Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drugs in een relatie en daarbuiten. 15 jaar geleden leerde ik mijn ex kennen (ik ben niet zo oud maar 28 hoor ) , ik werd gepest op school en hij was de enige behalve natuurlijk wat vriendinnen buiten de klas waar ik mee om ging, hij was de eerste gast waar ik van gehouden heb. Na 2 jaar is het helaas uit gegaan, ik heb mijn school afgemaakt en ben zelfs naar het hbo geweest, toen ben ik naar hem op zoek gegaan omdat hij toch mijn eerste vriendje was. Dit lukte me via een leraar kreeg ik toen te horen dat hij toen al problemen had met drugs (iets wat ik toen niet geweten heb) en die leraar gaf me de naam van een vriend van hem die lang contact met hem had gehad. Die heb ik zelfs gevonden en die gaf me zijn adres. En vertelde me er bij dat hij waarschijnlijk wel in een coffeeshop af zou willen spreken. Hij klonk niet blij dat ik hem belde en naderhand was zijn nummer ook afgesloten... Ik heb toen een brief in de bus bij mijn ex gedaan, met mijn telefoonnummer, en hij heeft me toen opgebeld, en hij klonk heel normaal en zo hij vroeg zelfs of ik single was en dat was hij ook nog en zo en wie weet zou het wel weer wat worden zei hij toen (dus ik al eigenlijk wel blij omdat hij vroeger speciaal voor me was). Maar ja je raad het misschien al toen ik hem zo'n 5 jaar geleden opzocht was hij zwaar drugsverslaafd / een junk. Ik dacht eigenlijk dat hij niet meer zou leven gezien hoe hij er 5 jaar geleden aan toe was maar hij schijnt nu in de dagopvang bij het leger des heils te zitten (dakloos dus). Dus weet waar jullie aan beginnen, ik snap wel dat mensen drugs gebruiken om te experimenteren (daar is op zich niks mis mee) maar laat drugs niet je leven (gaan) beheersen."