#1
Meer bewegen en gezond en minder eten, dus gewoon normaal en op een gezonde manier. Dat gaat niet zo heel snel maar is effectief en blijvend als je gezond blijft eten en blijft bewegen.
En het is ook nog is goed voor je hart en cholestrol. Sporten heeft alleen maar pluspunten. nul negatieveMeer bewegen en gezond en minder eten, dus gewoon normaal en op een gezonde manier. Dat gaat niet zo heel snel maar is effectief en blijvend als je gezond blijft eten en blijft bewegen.
Sporten is wel slecht voor je gewrichten.En het is ook nog is goed voor je hart en cholestrol. Sporten heeft alleen maar pluspunten. nul negatieve
Nee hoor. Blijkt juist heel goed te zijn voor je gewrichten. Las het laatst nog ergens.Sporten is wel slecht voor je gewrichten.
Volgens mij houdt normaal sporten je gewrichten juist soepel.Sporten is wel slecht voor je gewrichten.
Dat zeggen vooral mensen die niet sporten 😁Ooit van gewrichtsslijtage gehoord? Je moet echt goed opletten tijdens het sporten of jezelf niet overbelast. Dat heb je vaak pas door als het te laat is.
Ik sport al intensief sinds mijn 7e. Ben nu maar heb de effecten van slijtage al aardig ondervonden.Dat zeggen vooral mensen die niet sporten 😁
Wat voor sport heb je gedaan? Ik sport zelf ook sinds mn 6e (nu 2 jaar niet echt meer) en ik heb nergens last van. Ben zelfs militair geweest.Ik sport al intensief sinds mijn 7e. Ben nu maar heb de effecten van slijtage al aardig ondervonden.
Glucosamine en omega3 preventief.Ooit van gewrichtsslijtage gehoord? Je moet echt goed opletten tijdens het sporten of jezelf niet overbelast. Dat heb je vaak pas door als het te laat is.
De kwaliteit van het onderzoek naar effectiviteit van glucosamine is laag en uit onderzoek blijkt dat de in Nederland beschikbare glucosamine niet effectief is. Glucosamine wordt daarom afgeraden voor de behandeling van artrose.Glucosamine en omega3 preventief.
spier is zwaarder dan vet. Eet je er ook goed bij?Thanks voor de tips lieve mensen. Ik sport al veel. Ik voetbal 3 keer per week en ik probeer 3 keer naar de sportschool te gaan. Ik val alleen niet af van voetbal, daar worden me benen alleen maar gespierder van..
Dat is juist goed.Thanks voor de tips lieve mensen. Ik sport al veel. Ik voetbal 3 keer per week en ik probeer 3 keer naar de sportschool te gaan. Ik val alleen niet af van voetbal, daar worden me benen alleen maar gespierder van..
Paar gram speed doet het werk wel 😋
Ooit van gewrichtsslijtage gehoord?
Dit is echt nice na een wild weekend.Sauna en turksstoombad
Thanks voor de tips lieve mensen. Ik sport al veel. Ik voetbal 3 keer per week en ik probeer 3 keer naar de sportschool te gaan. Ik val alleen niet af van voetbal, daar worden me benen alleen maar gespierder van..
Paar gram speed doet het werk wel 😋
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."