#1
W.F.L. zei:MrEko zei:friend with benefits.
Is een betere term dan "fuckbuddy" ja. :P
Maar het duurt zoveel langer om te typen. :-P
W.F.L. zei:MrEko zei:friend with benefits.
Is een betere term dan "fuckbuddy" ja. :P
Evert zei:Klinkt spannend, succes!![]()
Nee geen regio en als het dan zo was zou ik het nog niet eens vertellen want zoiets gebeurt binnen een vriendengroep waar men elkaar graag ziet en respecteert en niet met random mensen.Evert zei:@vode: denk je dat alleen jouw specifieke vriendengroep zo denkt of is dat in jouw woonplaats/regio gewoon meer geaccepteerd?
Als het tweede het geval is, dan wil ik verhuizen naar waar jij woont. :-P
Waar woon je? :-P
Ik heb nog helemaal geen ervaringen met open relaties, maar ik zou het dolgraag proberen.*little star* zei:maar in hoeverre heb jij/jullie nu een open relatie?
en hoe verloopt het?
Dan kan zij dat aan jou proberen te leren. En als je het niet kan, big deal...Dreuge zei:maar wat nou als die andere jongens veel beter zijn dan ik?![]()
Evert zei:Ik ben op het moment single, dus er valt nu weinig te proberen, maar ooit... :-P
Achja, ik denk over zoveel dingen na die op dit moment in mijn leven nog niet van toepassing zijn.tomz0r zei:Raar dat je er nu al over nadenkt dan.
nou, open relatie en fuckbuddies zijn wel te combineren dus. :-PAmateurtje zei:Relatie, open relatie en fuckbuddy zijn 3 totaal verschillende dingen. Je moet gewoon hetgene kiezen waar je je het beste bij voelt.
Ik zie niet wat er uit te leggen valt aan je kinderen? Pa en ma genieten gewoon van het leven op hun manier, niets bijzonders aan.Fishhead0707 zei:Peter R. de Vries heeft ook een open realtie.. Hij en zijn vrouw vinden het prima.. ga dat je kinderen maar eens uitleggen..![]()
![]()
Evert zei:Achja, ik denk over zoveel dingen na die op dit moment in mijn leven nog niet van toepassing zijn.tomz0r zei:Raar dat je er nu al over nadenkt dan.
nou, open relatie en fuckbuddies zijn wel te combineren dus. :-PAmateurtje zei:Relatie, open relatie en fuckbuddy zijn 3 totaal verschillende dingen. Je moet gewoon hetgene kiezen waar je je het beste bij voelt.
Ik zie niet wat er uit te leggen valt aan je kinderen? Pa en ma genieten gewoon van het leven op hun manier, niets bijzonders aan.Fishhead0707 zei:Peter R. de Vries heeft ook een open realtie.. Hij en zijn vrouw vinden het prima.. ga dat je kinderen maar eens uitleggen..![]()
![]()
MrEko zei:Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans?![]()
MrEko zei:Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans?![]()
MrEko zei:Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans?![]()
MrEko zei:Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."