Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw lengte en gewicht?

Wat is jouw lengte en gewicht?

278 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#1
1.78 bij 55 kg.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
1.84 m lang en 97 kg :grin:
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#3
1,85 en rond de 75 kg.

*modknip, niet relevant in dit topic eerder storend.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
alweer 100 kg met 1.84 :grin:
c
calimero_aLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anderhalf jaar geleden: 1.65m en 115 kg, nu 1.65 en 61 kg :grin: :grin:

(van maat 54 naar 36 :grin: )
B
Baksteen45Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Baksteen45 zei:
1,76m en rond 53-55
Bmi 18 toch eens wat meer spieren kweken meeste is alweer weg... :(
Klik om te vergroten...

Na 70 dagen clean zijn zelfde lengte maar 70 kg !!
T
ThePhotographerLid
01-01-2024, 00:00
#7
1.80 - 74-75 kg

(En ook met veel krachttraining gaat dit amper omhoog)
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#8
ThePhotographer zei:
1.80 - 74-75 kg

(En ook met veel krachttraining gaat dit amper omhoog)
Klik om te vergroten...

ooit zul je daar blij mee zijn :)

gewoon goed blijven trainen, en je krijgt een super atletische shape.

sommige gasten zijn wat grover gebouwd, en de spiermassa groeit erg hard, daar kon ik vroeger wel jaloers op zijn, maar als je wat later kijkt is het helemaal geen voordeel; met dat lichaamstype moet je heel hard aan de bak blijven gaan om geen uitgezakte drilpudding te worden.

terwijl je met je slanke bouw en goede training veel makkelijker in shape blijft

:wave:
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#9
1.84
schommelend tussen 85/88 kg

Mag wel uitkijken :openmouth:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#10
calimero_a zei:
Anderhalf jaar geleden: 1.65m en 115 kg, nu 1.65 en 61 kg :grin: :grin:

(van maat 54 naar 36 :grin: )
Klik om te vergroten...

:confused:

En een hoop geld kwijt aan nieuwe kleding denk ik?
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#11
calimero_a zei:
Anderhalf jaar geleden: 1.65m en 115 kg, nu 1.65 en 61 kg :grin: :grin:

(van maat 54 naar 36 :grin: )
Klik om te vergroten...
:openmouth:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
1.69 , 74 kilo. Mag nog een kilo of 2 vanaf , maar vind het wel best
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Svali zei:
calimero_a zei:
Anderhalf jaar geleden: 1.65m en 115 kg, nu 1.65 en 61 kg :grin: :grin:

(van maat 54 naar 36 :grin: )
Klik om te vergroten...

:confused:

En een hoop geld kwijt aan nieuwe kleding denk ik?
Klik om te vergroten...
Carlo86 zei:
calimero_a zei:
Anderhalf jaar geleden: 1.65m en 115 kg, nu 1.65 en 61 kg :grin: :grin:

(van maat 54 naar 36 :grin: )
Klik om te vergroten...
:openmouth:
Klik om te vergroten...


Zware pep verslaving :P


OT: 97 kg 1.84, ben zwaar tevreden :grin:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
mandragora zei:
178cm (denk ik :) )
57 kg
Klik om te vergroten...

Inmiddels 59 jeppaa :grin:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
mandragora zei:
mandragora zei:
178cm (denk ik :) )
57 kg
Klik om te vergroten...

Inmiddels 59 jeppaa :grin:
Klik om te vergroten...

Wow, dat is niet echt zwaar :P.


OT: beetje aan het cutten nu 95 kg :grin:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#16
harry123 zei:
OT: beetje aan het cutten nu 95 kg :grin:
Klik om te vergroten...

Na wat gec(k)ut 96 kilo (bij 190 cm) maar ook zwaar tevreden.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha nog niet helemaal tevreden, maar dat komt nooit denk ik :P. Je ziet altijd verbeter puntjes, nu wil ik alleen mijn biceps wat groter en m'n trapezius.
E
EzraGonzoLid
01-01-2024, 00:00
#18
1.80m
51kg
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#19
harry123 zei:
Haha nog niet helemaal tevreden, maar dat komt nooit denk ik :P. Je ziet altijd verbeter puntjes, nu wil ik alleen mijn biceps wat groter en m'n trapezius.
Klik om te vergroten...

Nee, tevreden ben je niet zo snel, daarom is dat mijn belangrijkste uitgangspunt. Toen ik 108 kg was wilde ik 115 kg zijn enz. Stabiel gewicht en gezond zijn, daar gaat het bij mij om.

(al mag mijn trapezius ook wel wat beter :grin: )
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn streef gewicht is nou 100 kg, met vp van 14% op het moment :grin:. Maar dan zal je altijd nog wel weer dingetjes vinden :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."