Mijn relatie IS net goed omdat ie open begon. Elkaar ziekelijk vaak zeggen: ''nou, het kan morgen al gedaan zijn yo!'' Tot zelfs helemaal niet geïnteresseerd zijn in waar de wederhelft uithing. Van een vreemde en vrij koele relatie naar een erg stabiele.
Mensen nemen te weinig tijd elkaar gewend te raken, denk ik. Als je het serieus meent zit je nog tientallen jaren samen als alles goed gaat, ik zou gék worden moest m'n lief me elke dag 3 keer bellen. Een weekendrelatie nu ik erover denk
En laten rondneuken wierp z'n vruchten af. Het gebeurde gewoon niet. Jaloezie de eerste maanden uit je relatie bannen lijkt ze sterker te maken, omdat je tijd om aan elkaar te wennen gegund wordt. Als vreemdgaan toegelaten is het niet spannend, anyhow. Na 'n jaar 'n half toch maar gestopt met lopen zeiken dat we 'n open relatie hadden. Onze open relatie was eigenlijk dichter dan gelijk welke ik ooit eerder had, en door geen uren met elkaar te bellen, Tegen elkaar plakken en 4 keer per dag neuken is het nog nét zo spannend als de allereerste keer toen. En dubbel zo goed.
Ja, Shobriqk, als je dit leest, dat was 'n hint. We moeten onszelf nog 's pushen om te vrijen yo!
Eigenlijk vrij zielig, dat ik panikeer over te weinig seks. Waarom vergt onze cultuur blijkbaar een gemiddelde van 2 keer per week? Laat me 1 keer per maand normaal vinden, medialand
Anyhow: Hoera aan open relaties, zeker als ze doorgroeien naar hechte, vaste relaties. Naar m'n eigen ervaring bij kennissen blijven koppels met een open relatie langer samen zelfs. En ze zien elkaar minstens net zo graag.