Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpen relaties en/of fuckbuddies

Open relaties en/of fuckbuddies

238 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Evert zei:
Het zou dus best kunnen dat bepaalde regio's in Nederland meer gelooft in vrije liefde dan andere regio's.
Klik om te vergroten...

AMSTERDAM!

:rolleyes:

Edit: Denk niet dat Vode daar woont trouwens, maar meestal zijn de grote steden het meest ruimdenkend. Dat had je zelf ook wel kunnen beantwoorden of niet? :P
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
:angry: Nee! De mijne!
Klik om te vergroten...

Zelf heb ik reeds een fuckbuddy, maar (zoals ik eerder al wel eens vermeld heb :wink: ) een triootje met W.F.L. en KoxBox sla ik niet af :hearteyes:

Dat ik een friend with benefits heb betekent thans niet dat ik niet gefrustreerd ben omdat ik geen relatie heb.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MrEko zei:
Zelf heb ik reeds een fuckbuddy, maar (zoals ik eerder al wel eens vermeld heb :wink: ) een triootje met W.F.L. en KoxBox sla ik niet af :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik zou een trio met mezelf ook nooit afslaan :sunglasses: :grin:

MrEko zei:
friend with benefits.
Klik om te vergroten...

Is een betere term dan "fuckbuddy" ja. :P
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
MrEko zei:
friend with benefits.
Klik om te vergroten...

Is een betere term dan "fuckbuddy" ja. :P
Klik om te vergroten...

Maar het duurt zoveel langer om te typen. :-P
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja hoe ik erover denk....

na 9 jaar een relatie te hebben, hebben wij besloten (na goede en duidelijke gesprekken) om een open relatie te starten.
Wij hebben daarin de regels dat je eerlijk bent tegenover elkaar en respect toont voor de ander zijn gevoelens.
Ik ben niet bang dat het mijn relatie negatief zal beïnvloeden. Wij hebben een goede relatie en weten wat we van elkaar kunnen verwachten. We vertrouwen elkaar door en door. We weten dat het contact dat wij met andere mensen zullen hebben puur de lust zal zijn en er geen liefde bij komt kijken. Gebeurt dit wel dan is de afspraak dat we het elkaar vertellen. Ik denk dat het onze relatie zelfs een leuke wendig gaat geven. Al weet ik dit nog niet, omdat de eerste ervaringen nog moeten volgen.....
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt spannend, succes! :grin:
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Evert zei:
Klinkt spannend, succes! :grin:
Klik om te vergroten...

ja spannend is het idd :grin:

maar in hoeverre heb jij/jullie nu een open relatie?
en hoe verloopt het?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
maar wat nou als die andere jongens veel beter zijn dan ik? :flushed:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Evert zei:
@vode: denk je dat alleen jouw specifieke vriendengroep zo denkt of is dat in jouw woonplaats/regio gewoon meer geaccepteerd?

Als het tweede het geval is, dan wil ik verhuizen naar waar jij woont. :-P
Waar woon je? :-P
Klik om te vergroten...
Nee geen regio en als het dan zo was zou ik het nog niet eens vertellen want zoiets gebeurt binnen een vriendengroep waar men elkaar graag ziet en respecteert en niet met random mensen. :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik trek zowiezo geen vergelijkingen met dieren eerlijk gezegd. Mensen zijn dan wel dieren, je kan ze nog steeds niet met elkaar vergelijken imho, net als appels en peren. Allebei fruit maar niet hetzelfde. Net zoals dat je alle dieren niet over een kam kan scheren. Een dolfijn kan dan wel vet intelligent zijn en monogaam zijn, maar konijnen die volgen hun instinct maar wat en neuken in het rond.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
en is dan de appel of de peer zo veel verder ontwikkeld?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
Polygamie wordt gestraft, daarom liggen er vaak konijnen op de tafel tijdens kerstmis!(dat doen mensen toch?)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Andrew zei:
Polygamie wordt gestraft, daarom liggen er vaak konijnen op de tafel tijdens kerstmis!(dat doen mensen toch?)
Klik om te vergroten...
Moet jou vriendin ook 3 meter achter jou blijven in het openbaar?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou het ook echt niet aan kunnen zien om m'n meisje te zien genieten bij iemand anders.

fuckbuddies lijken me ideaal, maar als je dan later op je 30e ineens beseft dat je je wel helemaal sufgeneukt hebt, maar ondertussen geen ervaring hebt opgedaan in het hebben van serieuze langdurige relaties...

Kan best confronterend zijn..
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
Andrew zei:
Polygamie wordt gestraft, daarom liggen er vaak konijnen op de tafel tijdens kerstmis!(dat doen mensen toch?)
Klik om te vergroten...
Moet jou vriendin ook 3 meter achter jou blijven in het openbaar?
Klik om te vergroten...
Nee, wel voor me, dan kan ik sniperen jeweettohgg :sunglasses:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat is een kunst vanaf 3 meter, dan kun je haar nog in haar kont prikken met je sniper...
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jij bent zelf een facepalm!
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans? :confused:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
MrEko zei:
Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans? :confused:
Klik om te vergroten...

Whoa wut?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."