Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIets waardoor je sneller afvalt ?!

Iets waardoor je sneller afvalt ?!

159 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#1
Revolutionair zei:
Paar gram speed doet het werk wel 😋
Klik om te vergroten...

En dan op kantoor aankomen, goedemorgen 😀
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
dieet. Letten op je voeding, dat is de basis. Als je niet let op wat je eet val je nooit af. Als je gewoon vreet wat je wilt en ook sport, zou je nooit afvallen. There is no magic pill.

I know, dit is niet wat je wou lezen maar het is de waarheid.

Succes!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom zou je willen afvallen. Liever te dik in de kist dan een feestje gemist.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
ATGC zei:
Ik heb door 30mg methylfenidaat dagelijks al tijden een langzaam dalend gewicht. Ik ga hier niet stimulanten aanraden als middel om af te vallen want het heeft gewoon nadelen. Van afvallen door minder en gezonder te eten en meer te bewegen voel je je beter dan valsspelen met dopaminevitamientjes.

Ik vraag me wel af of stimulanten kunnen worden gebruikt als hulpmiddelen om uit een vicieuze cirkel te komen. Hoe meer overgewicht je hebt, des te meer energie je nodig hebt voor je basisstofwisseling. Afvallen betekent in bepaalde zin honger lijden door minder te eten dan de stofwisseling vraagt. Stims kunnen hongergevoelens wegnemen en bewegen stimuleren. Als je een groep obese mensen een implantaat geeft wat een bepaalde dosis stimulanten afgeeft welke ze zelf niet kunnen beïnvloeden zou dat dan leiden tot "duurzaam" gewichtsverlies? Het zou mij niet verbazen als stimulanten met goede monitoring wel degelijk bruikbaar zijn als hulpmiddel voor gewichtsverlies.

Methylfenidaat wordt trouwens ook onderzocht als middel tegen vermoeidheid veroorzaakt door chemokuurbehandelingen bij kanker. Want als je de levenskwaliteit kan oppeppen, waarom niet? 😇
Klik om te vergroten...
Waar denk je waarvoor speed vroeger is uitgevonden :innocent:

Zelf denk ik dat micro dosing pep wel wat tegen de honger kan doen. Verder heb ik elke fatburner zowat gebruikt en het maakt het cutten alleen maar zwaarder. En niks wat mijn honger gevoel deed onderdrukken.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je snel wilt afvallen, dan zou je de combinatie van de rapid fatloss diet van Lyle Mcdonalds moeten proberen icm DNP... DNP is de sterkste fatburner die er is, en ik verloor zo'n 3kg per week. Maar DNP staat erom bekend dat het kankerverwekkend is en het je blind kan maken... Niet doen dus!

En over afvallen op methylfenidaat kan ik heel kort op zijn: zodra het uitwerkt krijg ik een rebound-effect en dat uit zich bij mij in eetbuien/eet aanvallen... Ik heb het geprobeerd om erop af te vallen, en dat werkte voor mij niet.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsychedelicMagic zei:
Als je snel wilt afvallen, dan zou je de combinatie van de rapid fatloss diet van Lyle Mcdonalds moeten proberen icm DNP... DNP is de sterkste fatburner die er is, en ik verloor zo'n 3kg per week. Maar DNP staat erom bekend dat het kankerverwekkend is en het je blind kan maken... Niet doen dus!

En over afvallen op methylfenidaat kan ik heel kort op zijn: zodra het uitwerkt krijg ik een rebound-effect en dat uit zich bij mij in eetbuien/eet aanvallen... Ik heb het geprobeerd om erop af te vallen, en dat werkte voor mij niet.
Klik om te vergroten...
DNP is een gevaarlijk goedje. Op hoeveel mg heb je het gedraait ?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Diëten en fatburners zijn (gevaarlijke) shortcuts. Het blijft een kwestie van je levensstijl aanpassen en simpelweg gezonder eten en meer bewegen.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauweaap zei:
DNP is een gevaarlijk goedje. Op hoeveel mg heb je het gedraait ?
Klik om te vergroten...
Dat weet ik niet meer. Was 7 jaar terug inmiddels dat ik dat twee weken lang had gedaan. :P
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#9
yep, gevaarlijk middel en het zou mij niks verbazen als mijn trage schildklier daardoor is veroorzaakt. moet elke dag meds slikken ervoor,. maar heb er geen bewijs voor dat dit door dnp komt. niemand in mijn familie heeft een trage schildklier en het is op mijn 25e ontdekt. bij toeval. had geen klachten. naja, blijf maar ver vandaan bij dnp. sommigen beweren dat icm met supplementen het minder schadelijk is, maar ik geloof daar niet in. destijds wist ik ook dat het schadelijk was, maar kon mij niks schelen toen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsychedelicMagic zei:
Dat weet ik niet meer. Was 7 jaar terug inmiddels dat ik dat twee weken lang had gedaan. :P
Klik om te vergroten...
Een vriend van me heeft een week in de kliniek gelegen na het (onvoldoende controleert) nemen van dnp om hem wedstrijdklaar te zetten.

slin 1 van de gevaarlijkste producten om met te stunten als je wilt afvallen imo.


Edit.
Kliniek door overhitting natuurlijk.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsychedelicMagic zei:
yep, gevaarlijk middel en het zou mij niks verbazen als mijn trage schildklier daardoor is veroorzaakt. moet elke dag meds slikken ervoor,. maar heb er geen bewijs voor dat dit door dnp komt. niemand in mijn familie heeft een trage schildklier en het is op mijn 25e ontdekt. bij toeval. had geen klachten. naja, blijf maar ver vandaan bij dnp. sommigen beweren dat icm met supplementen het minder schadelijk is, maar ik geloof daar niet in. destijds wist ik ook dat het schadelijk was, maar kon mij niks schelen toen.
Klik om te vergroten...
Toevallig ooit tri joodthyronine (t3) genomen voor je problemen had met je schildklier ?

Ik ga er van uit dat je nu dan thyroxine (t4) krijgt voor je trage schildklier ?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#12
t3 nooit gebruikt zover ik weet. het is niet geheel onmogelijk, omdat ik weleens fatburners gebruikte waarvan ik niet wist wat er allemaal inzat... dom dom dom..

nu euthyrox ofzo heet dat..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsychedelicMagic zei:
t3 nooit gebruikt zover ik weet. het is niet geheel onmogelijk, omdat ik weleens fatburners gebruikte waarvan ik niet wist wat er allemaal inzat... dom dom dom..

nu euthyrox ofzo heet dat..
Klik om te vergroten...
Je ze t3 nooit in een fatburner vinden , te duur en moet zeer precies (zoals dnp) gedoseerd worden.

euthyrox is de productnaam , (levo)thyroxine (t4 dus) de stofnaam.

Kut voor je.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Je ze t3 nooit in een fatburner vinden , te duur en moet zeer precies (zoals dnp) gedoseerd worden.

euthyrox is de productnaam , (levo)thyroxine (t4 dus) de stofnaam.

Kut voor je.
Klik om te vergroten...
Zo duur vind ik t3 niet hoor staat gelijk aan een potje preworkout. Maar indd stacken ze nooit t3 in een fatburner stack. Dat moet je zelf maar allemaal gaan stacken.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsychedelicMagic zei:
yep, gevaarlijk middel en het zou mij niks verbazen als mijn trage schildklier daardoor is veroorzaakt. moet elke dag meds slikken ervoor,. maar heb er geen bewijs voor dat dit door dnp komt. niemand in mijn familie heeft een trage schildklier en het is op mijn 25e ontdekt. bij toeval. had geen klachten. naja, blijf maar ver vandaan bij dnp. sommigen beweren dat icm met supplementen het minder schadelijk is, maar ik geloof daar niet in. destijds wist ik ook dat het schadelijk was, maar kon mij niks schelen toen.
Klik om te vergroten...
Het word wel aangeraden om 25mcg t3 erbij te draaien ivm dat het wel degelijk iets met je tyroid doet. Ik heb t3 wel bij mijn DNP gedraait.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blauweaap zei:
Zo duur vind ik t3 niet hoor staat gelijk aan een potje preworkout. Maar indd stacken ze nooit t3 in een fatburner stack. Dat moet je zelf maar allemaal gaan stacken.
Klik om te vergroten...
Zo dan heb jij lekkere prijzen ,de prijs van een doosje t3 of 4 ligt hier 2x zo hoog dan van pakweg een doosje winny of dia tabs.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Zo dan heb jij lekkere prijzen ,de prijs van een doosje t3 of 4 ligt hier 2x zo hoog dan van pakweg een doosje winny of dia tabs.
Klik om te vergroten...
Ik weet verder niet hoeveel jij wegtikt voor je winny en dia maar de prijs van 100tabs t3 is bij mij maar 10tje duurder dan 100 tabs winny of diana. Heb ook redelijk geluk met mijn source daar niet van.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blauweaap zei:
Ik weet verder niet hoeveel jij wegtikt voor je winny en dia maar de prijs van 100tabs t3 is bij mij maar 10tje duurder dan 100 tabs winny of diana. Heb ook redelijk geluk met mijn source daar niet van.
Klik om te vergroten...
Ik zit niet meer in de "scene" , dus ik heb niet echt een gedacht wat je nu betaald voor een potje of 10ml vail.
Dat schol ook een hoop als je ug grade of pharma grade gear wou.

Ik zat redelijk goed kwa source voor anabolica, maar niet voor producten als hgh , slin , t* , of soortgelijke.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
Ik zit niet meer in de "scene" , dus ik heb niet echt een gedacht wat je nu betaald voor een potje of 10ml vail.
Dat schol ook een hoop als je ug grade of pharma grade gear wou.

Ik zat redelijk goed kwa source voor anabolica, maar niet voor producten als hgh , slin , t* , of soortgelijke.
Klik om te vergroten...
Mijn test etc is wel ug maar t3 is wel HG. Als ik zie wat ze simpel weg in amerika betalen voor vial test zitten wij wel prima hier in nederland.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blauweaap zei:
Mijn test etc is wel ug maar t3 is wel HG. Als ik zie wat ze simpel weg in amerika betalen voor vial test zitten wij wel prima hier in nederland.
Klik om te vergroten...
1597141356982641142855744127828.jpg
Heb hier nog wat gear liggen die ik wou gaan gebruiken , maar door omstandigheid niet gedaan heb.
Winny injects heb ik wel gedaan en nu heb ik spijt dat ik de test niet on the side er bij gedaan heb.

Maar tijd genoeg.
Eerst de draad van sporten maar eens opnemen die op verloren ben geraakt een paar weken geleden.

Men gear komt meestal uit nl (neen iet van die lugubere sites)

Geen idee wat een vail in murica kost , maar ik denk wel dat dat mag gedeeld worden hier ? (Buiten de eu en ver van de deur lijkt me?)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."