#1
Snap ik. En het is ook niet een kleine bijkomstigheid voor mij dat dieren niet gekwetst worden hoor.
Ik hou van dieren en zie ons mensen als degenen die de verantwoordelijkheid hebben om ervoor te zorgen dat dieren naast ons op deze aarde een goed bestaan hebben.
Maar als mijn eigen gezondheid niet goed is, dan werkt dat ook negatief door in alle andere aspecten van mijn leven en omgeving. Dus vandaar dat dat mijn grootste reden is.
Maar ach, uiteindelijk is het beide waardevol.
Maar als mijn eigen gezondheid niet goed is, dan werkt dat ook negatief door in alle andere aspecten van mijn leven en omgeving. Dus vandaar dat dat mijn grootste reden is.
Maar ach, uiteindelijk is het beide waardevol.
