van jou, omdat je daar eigenlijk gewoon om vraagt. 3970 zei:Flaffie zei:Gast ik weet dat jij alleen maar commentaar op mij hebt.
Laat mij gewoon mijn mening geven.
Als je een prostituee bent dan neuk je zonder enig gevoel van liefde.
Wat is er mis met die zin.
En kom nou niet met de opmerking dat ik niet slim genoeg ben om dat in te zien.
Het maakt niet uit wat ik zeg .. Jij zoekt gewoon heel de tijd naar reacties van mij waar jij weer zulk soort antwoorden op kan geven .. best zielig.
Maak jezelf geen illusies; je bent echt niet de enige waar ik wel eens op reageerEn misschien reageer ik vaker op uitspraken van jou, omdat je daar eigenlijk gewoon om vraagt.
![]()
Flaffie zei:Ik zeg niet dat ik de enige ben waar jij op reageert !?
Het gaat erom dat jij nog nooit een normale reactie hebt gegeven op iets wat ik heb gezegd.
Zielig ..

cronos zei:ik ken wel degelijk prostituees,die verliefd gekomen zijn op een klant en nu een een relatie hebben![]()
Flameon zei:cronos zei:ik ken wel degelijk prostituees,die verliefd gekomen zijn op een klant en nu een een relatie hebben![]()
Ja, ik ken er ook genoeg. En dan niet uit mijn prive leven, maar via mijn werk leven. Kom regelmatig op mijn werk deze dames tegen en soms komt het ook voor dat hun echtgenoot een klant is geweest.
Flaffie zei:Domme vragen bestaan wel, jij snapt ook wel dat ik bedoel met "ranzig" dat ze met mannen naar bed gaat voor geld. Dat is gewoon mijn "mening" Ik vind dat ranzig als dat mijn vriendin zou zijn. Het idee dat zij met andere naar bed gaat voor geld. Where is the love?
Jij hebt nu wel bewezen dat jij kortzichtig bent. Alleen al om het feit dat je mijn mening niet respecteert
Mijn hele denken ligt overhoop, dus ook motivaties en dergelijke.Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.
Dat is denk ik een probleem. Een kunstenaar schildert zijn werk (Het in handen nemen van je leven) Een kunstenaar loopt afentoe naar achteren om zijn werk te bekijken (Het observeren van je leven)Mindgamer zei:Mijn hele denken ligt overhoop, dus ook motivaties en dergelijke.Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.
Ben z贸贸贸贸贸贸贸 druk en impulsief, dat ik het gevoel heb dat ik geleefd wordt in plaats van dat ik zelf leef![]()
Maar ik vind jou ook heel lief hoooorrrr!!!![]()
Wromtraxe zei:Dat is denk ik een probleem. Een kunstenaar schildert zijn werk (Het in handen nemen van je leven) Een kunstenaar loopt afentoe naar achteren om zijn werk te bekijken (Het observeren van je leven)Mindgamer zei:Mijn hele denken ligt overhoop, dus ook motivaties en dergelijke.Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.
Ben z贸贸贸贸贸贸贸 druk en impulsief, dat ik het gevoel heb dat ik geleefd wordt in plaats van dat ik zelf leef![]()
Maar ik vind jou ook heel lief hoooorrrr!!!![]()
Door deze opmerking denk ik dat jij meer je leven observeert dan het in handen heb. Volgens mij heb jij echt totaal geen controle over je leven niet waar?
Had ik ook een tijdje. Het word tijd weer de schilder ipv de observator te zijn. Lees boeken van Osho.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."