#1
Toevallig ooit tri joodthyronine (t3) genomen voor je problemen had met je schildklier ?yep, gevaarlijk middel en het zou mij niks verbazen als mijn trage schildklier daardoor is veroorzaakt. moet elke dag meds slikken ervoor,. maar heb er geen bewijs voor dat dit door dnp komt. niemand in mijn familie heeft een trage schildklier en het is op mijn 25e ontdekt. bij toeval. had geen klachten. naja, blijf maar ver vandaan bij dnp. sommigen beweren dat icm met supplementen het minder schadelijk is, maar ik geloof daar niet in. destijds wist ik ook dat het schadelijk was, maar kon mij niks schelen toen.
Ik ga er van uit dat je nu dan thyroxine (t4) krijgt voor je trage schildklier ?
