Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen prostituee als vriendin

Een prostituee als vriendin

127 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
Cosmic Controler zei:
geloof mij maar dat ik ruimdenkend ben, anders zat ik niet op dit forum denk ik :smoke:
Klik om te vergroten...

Het is niet erg ruimdenken om te denken dat iedereen van dit forum ruimdenken is nietwaar?
Of drugs relateren aan denken outside the box... :sunglasses:
Klik om te vergroten...


OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
















powned
E
EzraGonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wromtraxe zei:
En niet fris, onhygiënisch, verwerpelijk
Klik om te vergroten...

...een krachtige detergent kan hierbij helpen...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk hier eens over na:

Zijn emoties de oorzaak of het gevolg van je eigen denken.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wromtraxe zei:
Kampen voor joden kwamen voort uit jaloezie. Wat een emotie is.
Verder ben ik het eens dat zuivering een manier is om de mensheid te perfectioneren. Mijn grote held is dan ook Radovan Karadžić
Klik om te vergroten...

WTF!!! WAT VOOR EEN DEBIEL BEN JIJ!!!ZUIVERING?INDERDAAD,1NE VOOR JE ZIEKE GEEST!!!!
Radovan Karadžić je held???iemand die medeplichtig is aan fraude,genocide,schending van de mensenrechten,concentratiekampen opgericht heeft,...IDIOOT DAT JE BENT!!!!
GA ERGENS HEEN WAAR ER OORLOG GEVOERD WORDT,JE ZOU SNEL WENEND TERUG WILLEN KEREN!!! TJONG,TJONGE...YOU HAVE A SICK MIND,ASSHOLE!!!
sorry ik weet dat je hier niemand hier mag uitschelden :flushed: beste moderators,maar mensen die symphatie hebben voor oorlog,daar kan ik echt niet tegen :angry:

HIER JE EEN FOTO VAN JE HELD :angry: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

VREDE!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
cronos zei:
Wromtraxe zei:
Kampen voor joden kwamen voort uit jaloezie. Wat een emotie is.
Verder ben ik het eens dat zuivering een manier is om de mensheid te perfectioneren. Mijn grote held is dan ook Radovan Karadžić
Klik om te vergroten...

WTF!!! WAT VOOR EEN DEBIEL BEN JIJ!!!ZUIVERING?INDERDAAD,1NE VOOR JE ZIEKE GEEST!!!!
Radovan Karadžić je held???iemand die medeplichtig is aan fraude,genocide,schending van de mensenrechten,concentratiekampen opgericht heeft,...IDIOOT DAT JE BENT!!!!
GA ERGENS HEEN WAAR ER OORLOG GEVOERD WORDT,JE ZOU SNEL WENEND TERUG WILLEN KEREN!!! TJONG,TJONGE...YOU HAVE A SICK MIND,ASSHOLE!!!
sorry ik weet dat je hier niemand hier mag uitschelden :flushed: beste moderators,maar mensen die symphatie hebben voor oorlog,daar kan ik echt niet tegen :angry:

HIER JE EEN FOTO VAN JE HELD :angry: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

VREDE!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Laat hem maar Cronos, hij weet duidelijk niet waar hij het over heeft

De dwaze moeders op het plein
Wier kinderen verduisterd zijn
En die nog steeds jaren door
Roepen ongehoord
Ze schuifelen door het journaal
Geef hun een teken een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn

Gezinnen die de apartheidswaan
Meedogenloos uiteen liet slaan
Ze komen toch weer bij elkaar voor even maar
Want liefde is daar illegaal
Geef hun een teken, een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn

Vervolgden om geloof of ras
Vervolgden om wat vader was
Vervolgden met het schietgebed
Van Jezus, Marx of Mohammed
Vervolgden met een ideaal
Geef hun een teken een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn

Vervolgden om geloof of ras
Vervolgden om wat vader was
Vervolgden met het schietgebed
Van Jezus, Marx of Mohammed
Vervolgden met een ideaal
Geef hun een teken een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn

De dwaze moeders op het plein
Wier kinderen verduisterd zijn
En die nog steeds jaren door
Roepen ongehoord
Zoals de mijnwerkers in de mijn
De redding moet aanwezig zijn
De andere zijn hulp gaan halen
Het wachten is op de signalen….
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat gaan we weer heerlijk oftopic.....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doe ik goed he? :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
ontopic caatje :flushed: ,ok dan gaan we weer ontopic :grin:
mijn grote held is niet Radovan Karadžić,die wil ik niet als vriend :(
mijn grote held is hot marijke,haar wil ik wel als vriendin :grin:

http://www.hotmarijke.be
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm, die hotmarijke vind ik maar een beetje te stevig. Ik zou haar wel neuken hoor, daar niet van, maar echt een mooi lichaam heeft ze ook weer niet.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
loadrunner zei:
Denk hier eens over na:

Zijn emoties de oorzaak of het gevolg van je eigen denken.
Klik om te vergroten...
Eerst gevolg, dan oorzaak..
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ze maken zich wel altijd goed schoon "ahum" :openmouth: :P
Een meisje wat je meepikt als one night stand, zijn soms de smerigste "hoeren"
Maar zelf lijkt het me niks, dat je weet dat ze die middag al tig mannen over der heen heeft gehad :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
djstayla zei:
Ze maken zich wel altijd goed schoon "ahum" :openmouth: :P
Een meisje wat je meepikt als one night stand, zijn soms de smerigste "hoeren"
Maar zelf lijkt het me niks, dat je weet dat ze die middag al tig mannen over der heen heeft gehad :)
Klik om te vergroten...


Dat maakt de man die ze "meepikt" de smerigste hoerenloper dan he :wink:
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ach ja..Tis niet mijn ding :)
Het kan wel handig zijn als je niet gebonden wil zijn, en toch aan je trekken wil komen..
Mischien heb je geen tijd voor een relatie, maar wel behoefte aan snel ff klaarkomen zonder de rechter/linkerhand :beer:

+ Geen versierpogingen rompslomp, en hopen dat je in der bed beland
+ geen extra kosten (eten, kleding etc.)

Neuken en wegwezen :beer:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
cronos zei:
Wromtraxe zei:
Kampen voor joden kwamen voort uit jaloezie. Wat een emotie is.
Verder ben ik het eens dat zuivering een manier is om de mensheid te perfectioneren. Mijn grote held is dan ook Radovan Karadžić
Klik om te vergroten...

WTF!!! WAT VOOR EEN DEBIEL BEN JIJ!!!ZUIVERING?INDERDAAD,1NE VOOR JE ZIEKE GEEST!!!!
Radovan Karadžić je held???iemand die medeplichtig is aan fraude,genocide,schending van de mensenrechten,concentratiekampen opgericht heeft,...IDIOOT DAT JE BENT!!!!
GA ERGENS HEEN WAAR ER OORLOG GEVOERD WORDT,JE ZOU SNEL WENEND TERUG WILLEN KEREN!!! TJONG,TJONGE...YOU HAVE A SICK MIND,ASSHOLE!!!
sorry ik weet dat je hier niemand hier mag uitschelden :flushed: beste moderators,maar mensen die symphatie hebben voor oorlog,daar kan ik echt niet tegen :angry:

HIER JE EEN FOTO VAN JE HELD :angry: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

VREDE!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Laat hem maar Cronos, hij weet duidelijk niet waar hij het over heeft

De dwaze moeders op het plein
Wier kinderen verduisterd zijn
En die nog steeds jaren door
Roepen ongehoord
Ze schuifelen door het journaal
Geef hun een teken een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn

Gezinnen die de apartheidswaan
Meedogenloos uiteen liet slaan
Ze komen toch weer bij elkaar voor even maar
Want liefde is daar illegaal
Geef hun een teken, een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn

Vervolgden om geloof of ras
Vervolgden om wat vader was
Vervolgden met het schietgebed
Van Jezus, Marx of Mohammed
Vervolgden met een ideaal
Geef hun een teken een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn

Vervolgden om geloof of ras
Vervolgden om wat vader was
Vervolgden met het schietgebed
Van Jezus, Marx of Mohammed
Vervolgden met een ideaal
Geef hun een teken een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn

De dwaze moeders op het plein
Wier kinderen verduisterd zijn
En die nog steeds jaren door
Roepen ongehoord
Zoals de mijnwerkers in de mijn
De redding moet aanwezig zijn
De andere zijn hulp gaan halen
Het wachten is op de signalen….
Klik om te vergroten...
Ja hè,
verschuil je vernedering maar onder poetische onzin
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#15
cronos zei:
Wromtraxe zei:
Kampen voor joden kwamen voort uit jaloezie. Wat een emotie is.
Verder ben ik het eens dat zuivering een manier is om de mensheid te perfectioneren. Mijn grote held is dan ook Radovan Karadžić
Klik om te vergroten...

WTF!!! WAT VOOR EEN DEBIEL BEN JIJ!!!ZUIVERING?INDERDAAD,1NE VOOR JE ZIEKE GEEST!!!!
Radovan Karadžić je held???iemand die medeplichtig is aan fraude,genocide,schending van de mensenrechten,concentratiekampen opgericht heeft,...IDIOOT DAT JE BENT!!!!
GA ERGENS HEEN WAAR ER OORLOG GEVOERD WORDT,JE ZOU SNEL WENEND TERUG WILLEN KEREN!!! TJONG,TJONGE...YOU HAVE A SICK MIND,ASSHOLE!!!
sorry ik weet dat je hier niemand hier mag uitschelden :flushed: beste moderators,maar mensen die symphatie hebben voor oorlog,daar kan ik echt niet tegen :angry:

HIER JE EEN FOTO VAN JE HELD :angry: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

VREDE!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ach,
moet ik hier woorden voor hebben? Je bent een emotioneel misbaksel met een zwake geest waar je geen controle over heb.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan zijn,
Ik haat me benen. Ik stap iedere dag met het verkeerde been uit bed
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wromtraxe, wat is je probleem? Heb je slecht geslapen?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Moet je dan niet eens gaan denken aan amputatie?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het wel tijd voor een ban wegens het promoten van genocide enzo allemaal.
Grootste kutmongool van DF. Kunnen AT, mindgamer en tomzor met zijn 3en niet tegen op.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou, ik probeer geen mongool te zijn hoor.. :openmouth: :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."