Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar komt het Corona virus vandaan?

Waar komt het Corona virus vandaan?

215 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Licht er maar net aan hoe je tegen dingen aankijkt mensen :kissingclosed: Doe eens lief15b02871c7eb5ea770d35d55b05b2b71.jpgexternal-content.duckduckgo.com.jpg
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
barbieornot? zei:
Is dit geen discussie? M’n klomp breekt. Ik ben er klaar mee 🤣🤣🤣. Shout out naar Rutte en alle wc rollen. Slaap lekker ✌
Klik om te vergroten...
Ik doelde op de wc rollen. Dat is geen discussie. Dit trouwens ook niet, het lijkt meer op een soort college over het verschil tussen feiten en meningen.

Shout out naar alle zorgmedewerkers!
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Ik doelde op de wc rollen. Dat is geen discussie. Dit trouwens ook niet, het lijkt meer op een soort college over het verschil tussen feiten en meningen.

Shout out naar alle zorgmedewerkers!
Klik om te vergroten...
Hallo, ik werk ook gewoon door 😱😜. Grapje. Shout out naar alle mensen, laten we wat liever voor elkaar zijn. Met of zonder virus.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
barbieornot? zei:
Hallo, ik werk ook gewoon door 😱😜. Grapje. Shout out naar alle mensen, laten we wat liever voor elkaar zijn. Met of zonder virus.
Klik om te vergroten...
Dat is altijd een goed idee, er is al genoeg ellende in de wereld.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Het zijn vaak de mensen die een spiegel voorgehouden worden die mij irritant vinden. Confrontaties met je eigen uitspraken vinden sowieso veel (minder ontwikkelde) mensen lastig. Dus denk dat het daar mee te maken heeft. Maar goed, dat is slechts mijn mening.
Klik om te vergroten...

Nee sorry het spijt me dat klopt niet wat ik zeg.
Alleen de leuke mensrn vinden je irritant
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Revolutionair zei:
Nee sorry het spijt me dat klopt niet wat ik zeg.
Alleen de leuke mensrn vinden je irritant
Klik om te vergroten...
Soort zoekt soort, bewijst zich maar weer eens. Fijne avond nog chef!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
barbieornot? zei:
Weet je wat me opvalt pik. Als iemand zijn/haar mening deelt, wil jij PERSE dat diegene jou mening volgt. Dat kan toch niet. Iedereen heeft z’n eigen mening en z’n eigen gedachtes over iets!
Klik om te vergroten...

Tja, dit soort reacties kun je natuurlijk wel verwachten als je een bericht deelt dat inhoudelijk als een lul op een drumstel slaat. Je vraagt zelf om andermans mening... dat moet je vervolgens ook kunnen accepteren dat er een pittige discussie ontstaat.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als we eens naar het SARS virus kijken.
Zoals ik eerder al zei, dat virus was nauw verwant aan het corona.
Dat SARS virus is heel goed geïsoleerd destijds., en uitgedoofd.
Ebola. ook al zoiets.
En nu corona, wat helemaal fout gaat.
Opmerkelijk.....
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
Ik ben ook niet in paniek hoor!
Zo als ik het zie was er in dec 2019 al duidelijk dat er een ernstig virus was dat zich razend snel ging verspreiden.
Er werd maanden niks gedaan.
Ik nam het toen wel serieus.
Maar mensen gingen gewoon op vakantie naar zwaar besmette gebieden en konden bij schiphol gewoon doorlopen...
Nu maanden later wanneer het te laat is paniek?
Fuck dat en ik doe rustig aan maar doe gewoon wat ik moet doen.
Nu blijkt de virus dus dagen lang te kunnen overlevrn op plastic? En je kan meerdere keren besmet raken?

Paniek had 3 maanden geleden gemoeten niet nu!
Als mijn tijd is gekomen dan is het gekomen.

Paar maanden te laat in grijpen...
🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
Sorry, maar zo als ik het zie zat jij 2 weken geleden nog in het kamp mensen die dacht dat er niks aan de hand was en dat je zelfs gewoon door ging met handen schudden, en nu zit je te klagen?
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Ohjee, weer een complotdenker die denkt dat 8.6 en ik dezelfde persoon zijn. Vooralsnog kan ik me maar 1 iemand herinneren met dubbele accounts en dat is de bedenker van deze rare theorie.
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde meer van; 'jij die altijd overal op reageert' reageert natuurlijk weer. Grappig dat je gelijk in de verdediging schiet :tonguewink: .
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Hiermee impliceer je dat toch?

Het is niet de eerste keer dat ik daar van beschuldigd word dus vergeef me mijn reactie.

Enlighten me, waar spreek ik mezelf tegen?
Klik om te vergroten...
Zullen we dit gewoon laten voor wat het is? Als jij vind dat dat niet iets persoonlijks is wat je net zei, prima.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
barbieornot? zei:
Huh? Heb ik dat gezegd?
Klik om te vergroten...
barbieornot? zei:
Nah, toevallig dat jij reageert hahaha :tearsofjoy:!
Klik om te vergroten...
Hiermee impliceer je dat toch?
barbieornot? zei:
Ik bedoelde meer van; 'jij die altijd overal op reageert' reageert natuurlijk weer. Grappig dat je gelijk in de verdediging schiet :tonguewink: .
Klik om te vergroten...
Het is niet de eerste keer dat ik daar van beschuldigd word dus vergeef me mijn reactie.
barbieornot? zei:
Je spreekt jezelf vaak tegen maar goed. Je hebt helemaal gelijk, misschien dat je je dag nu dan goed kan voortzetten :).
Klik om te vergroten...
Enlighten me, waar spreek ik mezelf tegen?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Laten we even bij de feiten blijven. Een virus komt uit je computer. Vraag mij af hoe je dit je lichaam in download....
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Laten we even bij de feiten blijven. Een virus komt uit je computer. Vraag mij af hoe je dit je lichaam in download....
Klik om te vergroten...
Russische hackers!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Soort zoekt soort, bewijst zich maar weer eens. Fijne avond nog chef!
Klik om te vergroten...

Oh ja soort zoekt soort Barbie is een topper!
Dus ja daar heb je me niet mee...
🤗
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#16
Revolutionair zei:
Oh ja soort zoekt soort Barbie is een topper!
Dus ja daar heb je me niet mee...
🤗
Klik om te vergroten...
MAATO :redheart::handfist:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Revolutionair zei:
Oh ja soort zoekt soort Barbie is een topper!
Dus ja daar heb je me niet mee...
🤗
Klik om te vergroten...
Jullie zijn allebei toppers!
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ganggang💯 zei:
Jullie zijn allebei toppers!
Klik om te vergroten...
Wat super attent van je :) :)
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Legio Patria Nostra zei:
Wie kan deze stellingname bevestigen.
" als je immuun bent, verspreid je het niet "
Ik geloof hier niets van.
Immuun wil zeggen, dat je er niet ziek van wordt.
Maar je kunt wel degelijk " drager " van deze kutziekte zijn.
Je kunt het bij je hebben. Aan je kleding. In je haren. Immuniteit zegt niets over het kunnen verspreiden....

De laatste genomen maatregel inzake bezoek brengen aan verpleegtehuizen, bevestigt mijn visie...
Klik om te vergroten...

Dat is waar, maar de kans is aanzienlijk kleiner, of je zult het aanzienlijk minder verspreiden dan wanneer je niet immuun bent en ook nog eens zelf virussen produceert in je lichaam. Als je immuun bent kun je maximum enkele virusjes die iemand anders geproduceerd heeft verspreiden tot die virussen kapot zijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een correctie vwb spelfouten, ach. Een enkel foutje dat is menselijk.
Maar ooit gaat het verder, dan dat.
In deze gevallen, zoals ik ze zie, lijkt het op een slechte vertaling, uit Roemenië oid, en via een computer gedaan.
Dan klopt er helemaal niks van.
Dit staat los van De inhoud.
Ik vind, dat we daar wat van mogen zeggen.
Dan kan de poster er nog wat van leren. Nietwaar....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."