Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpen relaties en/of fuckbuddies

Open relaties en/of fuckbuddies

238 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
MrEko zei:
friend with benefits.
Klik om te vergroten...

Is een betere term dan "fuckbuddy" ja. :P
Klik om te vergroten...

Maar het duurt zoveel langer om te typen. :-P
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja hoe ik erover denk....

na 9 jaar een relatie te hebben, hebben wij besloten (na goede en duidelijke gesprekken) om een open relatie te starten.
Wij hebben daarin de regels dat je eerlijk bent tegenover elkaar en respect toont voor de ander zijn gevoelens.
Ik ben niet bang dat het mijn relatie negatief zal beïnvloeden. Wij hebben een goede relatie en weten wat we van elkaar kunnen verwachten. We vertrouwen elkaar door en door. We weten dat het contact dat wij met andere mensen zullen hebben puur de lust zal zijn en er geen liefde bij komt kijken. Gebeurt dit wel dan is de afspraak dat we het elkaar vertellen. Ik denk dat het onze relatie zelfs een leuke wendig gaat geven. Al weet ik dit nog niet, omdat de eerste ervaringen nog moeten volgen.....
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt spannend, succes! :grin:
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Evert zei:
Klinkt spannend, succes! :grin:
Klik om te vergroten...

ja spannend is het idd :grin:

maar in hoeverre heb jij/jullie nu een open relatie?
en hoe verloopt het?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
maar wat nou als die andere jongens veel beter zijn dan ik? :flushed:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Evert zei:
@vode: denk je dat alleen jouw specifieke vriendengroep zo denkt of is dat in jouw woonplaats/regio gewoon meer geaccepteerd?

Als het tweede het geval is, dan wil ik verhuizen naar waar jij woont. :-P
Waar woon je? :-P
Klik om te vergroten...
Nee geen regio en als het dan zo was zou ik het nog niet eens vertellen want zoiets gebeurt binnen een vriendengroep waar men elkaar graag ziet en respecteert en niet met random mensen. :)
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#7
*little star* zei:
maar in hoeverre heb jij/jullie nu een open relatie?
en hoe verloopt het?
Klik om te vergroten...
Ik heb nog helemaal geen ervaringen met open relaties, maar ik zou het dolgraag proberen.
Ik ben op het moment single, dus er valt nu weinig te proberen, maar ooit... :-P

Dreuge zei:
maar wat nou als die andere jongens veel beter zijn dan ik? :flushed:
Klik om te vergroten...
Dan kan zij dat aan jou proberen te leren. En als je het niet kan, big deal...
Jij bent nog steeds de man waar ze van houdt. Jij bent nog steeds de man waar zij zich veilig voelt. Jij bent nog steeds de man waar zij zichzelf kan zijn. Jij bent nog steeds de man waarbij de liefde en de passie van de seks af spatten. Die andere gozer is dan enkel een lust object.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Evert zei:
Ik ben op het moment single, dus er valt nu weinig te proberen, maar ooit... :-P
Klik om te vergroten...

Raar dat je er nu al over nadenkt dan.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Relatie, open relatie en fuckbuddy zijn 3 totaal verschillende dingen. Je moet gewoon hetgene kiezen waar je je het beste bij voelt.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tja iedereen heeft zo ze dingen om een relatie of seks leven spannend te houden.

Peter R. de Vries heeft ook een open realtie.. Hij en zijn vrouw vinden het prima.. ga dat je kinderen maar eens uitleggen.. :rolleyes: :)

Ikzelf dacht altijd dat liefde & seks samen moesten, maar die mening ben ik wel van af gestapt.

Ikzelf zou niet zo snel een fuckbuddy nemen of iets dergelijks. Ik ben het type voor een serieuse relatie en dan een monogame. Maar als je dan toch je horizon wil verbreden dan zou ik samen met je partner een trio of kwartet gaan doen.

Of ga na een seksclub of naar de "Meisjes van plezier" Of "Jongens van plezier"

Openbare ontmoetingsplaatsen kan ook natuurlijk.

Voor ieder wat wils.
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#11
tomz0r zei:
Raar dat je er nu al over nadenkt dan.
Klik om te vergroten...
Achja, ik denk over zoveel dingen na die op dit moment in mijn leven nog niet van toepassing zijn.

Amateurtje zei:
Relatie, open relatie en fuckbuddy zijn 3 totaal verschillende dingen. Je moet gewoon hetgene kiezen waar je je het beste bij voelt.
Klik om te vergroten...
nou, open relatie en fuckbuddies zijn wel te combineren dus. :-P

Fishhead0707 zei:
Peter R. de Vries heeft ook een open realtie.. Hij en zijn vrouw vinden het prima.. ga dat je kinderen maar eens uitleggen.. :rolleyes: :)
Klik om te vergroten...
Ik zie niet wat er uit te leggen valt aan je kinderen? Pa en ma genieten gewoon van het leven op hun manier, niets bijzonders aan.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Evert zei:
tomz0r zei:
Raar dat je er nu al over nadenkt dan.
Klik om te vergroten...
Achja, ik denk over zoveel dingen na die op dit moment in mijn leven nog niet van toepassing zijn.

Amateurtje zei:
Relatie, open relatie en fuckbuddy zijn 3 totaal verschillende dingen. Je moet gewoon hetgene kiezen waar je je het beste bij voelt.
Klik om te vergroten...
nou, open relatie en fuckbuddies zijn wel te combineren dus. :-P

Fishhead0707 zei:
Peter R. de Vries heeft ook een open realtie.. Hij en zijn vrouw vinden het prima.. ga dat je kinderen maar eens uitleggen.. :rolleyes: :)
Klik om te vergroten...
Ik zie niet wat er uit te leggen valt aan je kinderen? Pa en ma genieten gewoon van het leven op hun manier, niets bijzonders aan.
Klik om te vergroten...

Nou ik weet het of je de situatie van Peter kent? Het is dus serieus het geval dat die gewoon ze vrouw opbeld en zegt: "Schat ik ga volgende week op vakantie met je 20 jaar jongere vriendin. Oke schat prima veel plezier dan duik ik de koffer in met de buurman." en de kinderen die moeten daar maar mee dealen? dat pa en ma zo vrijgeestig zijn? Ik vind dat nog al heftig.

Maarja ieder ze ding hoor. Maar dat je kinderen enzo daar ook onder moeten lijden vind ik net handig.

Zelfde als je drugs gaat gebruiken terwijl je kinderen hebt. Dat is voor mij gewoon not done.

Maar begrijp me niet verkeerd ik oordeel er niet over, het is gewoon totaal niet mijn ding.

Rustig aan.

:)
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Kijk, maar daar maak je een foute aanname.
Je gaat er direct van uit dat die kinderen er onder lijden, omdat het niet de norm is.

Maar wie zegt dat? Waarom zouden die kinderen lijden als ma eventjes gaat seksen met de buurman? Het is niet alsof ze erbij moeten staan kijken... Ma had net zo goed naar werk kunnen gaan of thee kunnen gaan drinken bij een vriendin...
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jij bent zelf een facepalm!
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans? :confused:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
MrEko zei:
Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans? :confused:
Klik om te vergroten...

Whoa wut?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
MrEko zei:
Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans? :confused:
Klik om te vergroten...

klinkt als je enige kans ja
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
MrEko zei:
Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans? :confused:
Klik om te vergroten...

Weet niet of het je enige kans is, maar als ik het zo lees..eigenlijk wel! :wink:
Jij staat er letterlijk en figuurlijk nog voor hem open denk ik...je wil wel, maar je verstand zegt van niet. Je bent niet verliefd? Dan is het alleen om de sex en als dat het enige is dat je wil, ja dan is dit je enige kans.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#20
MrEko zei:
Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans? :confused:
Klik om te vergroten...

Als hij zelf niks laten horen heeft, en je bent er niet verliefd op bent zou ik het echt niet doen...
Ik heb veel liever een echte vriendin dan een fuckbuddy. De enige (echte) vriendin die ik gehad heb, was ook half uit wanhopigheid van mijn kant, en trust me, je merkt het. Het werkt echt niet op die manier...


Behalve als je open staat voor enkel sex natuurlijk. Als het puur daarom is en zonder gevoelens van beide kanten, dan lijkt het me zelfs logisch dat hij niks van zich liet horen. Voor ik met mijn ex was hadden we ook zo'n regeling, en ik vond het toch wat raar om gewoon met haar om te gaan.

Maar zoals ik het lees doe je het niet enkel voor de sex. Ik zou het dus gewoon laten voor wat het is. Als hij een half jaar ook geen contact met je opnam weet je ook wat je er aan hebt als vriend en zou ik die persoon dus compleet uit mijn leven schrappen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."