#1
Ja ik neem elke dag een multi supplement. Daar zit alles in wat je nodig hebt als je geen dierlijke eiwitten meer eet.
Zijn een hoop soorten B12, maar ik neem aan dat je de goeie hebt.
Ja ik neem elke dag een multi supplement. Daar zit alles in wat je nodig hebt als je geen dierlijke eiwitten meer eet.
Zeker, heb het in overleg met een diëtist uitgekozen.Zijn een hoop soorten B12, maar ik neem aan dat je de goeie hebt.
B12 moet je inderdaad bijslikken maar ik heb laatst onderzoek laten doen bij de huisarts en na 3 jaar vegan geen tekorten? En één voorbeeld zegt natuurlijk vrij weinig maar volgens mij moet je het ook gewoon echt per persoon bekijken. Bij alle dieten wel. Voor de één werkt het één, voor de ander werkt het ander. Maakt niks uit toch, als iemand zich er fijn bij voelt?Maar de wetenschap is het toch echt met me eens hoor. En ik neem aan dat ook jij de tekorten die je krijgt door dat eenzijdig voedingspatroon weer aanvult met enkele supplementen (en zo niet zou ik daar maar eens snel mee beginnen!)
Jongen who gives a shit over gezondheid, we zitten op een drugsforum remember?
Jongen who gives a shit over gezondheid, we zitten op een drugsforum remember?
Vegetarisch is ook geen vis eten toch?Moet ik wel even toevoegen , als ik bij hun ga eten en ze maken een schotel ofzobklaar of bvb groenteburgers of iets dergelijks ik dit wel zeer lekker vind.
Terwijl ik weinig tot geen groenten lust.
Behalve alles van soep , wat ik dagelijks eet met aanvulling van vitamines.
Ik e men vrouw gaan er minstens 1 x per week eten.
Dus je kan wel stellen als ik die dag ook enkel vis gegeten zou hebben ik ook een dagje vegetarisch eet ?
Ik dacht dag vis wel mocht.Vegetarisch is ook geen vis eten toch?
Aha! Dat wist ik niet. Thanks, weer iets geleerd!![]()
Pescotarisme - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
Dat wist ik dus persoonlijk ook niet , maar men ouders wrs wel..Vegetarisch is ook geen vis eten toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."