Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw lengte en gewicht?

Wat is jouw lengte en gewicht?

278 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bijna 1m60 en weeg ongeveer 53 kg..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
kokosmakroon900 zei:
lotske1984- zei:
Bijna 1m60 en weeg ongeveer 53 kg..
Klik om te vergroten...

Dus zeg maar 1m59? :P

On-topic: 1.95 en 80 kg.
Klik om te vergroten...
Nee 3 mm kleiner dan 1m60.. :) kweet nog goed dat ik normaal niet mocht beginnen op daf dat ik geen 1m60 groot was..maar het is wel goed gekome..
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fedex zei:
Bmi 18.7 dat is perfect, maar omdat ik nog niet zolang clean ben heb ik besloten mij even niet met mijn gewicht bezig te houden. Nav dit topic toch even opgezocht uit nieuwsgierigheid
Klik om te vergroten...

1.78 en 82 kg

Nogal veel getrained en relatief zwaar ivm grote spieren

:wave:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
zjimiz zei:
Fedex zei:
Bmi 18.7 dat is perfect, maar omdat ik nog niet zolang clean ben heb ik besloten mij even niet met mijn gewicht bezig te houden. Nav dit topic toch even opgezocht uit nieuwsgierigheid
Klik om te vergroten...

1.78 en 82 kg

Nogal veel getrained en relatief zwaar ivm grote spieren

:wave:
Klik om te vergroten...
Gebruik je speed ofzo als ik vrage mag.?
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#5
1.78 en 82 kg

Nogal veel getrained en relatief zwaar ivm grote spieren

:wave:[/quote]
Gebruik je speed ofzo als ik vrage mag.?[/quote]

Dat mag je vragen en het antwoord is nee. Als ik het wel zou gebruiken, zou ik veel lichter en droger zijn. Off topic; ik ben al speedy genoeg van mezelf.

:wave:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je elke dag creatine en protiëne bij neemt en redelijk goed eet en slaap heeft speed gebruik daar veel invloed op als je elke dag gebruikt..of heeft het allemaal geen zin om die creatine en protiëne te nemen en wat trainen.?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Best veel grote mensen hier.

Ik: 188cm/73kg.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#8
lotske1984- zei:
Als je elke dag creatine en protiëne bij neemt en redelijk goed eet en slaap heeft speed gebruik daar veel invloed op als je elke dag gebruikt..of heeft het allemaal geen zin om die creatine en protiëne te nemen en wat trainen.?
Klik om te vergroten...

Met speed verbrandt je jouw reserves, en dat zal de progressie in de weg staan.

Als je kracht en of spiermassa wilt opbouwen kan je beter de andere verstandige dingen doen, die jezelf al noemt, goed eten, drinken en slapen en eventueel wat suplementen bijnemen zoals extra vitamines.

:wave:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Komt door de drugs is gezond voor je

Mindless zei:
Best veel grote mensen hier.

Ik: 188cm/73kg.
Klik om te vergroten...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
zjimiz zei:
lotske1984- zei:
Als je elke dag creatine en protiëne bij neemt en redelijk goed eet en slaap heeft speed gebruik daar veel invloed op als je elke dag gebruikt..of heeft het allemaal geen zin om die creatine en protiëne te nemen en wat trainen.?
Klik om te vergroten...

Met speed verbrandt je jouw reserves, en dat zal de progressie in de weg staan.

Als je kracht en of spiermassa wilt opbouwen kan je beter de andere verstandige dingen doen, die jezelf al noemt, goed eten, drinken en slapen en eventueel wat suplementen bijnemen zoals extra vitamines.

:wave:
Klik om te vergroten...
Vitamines neem ik ook..maar extra creatine en protiëne kan nooit geen kwaad he.. :)dan neemt de speed minder reserves weg..
t
tinderLid
01-01-2024, 00:00
#11
87,5 op 1,88m
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#12
1m70 en 105 kg droog aan de haak
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#13
1,77 en 73kg 13% vet percentage
H
HopsaPlopLid
01-01-2024, 00:00
#14
1.75 meter en gewicht verschilt van 48-52 kilo
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Best veel grote mensen hier.

Ik: 188cm/73kg.
Klik om te vergroten...

Ik zal je geruststellen, ik ben 158 lang :grin: en weeg ongeveer 55 kilo. En ja, ik ben een dame :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
BlijeChick zei:
Ik zal je geruststellen, ik ben 158 lang :grin: en weeg ongeveer 55 kilo. En ja, ik ben een dame :)
Klik om te vergroten...

Goh, dat zou je aan de hand van je nickname niet zeggen. ik dacht al "wat een enorm plofkuiken".
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
beter een blij plofkuiken als een chagrijnig ander ding.
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#18
MeejheM zei:
BlijeChick zei:
Ik zal je geruststellen, ik ben 158 lang :grin: en weeg ongeveer 55 kilo. En ja, ik ben een dame :)
Klik om te vergroten...

Goh, dat zou je aan de hand van je nickname niet zeggen. ik dacht al "wat een enorm plofkuiken".
Klik om te vergroten...

Ahh wel een leuk plofkuiken dan :wink:
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#19
MeejheM zei:
beter een blij plofkuiken als een chagrijnig ander ding.
Klik om te vergroten...

Kijk, met jou kan ik praten :grin:
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#20
180cm / 71kg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."