#1
Paar gram speed doet het werk wel 😋
En dan op kantoor aankomen, goedemorgen 😀
Paar gram speed doet het werk wel 😋
Waar denk je waarvoor speed vroeger is uitgevondenIk heb door 30mg methylfenidaat dagelijks al tijden een langzaam dalend gewicht. Ik ga hier niet stimulanten aanraden als middel om af te vallen want het heeft gewoon nadelen. Van afvallen door minder en gezonder te eten en meer te bewegen voel je je beter dan valsspelen met dopaminevitamientjes.
Ik vraag me wel af of stimulanten kunnen worden gebruikt als hulpmiddelen om uit een vicieuze cirkel te komen. Hoe meer overgewicht je hebt, des te meer energie je nodig hebt voor je basisstofwisseling. Afvallen betekent in bepaalde zin honger lijden door minder te eten dan de stofwisseling vraagt. Stims kunnen hongergevoelens wegnemen en bewegen stimuleren. Als je een groep obese mensen een implantaat geeft wat een bepaalde dosis stimulanten afgeeft welke ze zelf niet kunnen beïnvloeden zou dat dan leiden tot "duurzaam" gewichtsverlies? Het zou mij niet verbazen als stimulanten met goede monitoring wel degelijk bruikbaar zijn als hulpmiddel voor gewichtsverlies.
Methylfenidaat wordt trouwens ook onderzocht als middel tegen vermoeidheid veroorzaakt door chemokuurbehandelingen bij kanker. Want als je de levenskwaliteit kan oppeppen, waarom niet? 😇
DNP is een gevaarlijk goedje. Op hoeveel mg heb je het gedraait ?Als je snel wilt afvallen, dan zou je de combinatie van de rapid fatloss diet van Lyle Mcdonalds moeten proberen icm DNP... DNP is de sterkste fatburner die er is, en ik verloor zo'n 3kg per week. Maar DNP staat erom bekend dat het kankerverwekkend is en het je blind kan maken... Niet doen dus!
En over afvallen op methylfenidaat kan ik heel kort op zijn: zodra het uitwerkt krijg ik een rebound-effect en dat uit zich bij mij in eetbuien/eet aanvallen... Ik heb het geprobeerd om erop af te vallen, en dat werkte voor mij niet.
Dat weet ik niet meer. Was 7 jaar terug inmiddels dat ik dat twee weken lang had gedaan. :PDNP is een gevaarlijk goedje. Op hoeveel mg heb je het gedraait ?
Een vriend van me heeft een week in de kliniek gelegen na het (onvoldoende controleert) nemen van dnp om hem wedstrijdklaar te zetten.Dat weet ik niet meer. Was 7 jaar terug inmiddels dat ik dat twee weken lang had gedaan. :P
Toevallig ooit tri joodthyronine (t3) genomen voor je problemen had met je schildklier ?yep, gevaarlijk middel en het zou mij niks verbazen als mijn trage schildklier daardoor is veroorzaakt. moet elke dag meds slikken ervoor,. maar heb er geen bewijs voor dat dit door dnp komt. niemand in mijn familie heeft een trage schildklier en het is op mijn 25e ontdekt. bij toeval. had geen klachten. naja, blijf maar ver vandaan bij dnp. sommigen beweren dat icm met supplementen het minder schadelijk is, maar ik geloof daar niet in. destijds wist ik ook dat het schadelijk was, maar kon mij niks schelen toen.
Je ze t3 nooit in een fatburner vinden , te duur en moet zeer precies (zoals dnp) gedoseerd worden.t3 nooit gebruikt zover ik weet. het is niet geheel onmogelijk, omdat ik weleens fatburners gebruikte waarvan ik niet wist wat er allemaal inzat... dom dom dom..
nu euthyrox ofzo heet dat..
Zo duur vind ik t3 niet hoor staat gelijk aan een potje preworkout. Maar indd stacken ze nooit t3 in een fatburner stack. Dat moet je zelf maar allemaal gaan stacken.Je ze t3 nooit in een fatburner vinden , te duur en moet zeer precies (zoals dnp) gedoseerd worden.
euthyrox is de productnaam , (levo)thyroxine (t4 dus) de stofnaam.
Kut voor je.
Het word wel aangeraden om 25mcg t3 erbij te draaien ivm dat het wel degelijk iets met je tyroid doet. Ik heb t3 wel bij mijn DNP gedraait.yep, gevaarlijk middel en het zou mij niks verbazen als mijn trage schildklier daardoor is veroorzaakt. moet elke dag meds slikken ervoor,. maar heb er geen bewijs voor dat dit door dnp komt. niemand in mijn familie heeft een trage schildklier en het is op mijn 25e ontdekt. bij toeval. had geen klachten. naja, blijf maar ver vandaan bij dnp. sommigen beweren dat icm met supplementen het minder schadelijk is, maar ik geloof daar niet in. destijds wist ik ook dat het schadelijk was, maar kon mij niks schelen toen.
Zo dan heb jij lekkere prijzen ,de prijs van een doosje t3 of 4 ligt hier 2x zo hoog dan van pakweg een doosje winny of dia tabs.Zo duur vind ik t3 niet hoor staat gelijk aan een potje preworkout. Maar indd stacken ze nooit t3 in een fatburner stack. Dat moet je zelf maar allemaal gaan stacken.
Ik weet verder niet hoeveel jij wegtikt voor je winny en dia maar de prijs van 100tabs t3 is bij mij maar 10tje duurder dan 100 tabs winny of diana. Heb ook redelijk geluk met mijn source daar niet van.Zo dan heb jij lekkere prijzen ,de prijs van een doosje t3 of 4 ligt hier 2x zo hoog dan van pakweg een doosje winny of dia tabs.
Ik zit niet meer in de "scene" , dus ik heb niet echt een gedacht wat je nu betaald voor een potje of 10ml vail.Ik weet verder niet hoeveel jij wegtikt voor je winny en dia maar de prijs van 100tabs t3 is bij mij maar 10tje duurder dan 100 tabs winny of diana. Heb ook redelijk geluk met mijn source daar niet van.
Mijn test etc is wel ug maar t3 is wel HG. Als ik zie wat ze simpel weg in amerika betalen voor vial test zitten wij wel prima hier in nederland.Ik zit niet meer in de "scene" , dus ik heb niet echt een gedacht wat je nu betaald voor een potje of 10ml vail.
Dat schol ook een hoop als je ug grade of pharma grade gear wou.
Ik zat redelijk goed kwa source voor anabolica, maar niet voor producten als hgh , slin , t* , of soortgelijke.
Mijn test etc is wel ug maar t3 is wel HG. Als ik zie wat ze simpel weg in amerika betalen voor vial test zitten wij wel prima hier in nederland.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."