#1
Ik verbaas me.
En niet zo'n beetje ook.
Wij zijn toch mensen, met een beetje verstand?!
Wie werkelijk gelooft, dat 5G een oorzaak van Covid zou zijn, wel, deze moet toch echt naar de dokter! Ondanks Covid!
Toe nou toch.
Wie verzint zoiets.
En masten in de brand gaan steken, dat kan natuurlijk echt niet. Nee .
Het recht in eigen hand nemen, dit doet een normaal mens niet, ook al is het recht soms ver te zoeken.
Duss. Ophouden.
En niet zo'n beetje ook.
Wij zijn toch mensen, met een beetje verstand?!
Wie werkelijk gelooft, dat 5G een oorzaak van Covid zou zijn, wel, deze moet toch echt naar de dokter! Ondanks Covid!
Toe nou toch.
Wie verzint zoiets.
En masten in de brand gaan steken, dat kan natuurlijk echt niet. Nee .
Het recht in eigen hand nemen, dit doet een normaal mens niet, ook al is het recht soms ver te zoeken.
Duss. Ophouden.