Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: jou favoriete trip nummer. http://www.youtube.com/watch?v=V1spU_XpnSE"
"Eindhoven metalmeeting was zeker lekker thrashen had voor ik naar binnen ging een pijpje gerookt maar dat bleek geen goed idee naderhand xD te heftig allemaal anyway Metalcamp slovenia"
"en voor de mensen die niet graag te veel rare dingen nemen naast wiet en bier heb ik mijn eigen tip als ervaren mosher en headbanger. Ga los Wakker die adrenaline aan en rook een lekkere sativa erbij of drink een energydrankje. Ik zelf zoek gewoon de moshpit op een festival en headbang er op los. in mijnervaring word je pas moe als je even rust neemt. Letterlijk partycrashen noem ik dat, gewoon doorfeesten tot je lichaam in slaapstand gaat en je in elkaar stort en dat kan lang duren als die adrenaline stroomt je gaat aleen heel diep en lang slapen dus zorg dat je maten bij je hebt. de metalfestivals waar i kheen ga is iedereen wel zo sociaal je naar een boom te slepen en op het gras te leggen maar heb ook anders mee gemaakt"
"absoluut. darom heb ik harde vechtsport altijd lek gevonden. in een goede wedstrijd heb je die adrenaline testosteron en de endorfines als je een klap gehad hebt samenwerken en creeeren een trance warin alles langzamer lijkt te gaan en iedere klap die je krijgt of uitdeelt is als een hit van de bong. ADRENALIN RULES"
"metalcamp slovenie"
"Ok ik heb van iemand 3 gefeminiseerde zaadjes van een autoflow gekregen weet zo niet precies welke maar daar kom ik op trug. de tijd tot de oogst zou ongeveer 65 dagen moeten zijn en ik ga september weg voor meerdere maanden. Ook moet ik low profile houden. heb heel veel land en een stiekume vader maar een moeder die me de keet uit schopt als ze het merkt. Ik heb een gigazolder waarhet vrij warm word maar er is maar 1 raampje dat matig zon vangt. verder heb ik een grote open silo waar ik ze in potten in kan zetten. open lucht en omringd door beton. Iemand tips om voor ik 9 maanden in een land waar wiet verboden is zit nog een oogstje te maken? hoeft geen geweldige te zijn als het maar snel is. ik begin woensdag of donderdag met kweken en probeer om een verslag bij te houden voor jullie"
"Huidig plan:zaadjes kiemen en poten in een klein potje op zolder voor het raam, er staat nooti vole zon op maar het is op zolder snikheet en er komt wel de hele dag licht binnen. als het plantje een beetje groeit gaat ie naar buiten naar de silo en gaat ie in een zo groot mogelijke bak(ik timmer gewoon iets zodat er veel ruimte is) en controleer ik voortaan gewoon of er geneog water is. ik heb als grond in gedachten om de oude mesthoo pte gebruiken. onze oude mesthoop is 100% paardemest die in een soort zwarte grond veranderd is. onderin de pot zowiezo nog wat pure mest en een gewassen bananenschil. pot word een meter bij een meter met een armlengte diepgang waarschijnlijk. Ik hoop dat de meststoffen flink meehelpen. Mijn enige andere optie is op zolder laten staan bij het raam tot de geur mijn moeder omhoog helpt...."
"de kamer temperatuur is ongeveer 19-21 graden... en inmiddels na meerdere methodes nog niets... geen enkel zaadje wil kiemen. allemaal gekocht bij de bovenstaande banner"
"Ok in ieder geval al behoed voor grote fouten. die mest ligt daar al 5 jaar ofzo in regen en wind dus dat is goede compost. ik stop wel gewoon in de klei. heb een paar hectares land en meerdere sloten aleen daar komen paarden bij.... en om je vraag te beandwoorden... een oude hippie vertelde me dat je superwiet kreeg als je een bananenschil onderin stopt mits de bestrijdingsmiddelen eraf gewassen zijn xD"
"Re: jou favoriete trip nummer. Stoned Jesus- red wine denk 70 stijl met een zware doom/stoner sound"