Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar komt het Corona virus vandaan?

Waar komt het Corona virus vandaan?

215 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
barbieornot? zei:
Huh? Heb ik dat gezegd?
Klik om te vergroten...
barbieornot? zei:
Nah, toevallig dat jij reageert hahaha :tearsofjoy:!
Klik om te vergroten...
Hiermee impliceer je dat toch?
barbieornot? zei:
Ik bedoelde meer van; 'jij die altijd overal op reageert' reageert natuurlijk weer. Grappig dat je gelijk in de verdediging schiet :tonguewink: .
Klik om te vergroten...
Het is niet de eerste keer dat ik daar van beschuldigd word dus vergeef me mijn reactie.
barbieornot? zei:
Je spreekt jezelf vaak tegen maar goed. Je hebt helemaal gelijk, misschien dat je je dag nu dan goed kan voortzetten :).
Klik om te vergroten...
Enlighten me, waar spreek ik mezelf tegen?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laten we even bij de feiten blijven. Een virus komt uit je computer. Vraag mij af hoe je dit je lichaam in download....
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Laten we even bij de feiten blijven. Een virus komt uit je computer. Vraag mij af hoe je dit je lichaam in download....
Klik om te vergroten...
Russische hackers!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Soort zoekt soort, bewijst zich maar weer eens. Fijne avond nog chef!
Klik om te vergroten...

Oh ja soort zoekt soort Barbie is een topper!
Dus ja daar heb je me niet mee...
🤗
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#5
Revolutionair zei:
Oh ja soort zoekt soort Barbie is een topper!
Dus ja daar heb je me niet mee...
🤗
Klik om te vergroten...
MAATO :redheart::handfist:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Revolutionair zei:
Oh ja soort zoekt soort Barbie is een topper!
Dus ja daar heb je me niet mee...
🤗
Klik om te vergroten...
Jullie zijn allebei toppers!
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
Jullie zijn allebei toppers!
Klik om te vergroten...
Wat super attent van je :) :)
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Legio Patria Nostra zei:
Wie kan deze stellingname bevestigen.
" als je immuun bent, verspreid je het niet "
Ik geloof hier niets van.
Immuun wil zeggen, dat je er niet ziek van wordt.
Maar je kunt wel degelijk " drager " van deze kutziekte zijn.
Je kunt het bij je hebben. Aan je kleding. In je haren. Immuniteit zegt niets over het kunnen verspreiden....

De laatste genomen maatregel inzake bezoek brengen aan verpleegtehuizen, bevestigt mijn visie...
Klik om te vergroten...

Dat is waar, maar de kans is aanzienlijk kleiner, of je zult het aanzienlijk minder verspreiden dan wanneer je niet immuun bent en ook nog eens zelf virussen produceert in je lichaam. Als je immuun bent kun je maximum enkele virusjes die iemand anders geproduceerd heeft verspreiden tot die virussen kapot zijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een correctie vwb spelfouten, ach. Een enkel foutje dat is menselijk.
Maar ooit gaat het verder, dan dat.
In deze gevallen, zoals ik ze zie, lijkt het op een slechte vertaling, uit Roemenië oid, en via een computer gedaan.
Dan klopt er helemaal niks van.
Dit staat los van De inhoud.
Ik vind, dat we daar wat van mogen zeggen.
Dan kan de poster er nog wat van leren. Nietwaar....
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Revolutionair zei:
Oh ja soort zoekt soort Barbie is een topper!
Dus ja daar heb je me niet mee...
🤗
Klik om te vergroten...
Barbie heeft sowieso goeie benen.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Barbie heeft sowieso goeie benen.
Klik om te vergroten...
Barbie's hebben goede benen :tonguewink:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
barbieornot? zei:
Barbie's hebben goede benen :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Heeft barbie nog meer goeie dingen?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
Maar zeg ik dat ik nu gewoon doe waar ik zin in heb.
Kom bij vrienden geven elkaar een hand chillen gewoon reis met de metro.
Klik om te vergroten...
Ik hoop toch echt dat dit een grap is en niet serieus. Door geen afstand te houden kun je veel sneller besmet raken. Dan kun je wel denken "ik ben jong, ik overleef het wel". En daar heb je dan gelijk in. Maar als jij of 1 van jou vrienden besmet raakt en een Intensive Care bed nodig heeft dan is dat zometeen wel een bed minder voor iemand anders. Met andere woorden: het is heel goed mogelijk dat iemand anders zijn dood zometeen veroorzaakt wordt omdat jij je matties handen wilt geven... I

Ik vind dat echt waanzinnig asociaal. Maar ik hoop eigenlijk nog steeds dat het grootspraak is en dat je wel gewoon afstand houdt tot anderen.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Heeft barbie nog meer goeie dingen?
Klik om te vergroten...
Voor jou een vraag, voor mij een weet :tonguewink:
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#15
Revolutionair zei:
Een goede been nu die andere heeft wat tijd nodig 😂😜
Klik om te vergroten...
Haha, kleine stapjes maar hij is op de goede weg :sunglasses:!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat is dit nou allemaal met die barbie...
Eerst die mevrouw Samantha die op een gegeven moment meer drugs gebruikte als wij allemaal bij elkaar, en niemand wist dit,
Hier op DF óóók eea met ene barbie en ja, lange slanke benen!....,
Maar ik meen, dat we ergens anders mee bezig waren.
O ja, die mensen die ooit barbies kochten en verzamelden, die zijn nu rijk. Barbies kunnen veel opleveren!!

Oh ja...mss komt dat virus met die barbies mee...al helemaal in de originele verpakking!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Legio Patria Nostra zei:
Juist, ja.
Ook hier zijn de Chinks erg, erg goed in.
Wat een rotvolk.
Af te leiden uit: de markt...
Klik om te vergroten...
Het is die overheid daar die voornamelijk het probleem is. Niet het Chinese volk als geheel...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Legio Patria Nostra zei:
Juist, ja.
Ook hier zijn de Chinks erg, erg goed in.
Wat een rotvolk.
Af te leiden uit: de markt...
Klik om te vergroten...
Dit is een vrij racistische post. Het woord chink betekent spleet, wat verwijst naar de ogen. Een soort n-woord voor Aziatische mensen. Jammer en niet nodig.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#19
Screenshot_20200331-153802_WhatsApp.jpg
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik twijfel inderdaad niet dat er aan biowapens gewerkt wordt, maar de aanwijzingen die je geeft zijn toch geen aanwijzingen? Dat het corona virus trager muteert dan het influenza virus, waarom is dat verdacht? Het ene virus muteert nu eenmaal trager dan het andere, afhankelijk van hoe complex de samenstelling is. Want een complexer virus zal natuurlijk minder snel een mutatie doen die hem noemenswaardig verandert. Je slaat een paar stappen over om tot de conclusie te komen die het sensatie gedeelte van je hersenen meest bevredigd. Het klinkt alsof de angst die ze destijds in die video's op je legeropleiding in je ingeprent hebben nog steeds een zodanige indruk maakt dat je te snel bevestiging wilt zien ervan. Op dezelfde manier als dat mensen met PTSD soms net extreme ervaringen opnieuw opzoeken omdat het hen voelt doen leven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."