#1
Haha dat is die kerel van "Inside LSD" he op jouw avatar? ![:tearsofjoy:]()
W.F.L. zei:Het lijkt me trouwens helemaal niet goed als al je vrienden drugs gebruiken, het is wel fijn als je elkaar kent voor je begon met drugs, maar als je in contact komt door de drugs en dat het enigste raakvlak is weet ik het eigenlijk niet. Samen drugs gebruiken schept dan misschien een band, aan de andere kant werkt het ook best afbottend en je kunt niet echt zeggen dat je iemand echt kent als je elkaar alleen ziet wanneer iedereen onder invloed is, feesten enzo.. Dat kan wel leuk zijn maar dat noem ik geen echte vriendschap. Wat niet wegneemt dat ik ook fijne mensen ontmoet heb die ik ook nuchter wil zien.Maar dan moeten er echt wat meer raakvlakken zijn dan enkel en alleen drugs.
Tripper zei:Ze staan me met spandoeken aan te moedigen..
W.F.L. zei:Mijn ouders weten dat ik vanalles gebruikt heb, ze vinden het niet goed, ze verkeren in het ongewisse, want ze weten toch dat ik rotzooi neem als ik dat wil. Moet me er alleen niet meer op laten betrappen. M'n broer weet het ook, die boeit het niet zo. En tja, m'n beste maatje gebruikt ook drugs, ik zie veel mensen onder invloed, ik heb ook vrienden die geen drugs gebruiken, die zie ik dan nuchter, maar niet erg vaak. Die weten ook wel dat ik gebruik, ik maak er tegen de meeste mensen geen geheim van, behalve familie. Meestal hang ik 's weekends toch wel uit m'n plaat rond op een of ander feest of een of andere stad.![]()

En hoe denk je dat dat gaat als je wel iets vasts hebt? :PSkirre zei:Vrienden gebruiken ook en degene die niet gebruiken accepteren het gewoon. Mijn familie weet er al helemaal niks van en waarschuwt me iedere keer weer als ik naar een festival ga.
Een meid waar ik al enige tijd mee bezig ben weet niks van mijn gebruik af maar ik zou het haar graag vertellen... Zij is heel eerlijk tegen mij en ze denkt ook alles van mij te weten maar ik ben bang dat ze het niet goedkeurt en ik haar kwijt raak...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."