#1
PepTalk zei:Ah oke, ik snap je!
Fijn om te weten dat je vriendschap er later niet onder zal lijden.
Lijkt mij toch wel een hekelpuntje:P
ja daar ben ik ook blij om.
En fijn dat we beide geen gevoelens voor elkaar hebben ,daardoor ontstaan vaak ook problemen bij zoiets.

