Ik doelde op de wc rollen. Dat is geen discussie. Dit trouwens ook niet, het lijkt meer op een soort college over het verschil tussen feiten en meningen.Is dit geen discussie? M’n klomp breekt. Ik ben er klaar mee 🤣🤣🤣. Shout out naar Rutte en alle wc rollen. Slaap lekker ✌
Hallo, ik werk ook gewoon door 😱😜. Grapje. Shout out naar alle mensen, laten we wat liever voor elkaar zijn. Met of zonder virus.Ik doelde op de wc rollen. Dat is geen discussie. Dit trouwens ook niet, het lijkt meer op een soort college over het verschil tussen feiten en meningen.
Shout out naar alle zorgmedewerkers!
Dat is altijd een goed idee, er is al genoeg ellende in de wereld.Hallo, ik werk ook gewoon door 😱😜. Grapje. Shout out naar alle mensen, laten we wat liever voor elkaar zijn. Met of zonder virus.
Het zijn vaak de mensen die een spiegel voorgehouden worden die mij irritant vinden. Confrontaties met je eigen uitspraken vinden sowieso veel (minder ontwikkelde) mensen lastig. Dus denk dat het daar mee te maken heeft. Maar goed, dat is slechts mijn mening.
Soort zoekt soort, bewijst zich maar weer eens. Fijne avond nog chef!Nee sorry het spijt me dat klopt niet wat ik zeg.
Alleen de leuke mensrn vinden je irritant
Weet je wat me opvalt pik. Als iemand zijn/haar mening deelt, wil jij PERSE dat diegene jou mening volgt. Dat kan toch niet. Iedereen heeft z’n eigen mening en z’n eigen gedachtes over iets!
Sorry, maar zo als ik het zie zat jij 2 weken geleden nog in het kamp mensen die dacht dat er niks aan de hand was en dat je zelfs gewoon door ging met handen schudden, en nu zit je te klagen?Ik ben ook niet in paniek hoor!
Zo als ik het zie was er in dec 2019 al duidelijk dat er een ernstig virus was dat zich razend snel ging verspreiden.
Er werd maanden niks gedaan.
Ik nam het toen wel serieus.
Maar mensen gingen gewoon op vakantie naar zwaar besmette gebieden en konden bij schiphol gewoon doorlopen...
Nu maanden later wanneer het te laat is paniek?
Fuck dat en ik doe rustig aan maar doe gewoon wat ik moet doen.
Nu blijkt de virus dus dagen lang te kunnen overlevrn op plastic? En je kan meerdere keren besmet raken?
Paniek had 3 maanden geleden gemoeten niet nu!
Als mijn tijd is gekomen dan is het gekomen.
Paar maanden te laat in grijpen...
🤷♂️
Ik bedoelde meer van; 'jij die altijd overal op reageert' reageert natuurlijk weer. Grappig dat je gelijk in de verdediging schietOhjee, weer een complotdenker die denkt dat 8.6 en ik dezelfde persoon zijn. Vooralsnog kan ik me maar 1 iemand herinneren met dubbele accounts en dat is de bedenker van deze rare theorie.
Zullen we dit gewoon laten voor wat het is? Als jij vind dat dat niet iets persoonlijks is wat je net zei, prima.Hiermee impliceer je dat toch?
Het is niet de eerste keer dat ik daar van beschuldigd word dus vergeef me mijn reactie.
Enlighten me, waar spreek ik mezelf tegen?
Huh? Heb ik dat gezegd?
Hiermee impliceer je dat toch?Nah, toevallig dat jij reageert hahaha!
Het is niet de eerste keer dat ik daar van beschuldigd word dus vergeef me mijn reactie.Ik bedoelde meer van; 'jij die altijd overal op reageert' reageert natuurlijk weer. Grappig dat je gelijk in de verdediging schiet.
Enlighten me, waar spreek ik mezelf tegen?Je spreekt jezelf vaak tegen maar goed. Je hebt helemaal gelijk, misschien dat je je dag nu dan goed kan voortzetten.
Russische hackers!Laten we even bij de feiten blijven. Een virus komt uit je computer. Vraag mij af hoe je dit je lichaam in download....
Soort zoekt soort, bewijst zich maar weer eens. Fijne avond nog chef!
MAATOOh ja soort zoekt soort Barbie is een topper!
Dus ja daar heb je me niet mee...
🤗
Jullie zijn allebei toppers!Oh ja soort zoekt soort Barbie is een topper!
Dus ja daar heb je me niet mee...
🤗
Wie kan deze stellingname bevestigen.
" als je immuun bent, verspreid je het niet "
Ik geloof hier niets van.
Immuun wil zeggen, dat je er niet ziek van wordt.
Maar je kunt wel degelijk " drager " van deze kutziekte zijn.
Je kunt het bij je hebben. Aan je kleding. In je haren. Immuniteit zegt niets over het kunnen verspreiden....
De laatste genomen maatregel inzake bezoek brengen aan verpleegtehuizen, bevestigt mijn visie...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."