Dit is een vrij racistische post. Het woord chink betekent spleet, wat verwijst naar de ogen. Een soort n-woord voor Aziatische mensen. Jammer en niet nodig.
Allereerst: vrijheid van meningsuiting.
En bezie deze zaak.
De wijze van handelen daar. De waarheid, ver, heel ver te zoeken!
Niet Alleen van de Partij, Politbureau, nee.
Alleen deze markten al.
Al eens gezien, hoe daar de honden ter verkoop voor de pot bestemd, klaarliggen?! Als je dit ziet, dan slaap je een nacht niet...
Ik heb heeel nare zaken aanschouwd.
Wat mensen elkaar kunnen aandoen.
En nu dit. Onbeschaafd, en niet, nooit goed te praten. Nee.
En dan nog afvragen, waar de hele ellende vandaan komt?
Wat voor benaming verdient dit!
Dit , dit ontstemt mij in zeer hoge mate.
Dat moet je hier maar eens proberen zo.
Als de overheid daar niks aan zou doen, wel, dan doe IK dat. En wel heeeel erg snel, plus afdoende, dat kan ik verzekeren!
Ik kan je zeggen, dat ik voor o.a. dit soort praktijken nog heel andere benamingen heb, maar, ik houd me in.
Ik blijf daarom achter mijn woorden staan .
Voor 1000%!
Waarvan akte!