#1
als vriendin ja,maar niet als geliefde...er zouden stemmekes in mijn koppie zeggen,cronoske niet doen, neem nu dat ze hervalt in haar beroep als prostitutuee 


Mijn hele denken ligt overhoop, dus ook motivaties en dergelijke.Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.
Dat is denk ik een probleem. Een kunstenaar schildert zijn werk (Het in handen nemen van je leven) Een kunstenaar loopt afentoe naar achteren om zijn werk te bekijken (Het observeren van je leven)Mindgamer zei:Mijn hele denken ligt overhoop, dus ook motivaties en dergelijke.Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.
Ben zóóóóóóó druk en impulsief, dat ik het gevoel heb dat ik geleefd wordt in plaats van dat ik zelf leef![]()
Maar ik vind jou ook heel lief hoooorrrr!!!![]()
Wromtraxe zei:Dat is denk ik een probleem. Een kunstenaar schildert zijn werk (Het in handen nemen van je leven) Een kunstenaar loopt afentoe naar achteren om zijn werk te bekijken (Het observeren van je leven)Mindgamer zei:Mijn hele denken ligt overhoop, dus ook motivaties en dergelijke.Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.
Ben zóóóóóóó druk en impulsief, dat ik het gevoel heb dat ik geleefd wordt in plaats van dat ik zelf leef![]()
Maar ik vind jou ook heel lief hoooorrrr!!!![]()
Door deze opmerking denk ik dat jij meer je leven observeert dan het in handen heb. Volgens mij heb jij echt totaal geen controle over je leven niet waar?
Had ik ook een tijdje. Het word tijd weer de schilder ipv de observator te zijn. Lees boeken van Osho.
Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.
Mijn hele denken ligt overhoop, dus ook motivaties en dergelijke.
Ben zóóóóóóó druk en impulsief, dat ik het gevoel heb dat ik geleefd wordt in plaats van dat ik zelf leef![]()
Maar ik vind jou ook heel lief hoooorrrr!!!![]()
En dat zeg jij? Iemand die claimt geen emoties te hebben. Ik heb liever iemand als Mindgamer als lief om mijn leven mee te delen dan een koud en gevoelloos mens als jij. Hij denkt tenminste nog over de dingen na.
Wromtraxe zei:Kampen voor joden kwamen voort uit jaloezie. Wat een emotie is.
Verder ben ik het eens dat zuivering een manier is om de mensheid te perfectioneren. Mijn grote held is dan ook Radovan Karadžić
Laat hem maar Cronos, hij weet duidelijk niet waar hij het over heeftcronos zei:Wromtraxe zei:Kampen voor joden kwamen voort uit jaloezie. Wat een emotie is.
Verder ben ik het eens dat zuivering een manier is om de mensheid te perfectioneren. Mijn grote held is dan ook Radovan Karadžić
WTF!!! WAT VOOR EEN DEBIEL BEN JIJ!!!ZUIVERING?INDERDAAD,1NE VOOR JE ZIEKE GEEST!!!!
Radovan Karadžić je held???iemand die medeplichtig is aan fraude,genocide,schending van de mensenrechten,concentratiekampen opgericht heeft,...IDIOOT DAT JE BENT!!!!
GA ERGENS HEEN WAAR ER OORLOG GEVOERD WORDT,JE ZOU SNEL WENEND TERUG WILLEN KEREN!!! TJONG,TJONGE...YOU HAVE A SICK MIND,ASSHOLE!!!
sorry ik weet dat je hier niemand hier mag uitscheldenbeste moderators,maar mensen die symphatie hebben voor oorlog,daar kan ik echt niet tegen
![]()
HIER JE EEN FOTO VAN JE HELD![]()
![]()
![]()
![]()
VREDE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst gevolg, dan oorzaak..loadrunner zei:Denk hier eens over na:
Zijn emoties de oorzaak of het gevolg van je eigen denken.
djstayla zei:Ze maken zich wel altijd goed schoon "ahum":P
Een meisje wat je meepikt als one night stand, zijn soms de smerigste "hoeren"
Maar zelf lijkt het me niks, dat je weet dat ze die middag al tig mannen over der heen heeft gehad![]()

Ja hè,Drientje zei:Laat hem maar Cronos, hij weet duidelijk niet waar hij het over heeftcronos zei:Wromtraxe zei:Kampen voor joden kwamen voort uit jaloezie. Wat een emotie is.
Verder ben ik het eens dat zuivering een manier is om de mensheid te perfectioneren. Mijn grote held is dan ook Radovan Karadžić
WTF!!! WAT VOOR EEN DEBIEL BEN JIJ!!!ZUIVERING?INDERDAAD,1NE VOOR JE ZIEKE GEEST!!!!
Radovan Karadžić je held???iemand die medeplichtig is aan fraude,genocide,schending van de mensenrechten,concentratiekampen opgericht heeft,...IDIOOT DAT JE BENT!!!!
GA ERGENS HEEN WAAR ER OORLOG GEVOERD WORDT,JE ZOU SNEL WENEND TERUG WILLEN KEREN!!! TJONG,TJONGE...YOU HAVE A SICK MIND,ASSHOLE!!!
sorry ik weet dat je hier niemand hier mag uitscheldenbeste moderators,maar mensen die symphatie hebben voor oorlog,daar kan ik echt niet tegen
![]()
HIER JE EEN FOTO VAN JE HELD![]()
![]()
![]()
![]()
VREDE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De dwaze moeders op het plein
Wier kinderen verduisterd zijn
En die nog steeds jaren door
Roepen ongehoord
Ze schuifelen door het journaal
Geef hun een teken een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn
Gezinnen die de apartheidswaan
Meedogenloos uiteen liet slaan
Ze komen toch weer bij elkaar voor even maar
Want liefde is daar illegaal
Geef hun een teken, een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn
Vervolgden om geloof of ras
Vervolgden om wat vader was
Vervolgden met het schietgebed
Van Jezus, Marx of Mohammed
Vervolgden met een ideaal
Geef hun een teken een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn
Vervolgden om geloof of ras
Vervolgden om wat vader was
Vervolgden met het schietgebed
Van Jezus, Marx of Mohammed
Vervolgden met een ideaal
Geef hun een teken een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn
De dwaze moeders op het plein
Wier kinderen verduisterd zijn
En die nog steeds jaren door
Roepen ongehoord
Zoals de mijnwerkers in de mijn
De redding moet aanwezig zijn
De andere zijn hulp gaan halen
Het wachten is op de signalen….
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."