#1
het is onduidelijk of het een tweede keer is dat de mensen besmet raken of dat een poosje slapende is?
waar het vandaan komt en verdere expertise:
waar het vandaan komt en verdere expertise:
oh wel, in principe zit ik dan de laatste dagen al in lockdown. Zit ziek thuis dus ga niet naar het werk, afgelopen vrijdagavond even naar de coffeeshop geweest, en gisteravond even naar de supermarkt. Verder loop ik af en toe een rondje in mn tuin om toch even buiten te zijn maar verder tja.... Wel veel meer telefonisch contact met mn vrienden en familie, dat dan weer wel.Zo'n lockdown houdt in dat je niet buiten mag komen behalve naar je werk, supermarkt en en de apotheek en weer terug naar huis daar van.
Ik denk ook opzettelijk!Waar komt dit virus vandaan...
Ik denk zelf:
Opzettelijk ergens losgelaten. Of:
Spontaan door de natuur zelf ontworpen, want de aarde is overbevolkt.
SARS kon men nog in bedwang krijgen.
Dit virus, nota bene een zelfde soort als Sars, loopt volkomen verkeerd...typisch, nietwaar.
i disagree, niet met alles maar: Er is niks aan de hand ga de straat op , Nope, er is wel degelijk iets aan de hand.Dit zag ik voorbij komen @ Facebook. Hoe denken jullie hierover? I agree!
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Wat een rampzalig laag niveau. En dan heb ik het niet over de grammatica en spelling.Dit zag ik voorbij komen @ Facebook. Hoe denken jullie hierover? I agree!
Hoe kan je het hier mee eens zijn vraag ik me af?Dit zag ik voorbij komen @ Facebook. Hoe denken jullie hierover? I agree!
Dit zag ik voorbij komen @ Facebook. Hoe denken jullie hierover? I agree!
Achterlijk bericht. Hoe dom is die persoon..... lekkere de ziekenhuizen overbelasten zodat een groot deel dood gaat.....Dit zag ik voorbij komen @ Facebook. Hoe denken jullie hierover? I agree!
Misschien had ik beter neer kunnen zetten dat ik het met bepaalde dingen eens ben! We laten ons wel he-le-maal gek maken. Ik val tussen de personen die er nuchter over denkt.Hoe kan je het hier mee eens zijn vraag ik me af?
Misschien had ik beter neer kunnen zetten dat ik het met bepaalde dingen eens ben! We laten ons wel he-le-maal gek maken. Ik val tussen de personen die er nuchter over denkt.
Meer valt er niet over te zeggen.Er staan zoveel feitelijke onjuistheden en logische fouten in dat het pijn doet aan mijn ogen.
"Er sterven dagelijks meer mensen aan andere ziektes" hoe is dat een argument, hoe is het eerlijk om corona (1 ziekte) te vergelijken met "de som van doden van alle andere ziektes"?! 2 maten en gewichten. En we zijn nog maar net begonnen aan de parabool (buiten China en Italië), dus wacht maar af.
"We krijgen het allemaal" fout, als er een geneesmiddel of vaccin is gaan er veel zijn die het nooit gaan krijgen. Ook als blijkt dat voldoende mensen immuun worden gaan velen het nooit krijgen omdat immune mensen het niet spreiden.
"Maar zij gaan ook dood als je ze aansteekt met een normale griep" nee corona is 3 keer dodelijker dan influenza. Factor 3, dat is erg veel!
"Er gebeurt je niks als je niet zwak bent" fout, er liggen mensen op intensieve zonder medische voorgeschiedenis en die niet roken enzovoort. Permanente longschade mogelijk.
En om de vraag van het topic te beantwoorden: het virus is heel waarschijnlijk op natuurlijke wijze ontstaan en dat in China, en heeft snel verspreid omdat de Chinese overheid een cover-up wou proberen in de hoop dat niemand het zou weten in plaats van actief te proberen het virus te stoppen en daardoor toe te geven dat er in China een virus ontstaan is. Dus denk allemaal 2x, of nee meer, oneindig keer na voordat je rechten afgeeft aan overheid in de naam van "veiligheid" (die je uiteindelijk niet krijgt - Chinezen hebben weinig rechten. Zijn ze veiliger dan bij ons? Nee, integendeel).
Misschien had ik beter neer kunnen zetten dat ik het met bepaalde dingen eens ben!
Ja zou je denken? Echt volledige lockdown, zoals, iedereen thuis blijven, niemand naar buiten. Dat kan toch niet? Vitale beroepen enzo dan?Dat je imuun wordt na een keer Corona kan wel de prullenbak in ja.
Die lockdown gaat er uiteindelijk overal komen denk ik, tezamen met forse kritiek waarom die lockdown er niet eerder is gekomen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."