#1
Glucosamine en omega3 preventief.Ooit van gewrichtsslijtage gehoord? Je moet echt goed opletten tijdens het sporten of jezelf niet overbelast. Dat heb je vaak pas door als het te laat is.
Glucosamine en omega3 preventief.Ooit van gewrichtsslijtage gehoord? Je moet echt goed opletten tijdens het sporten of jezelf niet overbelast. Dat heb je vaak pas door als het te laat is.
De kwaliteit van het onderzoek naar effectiviteit van glucosamine is laag en uit onderzoek blijkt dat de in Nederland beschikbare glucosamine niet effectief is. Glucosamine wordt daarom afgeraden voor de behandeling van artrose.Glucosamine en omega3 preventief.
spier is zwaarder dan vet. Eet je er ook goed bij?Thanks voor de tips lieve mensen. Ik sport al veel. Ik voetbal 3 keer per week en ik probeer 3 keer naar de sportschool te gaan. Ik val alleen niet af van voetbal, daar worden me benen alleen maar gespierder van..
Dat is juist goed.Thanks voor de tips lieve mensen. Ik sport al veel. Ik voetbal 3 keer per week en ik probeer 3 keer naar de sportschool te gaan. Ik val alleen niet af van voetbal, daar worden me benen alleen maar gespierder van..
Paar gram speed doet het werk wel 😋
Ooit van gewrichtsslijtage gehoord?
Het gaat om hoeveel calorieën je binnen krijgt en wat je verbrand. Dus energy in energy out je kan afvallen met een mac diet zolang je meer verbrand dan binnen krijgt. Dus ook met transvet suiker etc kan je gewoon succesvol afvallen. Dat het minder gezond is dat zeker maar het kan wel gewoon je hoeft niet dedicated gezond te gaan eten wat natuurlijk wel beter is. Gezond eten zoals groente sla etc zijn gewoon weinig kcal waardoor zoiets al snel in je afval diet past omdat je dan meer kan eten voor minder kcal.
Edit ik zou dat boek gewoon niet lezen en de basis leren en dat is kcal in kcal out. Zoek je onderhoud ga daar 500 onderzitten plateau je kijk je verder zo moelijk is het allemaal niet.
Cravings naar bepaald voeding ga je op den duur zwz krijgen ligt eraan hoe diep je gaat. Als je 1500 onder je onderhoud zit dus een agressieve cut en je eet clean. Het meeste wat je schrapt gaat wss je KH (koolhydraten) op den duur gaat je lichaam schreuwen naar energie in dit geval koolhydraten energie bron n1 uit voeding. Spreek uit ervaring eenmaal diep ga je constant cravings krijgen eenmaal onder die 10-8% bodyfat is het gewoon een mentale strijd voor de eene meer dan een andere maar je lichaam schreeuwt om energie.soort van waar.. maar als je bepaalde suikers en vetten niet eet maak je het makkelijker voor jezelf want je krijgt minder cravings.
Dat is het oude verhaal. Ik ben het er niet (meer) mee eens. Het gaat voornamelijk om wat je eet. Natuurlijk val je af als 1000kcal onder je energiebehoefte gaat zitten en dieet bestaat grotendeels uit junkfood. Maar na zo'n zes weken haken mensen af en komen alles gewoon weer bij. 80procent komt binnen vijf jaar weer aan, en sommigen worden dan nog dikker dan zij eerst waren. Wat je weet is net zo belangrijk of misschien nog belangrijker, dan hoeveel je eet. Als je alleen onbewerkt voedsel eet, zit je telkens gewoon vol. Na verloop van tijd verlies je langzaamaan wat vet. Zo niet, eet je nog kleinere proporties. Calorieen tellen is niet nodig, gewoon onbewerkt eten en voldoende vetten en dat in kleine borden en met kleine opscheplepels. De schijf van vijf bestaat in feite ook alleen maar uit onbewerkt voedsel, maar ik zag eerder er nooit zoveel kwaad in om af en toe ook appelstroop of snickers te eten. Nu heb ik alles wat bewerkt is uit mijn dieet gegooid, en mijn bloedsuikerspiegel is een stuk stabieler. Merk ik aan mijn energiepeil en dat ik niet meer zo vaak duizelig ben of licht in mijn hoofd.Het gaat om hoeveel calorieën je binnen krijgt en wat je verbrand. Dus energy in energy out je kan afvallen met een mac diet zolang je meer verbrand dan binnen krijgt. Dus ook met transvet suiker etc kan je gewoon succesvol afvallen. Dat het minder gezond is dat zeker maar het kan wel gewoon je hoeft niet dedicated gezond te gaan eten wat natuurlijk wel beter is. Gezond eten zoals groente sla etc zijn gewoon weinig kcal waardoor zoiets al snel in je afval diet past omdat je dan meer kan eten voor minder kcal.
Edit ik zou dat boek gewoon niet lezen en de basis leren en dat is kcal in kcal out. Zoek je onderhoud ga daar 500 onderzitten plateau je kijk je verder zo moelijk is het allemaal niet.
Als je sws al niet clean eet en van suiker hamburger pizza bier (studente diet) in een x naar alleen clean voedsel gaat. Ga je zwz cravings krijgen denk aan suiker afkick etc.
KCal tellen in begin stadium is zeker niet nodig. Als je modder vet van junk naar gewoon gezond gaat met normale porties ga je wel afvallen maar op een punt kom je op een plateau. Daarbij is je onderhoud weten gewoon handig. Zwz cut ik voor andere doeleinden dan de meeste dan. Maar eenmaal als je de kcals onder de knie hebt kan je met je voeding spelen en alsnog ooit junk eten en schrappen of wat alcohol drinken. Maar uiteindelijk komt het altijd neer op kcal in kcal out. Zwz voor sneller visueel effect is cleaner eten altijd beter al die sodium etc in mac ik blaas daar als de malle van op. Dan lijk je dikker dan je bent maar dat spreekt voorzich.Dat is het oude verhaal. Ik ben het er niet (meer) mee eens. Het gaat voornamelijk om wat je eet. Natuurlijk val je af als 1000kcal onder je energiebehoefte gaat zitten en dieet bestaat grotendeels uit junkfood. Maar na zo'n zes weken haken mensen af en komen alles gewoon weer bij. 80procent komt binnen vijf jaar weer aan, en sommigen worden dan nog dikker dan zij eerst waren. Wat je weet is net zo belangrijk of misschien nog belangrijker, dan hoeveel je eet. Als je alleen onbewerkt voedsel eet, zit je telkens gewoon vol. Na verloop van tijd verlies je langzaamaan wat vet. Zo niet, eet je nog kleinere proporties. Calorieen tellen is niet nodig, gewoon onbewerkt eten en voldoende vetten en dat in kleine borden en met kleine opscheplepels. De schijf van vijf bestaat in feite ook alleen maar uit onbewerkt voedsel, maar ik zag eerder er nooit zoveel kwaad in om af en toe ook appelstroop of snickers te eten. Nu heb ik alles wat bewerkt is uit mijn dieet gegooid, en mijn bloedsuikerspiegel is een stuk stabieler. Merk ik aan mijn energiepeil en dat ik niet meer zo vaak duizelig ben of licht in mijn hoofd.
Zeker als ik low op KH zit. En ik begin eenmaal droog brood te eten ofz dan word het een binge zo geld dat ook voor chocolade enz bij mij. Daarom vermeid ik het 1x Proeven blijft het niet bij.maar ook andersom..
als ik bijna alleen onbewerkt voedsel eet en dan toch op het werk zwicht als iemand me een chocolaatje aanbied..
merk ik dat er de craving is naar meer als die 'sugarhigh' weg ebt.
ook ervaring met vasten btw.
Dat bericht is niet eens van zo lang geleden.Welkom op het forum !
Oude topics halen we hier niet graag uit de sloot , gelieven hier een beetje rekening met te houden en zelf een topic te starten als je een vraag hebt over iets en het topic in kwestie al wat verouderd is (Zoals deze.)
Niet slecht bedoeld, ik wijs er je gewoon even op
Bekijk bijlage 8151
Ja sorry ik was een beetje cranky zenuwachtig door omstandigheid, mijn excuus.Dat bericht is niet eens van zo lang geleden.
Ik vond t wel leuk deze nog eens terug te lezen hoor![]()
Lees post hierboven 😊Een topic uit maart dit jaar moet wel kunnen toch @inner_search
Haha ja hier kan ik ook over meepraten. Vrijdag een bom gehad mega hard gegaan. 1,5 dag weinig gegeten( niet niks omdat ik mezelf dwing om wel IETS te eten) en nu zijn we halve week verder, vreet de kasten leegMijn geheim: augurken.
Als je daar van houdt (ik wel!), gewoon een hele pot leeg eten als je een moeilijk moment hebt. Dan zit je sowieso vol en heb je nauwelijks calorieën binnen gekregen.
Ik ben op deze manier zeker 10 kg kwijt geraakt.
Speed doe ik dagelijks, maar daar zal je op de lange termijn nooit mee afvallen. Beperkt eten tijdens gebruik en na gebruik vreetbuien. Daar raakt je lichaam alleen maar ontregeld van (en ik denk zelfs op de lange termijn ook dikker).
...kan iedereen aanraden om het boek "science of skinny" van dee mcceffrey te lezen. Onbewerkt voedsel, voldoende gezonde vetten en kleine proporties = suc6 slank worden en slank blijven. Vermijd ten aller tijden tafelsuiker, kunstmatige zoetstoffen, transvetten en een aantal andere chemische stoffen. Tafelsuiker en transvetten bijvoorbeeld, die worden door je lichaam gezien als iets wat daar niet thuis hoort en niet als voeding.
Dat heeft met wilskracht te maken. Het blijft gewoon kcals in/out. Er zijn geen uitzonderingen op die regel. Thermodynamica/natuurkunde. Iedereen die roept van wel heeft gewoon geen doorzettingsvermogen en zou bi NaSa moeten solliciteren want daar kan je met zo'n unieke aandoening voor miljoenen de ruimte in gestuurd worden.Dat is het oude verhaal. Ik ben het er niet (meer) mee eens. Het gaat voornamelijk om wat je eet. Natuurlijk val je af als 1000kcal onder je energiebehoefte gaat zitten en dieet bestaat grotendeels uit junkfood. Maar na zo'n zes weken haken mensen af en komen alles gewoon weer bij. 80procent komt binnen vijf jaar weer aan, en sommigen worden dan nog dikker dan zij eerst waren. Wat je weet is net zo belangrijk of misschien nog belangrijker, dan hoeveel je eet. Als je alleen onbewerkt voedsel eet, zit je telkens gewoon vol. Na verloop van tijd verlies je langzaamaan wat vet. Zo niet, eet je nog kleinere proporties. Calorieen tellen is niet nodig, gewoon onbewerkt eten en voldoende vetten en dat in kleine borden en met kleine opscheplepels. De schijf van vijf bestaat in feite ook alleen maar uit onbewerkt voedsel, maar ik zag eerder er nooit zoveel kwaad in om af en toe ook appelstroop of snickers te eten. Nu heb ik alles wat bewerkt is uit mijn dieet gegooid, en mijn bloedsuikerspiegel is een stuk stabieler. Merk ik aan mijn energiepeil en dat ik niet meer zo vaak duizelig ben of licht in mijn hoofd.
Zoiets dacht ik al, no biggie. Was verder gewoon aardig hoor!Ja sorry ik was een beetje cranky zenuwachtig door omstandigheid, mijn excuus.
Ik was wel vriendelijk toch ? 🧐😏😊
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."