Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw lengte en gewicht?

Wat is jouw lengte en gewicht?

278 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
EzraGonzo zei:
1.80m
51kg
Klik om te vergroten...

Mag je wel meer eten, of minder gebruiken :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
195cm 88 kilo
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
man man man man man.

Mooie reacties geef je ook Meejhem :grin:
K
K-rboLid
01-01-2024, 00:00
#4
1m74, 88kg :rockband:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb altijd een bepaald beeld bij sommige users, als je ze dan in het echt ziet of op een foto blijkt dat beeld vaak niet te kloppen.

Vandaar dit topic, ik begin:

Lengte 185
Gewicht 75 kilo (hoewel ik al meer dan 10 jaar geen weegschaal meer heb, maar ik heb geen reden om aan te nemen dat ik lichter of zwaarder ben geworden)

Edit: Sommige Sonja Bakkertypes vinden het interessant om je "BMI" er ook bij te zetten, bij deze.

BMI: 21,9
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lengte; 192cm
Gewicht; 73 kg
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ongeveer :
1.87m
75kg
_______
BMI : 21
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Lengte: 175-180 cm
Gewicht: 72-75 kg
BMI: ~23 (heeft rond de 28 gezeten!)

Misschien kunnen jullie ook je BMI erbij zetten, kunnen we zien wie er nou moddervet of graatmager zijn :mrgreen:
(http://www.voedingswaardetabel.nl/bereken/bmi/)

@Chris
Goed bezig :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ongeveer 177cm
66kg (in de ochtend gewogen, volgens mij ben je dan iets lichter dan normaal? 1 kilo ofoz?)

BMI: 21.1
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
183cm en weeg 75. BMI is een slechte indicator aangezien mensen een mooi BMI kunnen hebben maar in verhouding maar weinig spierweefsel hebben en juist een overschot aan vet procentueel. Veel vet is overmatig slecht zoals julie wel weten. Zo kan een bodybuilder bijvoorbeeld obesitas hebben als je alleen naar de BMI schaal kijkt.

Het beste kun je je eigen vetpercentage meten, maar dat is wat exclusiever.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Laten we er dan maar van uit gaan dat iedereen die een gemiddeld of boven gemiddeld BMI heeft erg gespierd is.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
Drientje zei:
Overigens is overgewicht echt wel een erfelijke factor.
Klik om te vergroten...

Je kunt aanleg hebben voor overgewicht, maar dat betekent nog niets.
Ieder pondje gaat door het mondje(, ook al steken jullie ook weleens wat in je kontje).
Klik om te vergroten...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Azgaza is overigens echt een prachtvrouw met echt een wespentaille :hearteyes: Ik denk niet dat als jij iets steviger zou zijn het je zou staan.
Klik om te vergroten...

+1 :grin:

Chris Pontius zei:
ook al steken jullie ook weleens wat in je kontje.
Klik om te vergroten...

Held :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
1,93 cm
82 kg

bmi 21.7
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#15
1.61m
65 kg
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Manonnie zei:
1.61m
Klik om te vergroten...

KOETJIEKOETSJIKOEEEE

E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chris Pontius zei:
Manonnie zei:
1.61m
Klik om te vergroten...

KOETJIEKOETSJIKOEEEE

Klik om te vergroten...
Deed me denken aan:


Ik had 'm al heel lang niet meer gezien.

Fijne tijd was dat :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Chris Pontius zei:
Drientje zei:
Overigens is overgewicht echt wel een erfelijke factor.
Klik om te vergroten...

Je kunt aanleg hebben voor overgewicht, maar dat betekent nog niets.
Ieder pondje gaat door het mondje(, ook al steken jullie ook weleens wat in je kontje).
Klik om te vergroten...
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen?
Klik om te vergroten...
Daarom zegt hij het.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weet ik veel ben iets van 1,85 en heb al jaaaaaren niet op een weegschaal gestaan maar zal wel rond de 70 zitten schat ik in :wave:
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ah, goed bezig :) Maar pas op he, tis bijna kerst/nieuwjaar :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."